Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon itse myöskin usein huomannut että jos henkilö on lihavuusleikattu niin usein lihavuusleikattu luulee että voi syödä mitä lystää ja isojakin annoksia eikä liho 🤦‍♀️
Janne ei myöskään harrasta minkäänlaista hyötyliikuntaa sen lisäksi että käy pikkukoiriensa kanssa pikkuleneillä kävelyllä niin varmasti sitä ylipainoa kertyy.
 
vierailija
Oon itse myöskin usein huomannut että jos henkilö on lihavuusleikattu niin usein lihavuusleikattu luulee että voi syödä mitä lystää ja isojakin annoksia eikä liho
Janne ei myöskään harrasta minkäänlaista hyötyliikuntaa sen lisäksi että käy pikkukoiriensa kanssa pikkuleneillä kävelyllä niin varmasti sitä ylipainoa kertyy.
Sitten niiden ihmisten lääkärit eivät tehneet työtäänsä kunnolla, koska eivät selittäneet miten asiat oikeasti ovat.
 
vierailija
Oon itse myöskin usein huomannut että jos henkilö on lihavuusleikattu niin usein lihavuusleikattu luulee että voi syödä mitä lystää ja isojakin annoksia eikä liho
Janne ei myöskään harrasta minkäänlaista hyötyliikuntaa sen lisäksi että käy pikkukoiriensa kanssa pikkuleneillä kävelyllä niin varmasti sitä ylipainoa kertyy.
Yli puolet Suomen kansasta on ylipainoisia. Mitä ihmettä sitä otetaan yksi mies silmätikuksi tästä asiasta. Ettekö ole nähneet, kun käpsitte ulkosalla, miten joka toinen on yhtä leveä kuin on melkisti pitkä? Pyöreitä lylleröitä kaikkialla nyt. Jos niitä tönäisis, niin ne pyörisi pois kuin pallo. Pitäs miettiä ite ekaksi mitä mättää suuhunsa. Tälläkin palstalla taatusti ylipainoisia. Mutta hyvähän se on osoitella sormella aina muita.
 
vierailija
Ei ole. Kaikkein pahinta on se haukkuminen. Aikuiset ihmiset. Jokin mennyt pieleen kasvatuksessa tai jossain.
Nyt itsekin haukut. Eli pata kattilaa soimaa. Täällä on haukuttu jannevihaajia pelkureiksi, sönköttäjiksi, mielisairaiksi, terapian tarpeessa olevaksi, syrjäytyneeksi yms yms. Itse en ole haukkunut Jannea, vaan todennut miten asiat ovat, ja silti minua(kin) haukutaan täällä.
 
vierailija
Nyt itsekin haukut. Eli pata kattilaa soimaa. Täällä on haukuttu jannevihaajia pelkureiksi, sönköttäjiksi, mielisairaiksi, terapian tarpeessa olevaksi, syrjäytyneeksi yms yms. Itse en ole haukkunut Jannea, vaan todennut miten asiat ovat, ja silti minua(kin) haukutaan täällä.
Mites sä olet todennut miten asiat ovat? Vai ovatko ne sun mielipiteitä? Ne nääs on kaksi ihan eri asiaa.
 
vierailija
Lääkärit selittää juurta jaksaen leikkaukseen ja ruokavalioon liittyvät asiat. Asiakas ei vain noudata ohjetta. 2 tuttujani on leikattu.
Niin ne lääkärit, muttei se tarkoita kaikki tekee juuri saman. Vai olitko miehen kanssa lääkärillä? Mutta siis Jannea ei näytä haittaavan kovin jos on lihonut, niin mitä se muita haittaa? Ja se verojuttu on ihan turha ottaa jälleen esille. Kaiketi miestä ei leikata uudestaan kun ei noudattanut ohjeita, niin se siitä. Ei käytä teidän verorahoja taas 🙄
 
vierailija
Oon itse myöskin usein huomannut että jos henkilö on lihavuusleikattu niin usein lihavuusleikattu luulee että voi syödä mitä lystää ja isojakin annoksia eikä liho
Janne ei myöskään harrasta minkäänlaista hyötyliikuntaa sen lisäksi että käy pikkukoiriensa kanssa pikkuleneillä kävelyllä niin varmasti sitä ylipainoa kertyy.
Totta, usein ajattelevat että vaan leikataan hoikaksi, ruokavalio tärkein asia siinä projektissa ja myös henkinen puoli, saattaa olla trauma aiheuttanut ylensyömisen. Liikunta myös verenkierron takia.
 
vierailija
Niin ne lääkärit, muttei se tarkoita kaikki tekee juuri saman. Vai olitko miehen kanssa lääkärillä? Mutta siis Jannea ei näytä haittaavan kovin jos on lihonut, niin mitä se muita haittaa? Ja se verojuttu on ihan turha ottaa jälleen esille. Kaiketi miestä ei leikata uudestaan kun ei noudattanut ohjeita, niin se siitä. Ei käytä teidän verorahoja taas
En puhunut Jannesta vaan lihavuus leikkauksesta. Turhaan vedät syyllistämiskorttia keskustelijoita kohtaan. Ei kiinnosta vero asiat.
 
vierailija
Totta, usein ajattelevat että vaan leikataan hoikaksi, ruokavalio tärkein asia siinä projektissa ja myös henkinen puoli, saattaa olla trauma aiheuttanut ylensyömisen. Liikunta myös verenkierron takia.
Melkein kaikki ylisyöminen on tunnepohjaista ja liittyy joko lapsuuteen tai johonkin trauman myöhemmin. Terapiaa tarvitaan aina. Pelkkä leikkaus ei auta mitä mielessä tapahtuu. Se on sama kaikissa ruokaan liittyvissä mielenterveysongelmissa.
 
vierailija
Nyt itsekin haukut. Eli pata kattilaa soimaa. Täällä on haukuttu jannevihaajia pelkureiksi, sönköttäjiksi, mielisairaiksi, terapian tarpeessa olevaksi, syrjäytyneeksi yms yms. Itse en ole haukkunut Jannea, vaan todennut miten asiat ovat, ja silti minua(kin) haukutaan täällä.
Kyllä , olen havainnut fanit aggressiivisiksi viestijöiksi vaikka joku kertoo Jannen livenä showsta. Täällä myös neutraaleja keskustelijoita kuten sinä ja minä myös, en ole haukkuma viestejä rustannut.
 
vierailija
Nyt itsekin haukut. Eli pata kattilaa soimaa. Täällä on haukuttu jannevihaajia pelkureiksi, sönköttäjiksi, mielisairaiksi, terapian tarpeessa olevaksi, syrjäytyneeksi yms yms. Itse en ole haukkunut Jannea, vaan todennut miten asiat ovat, ja silti minua(kin) haukutaan täällä.
Minäkin sain haukkumisviestin vaikka en ollut kommentoinut mitään silloin ruuasta olleeseen aiheeseen.
 

Yhteistyössä