Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
HG-91:n mielestä kaikkien normaalien typyjen on tarvinnut vähintään antaa pillua irtosuhteessa 22 vuotiaana, muuten on vähän erikoinen. Ehkä autistinen murhaajan alku? Varmasti itse huolehti puhtaudestaan ja jakoi tussua kunnolla?
no nyt menee asiattomaksi ;o En ole kyllä noin väittänyt. On se minusta vähän outoa jos ikäiseni on vielä neitsyt mutta ei se todellakaan paholaiseksi tee!!
 
Juu, mutta mistä tunnistaa omegan betasta? Tarkoitan siis esim. silmämääräisesti tai lyhyen keskustelun perusteella. Enhän minä tiedä useimmista ihmisistä saavatko he vai eivät.
Heitetään nyt vaikka heikko itsetunto, yleinen epävarmuus (muun muassa kokee päätöksenteon vaikeaksi) ja ei ole millään tavoin johtajatyyppiä.
 
Peyote
Omega on se missä ei oikein ulkonäkö eikä luonne kumpikaan ole hyvä. Eli suoraan sanoen hylkiö miltä tuo poika vaikutti.
Minusta tuo poika oli ihan ok näköinen. Kauniit kasvot, niinkuin itsekin tiesi. Asenteet naisia kohtaan taas oli tosi esineellistävät, asenteet muita ihmisiä kohtaan oli muutenkin niin nihkeet, että ei ihme ettei kauheesti oo kavereita. Luulo, että hieno auto tai kalliit aurinkolasit tarkoittaisi sitö että hänen kuuluu saada seksiä, oli naurettava.

Edes kauniit kasvot ei auta nostamaan sitä tasoa, jos on muuten aivan viallinen.
 
Katsoin tota videoo "who du u girls hate me so much?" hetken ja siinä heti pisti silmään, kun hän sanoi että miksi te kauniit tytöt ette ole kiinnostuneita minusta? Olisiko hänellä ollut hiukkasen liian hyvä itseluottamus ja rima tosi korkealla, koska hän oli tavoitellut niitä kauneimpia naisia.. Pudotus varmasti kova kun tuollainen iljettävän negatiivinen ja synkkä tyyppi yrittää tehdä tuttavuutta :/ Sen vaan näkee onko mies epätoivoinen ja ainakin minusta negatiivisuuden ohella se on isoin turn off.
 
vierasa
Minusta tuo poika oli ihan ok näköinen. Kauniit kasvot, niinkuin itsekin tiesi. Asenteet naisia kohtaan taas oli tosi esineellistävät, asenteet muita ihmisiä kohtaan oli muutenkin niin nihkeet, että ei ihme ettei kauheesti oo kavereita. Luulo, että hieno auto tai kalliit aurinkolasit tarkoittaisi sitö että hänen kuuluu saada seksiä, oli naurettava.

Edes kauniit kasvot ei auta nostamaan sitä tasoa, jos on muuten aivan viallinen.
Ja sosiaaliset taidot täysin nolla. Tai oikeastaan miinuksen puolella. Joka nyt on tietysti sillä tavalla sääli, että asperger tai esimerkiksi sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä harvoin voi itse asialle mitään, mutta eihän se ihme ole että ei löydy tyttöystävää, jos puhuu mitä sattuu, ei katso silmiin ja nauraa omituisesti väärässä paikassa.
 
Blue
Ei tiedetä onko tässä nyt edes levitelty mitään.

Blue vois kyllä selventää asian. Ei ole oikein jos Kepsis saa turhaan kakkaa niskaan.
Mitä mä nyt selvennän?

Oltiin ystäviä jotka jutteli irl kaikkea mahdollista. Sitten kerran palstalla ajauduttiin väittelyssä eri puolille mistä herra veti herneet nenään ja poisti mut loukkaantuneena ystävistään. Sen jälkeen useasti loukkaa mua ketjuissa ja muutaman kerran heittänyt näitä irl-vihjeitä sekaan (ei osoittanut tietenkään suoraan vaan heittää vaan ketjuun).

Nyt en vain jaksanut enää. Toivon, ja uskon, että nyt loppuu. Materiaalia on mulla vihjailla myös vaikka ja mistä, mutta katson olevani sen verran fiksu etten siihen lähde.

Siinä se. Ja nyt todella toivon että vastaisuudessa pysytään asiassa ja jätetään AINAKIN nämä irl-jutut pois jos ei voi vittuilua kokonaan lopettaa. Mun puolesta tämä jää tähän.
 
Peyote
Mä muuten muistan nuoruudesta yhden tyypin joka pyöri seurakunnan piireissä. Minusta hän oli aina karmiva. Vaikka ei koskaan aggressiiviben, ei edes paljon puhunut, mutta joku hänessä vaan varoitti ottamasta kontaktia.

Olin kavereineni oikeassa. Tää tyyppi pääs naimisiin mutta sille vaimolle kävi hänen toimestaan erittäin huonosti ja henki lähti. Ja kun mä kuulin että oli surma sattumut naapurustossa, mä tiesin, että se oli se perhe, vaikka sitä ei mulle kerrottu ensin. Isä kertoi mulle sitten kun olin sanonut sen tyypin nimen että ai sekö sen teki. En edes tiennyt että ne olis ollut riitelevä pari, se tyyppi vain oli semmoinen karmiva.
 
Minusta tuo poika oli ihan ok näköinen. Kauniit kasvot, niinkuin itsekin tiesi. Asenteet naisia kohtaan taas oli tosi esineellistävät, asenteet muita ihmisiä kohtaan oli muutenkin niin nihkeet, että ei ihme ettei kauheesti oo kavereita. Luulo, että hieno auto tai kalliit aurinkolasit tarkoittaisi sitö että hänen kuuluu saada seksiä, oli naurettava.

Edes kauniit kasvot ei auta nostamaan sitä tasoa, jos on muuten aivan viallinen.
Joo siis minusta myös kasvoiltaan tuo on ihan kelpo kaveri, varmasti komea monien silmiin. Sinänsä ihmetyttää etteikö ole mitään kontaktia saanut jos kerran on yrittänyt :O Jep, asenne ja luonne on pilanneet sit ne mahikset koska ulkonäkö nyt ei ole mitenkään ruma.
 
vierasa
Katsoin tota videoo "who du u girls hate me so much?" hetken ja siinä heti pisti silmään, kun hän sanoi että miksi te kauniit tytöt ette ole kiinnostuneita minusta? Olisiko hänellä ollut hiukkasen liian hyvä itseluottamus ja rima tosi korkealla, koska hän oli tavoitellut niitä kauneimpia naisia.. Pudotus varmasti kova kun tuollainen iljettävän negatiivinen ja synkkä tyyppi yrittää tehdä tuttavuutta :/ Sen vaan näkee onko mies epätoivoinen ja ainakin minusta negatiivisuuden ohella se on isoin turn off.
Manifestissaan ihmettelee miksi naiset ovat niin tyhmiä, että haluavat hyvännäköisen rentun eikä fiksua ja kunnollista miestä, mutta tosiaan itse samalla haikailee niiden parhaimman näköisten naisten perään eikä ymmärrä ollenkaan, että kyseessä on täysin sama ilmiö. Olisi hyvinkin voinut saada vähemmän kauniin ja vähemmän suositun tytön.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Ja sosiaaliset taidot täysin nolla. Tai oikeastaan miinuksen puolella. Joka nyt on tietysti sillä tavalla sääli, että asperger tai esimerkiksi sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä harvoin voi itse asialle mitään, mutta eihän se ihme ole että ei löydy tyttöystävää, jos puhuu mitä sattuu, ei katso silmiin ja nauraa omituisesti väärässä paikassa.
Mä en usko, että pelkkä outo naureskelu estäisi seurustelun. Minusta tuossa oli vastenmielisintä oikeasti vaan tuo päällekäyvä negattivisuus, katkeruus ja viha. Jos olisi jutellut normaaleja ja naureskellut noin, ei siinä olisi ollut mitään liian outoa.
 
Mitä mä nyt selvennän?

Oltiin ystäviä jotka jutteli irl kaikkea mahdollista. Sitten kerran palstalla ajauduttiin väittelyssä eri puolille mistä herra veti herneet nenään ja poisti mut loukkaantuneena ystävistään. Sen jälkeen useasti loukkaa mua ketjuissa ja muutaman kerran heittänyt näitä irl-vihjeitä sekaan (ei osoittanut tietenkään suoraan vaan heittää vaan ketjuun).

Nyt en vain jaksanut enää. Toivon, ja uskon, että nyt loppuu. Materiaalia on mulla vihjailla myös vaikka ja mistä, mutta katson olevani sen verran fiksu etten siihen lähde.

Siinä se. Ja nyt todella toivon että vastaisuudessa pysytään asiassa ja jätetään AINAKIN nämä irl-jutut pois jos ei voi vittuilua kokonaan lopettaa. Mun puolesta tämä jää tähän.
Kuten tossa jo aiemmin kirjottelin, sä oot fiksu mimmi! Respectit sulle!
Vain selkärangattomat jakaa toisten asioita eteenpäin suuttuessaan tai erotessaan. Luottamus on luottamus ja siitä pidetään kiinni!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
vierasa
Joo siis minusta myös kasvoiltaan tuo on ihan kelpo kaveri, varmasti komea monien silmiin. Sinänsä ihmetyttää etteikö ole mitään kontaktia saanut jos kerran on yrittänyt :O Jep, asenne ja luonne on pilanneet sit ne mahikset koska ulkonäkö nyt ei ole mitenkään ruma.
Manifestissaan kertoo noista yrityksistä, jotka ovat sellaisia, että kävelee yksin iltaisin rannalla tai menee istumaan kahvilaan ja odottaa, että joku nainen tulisi puhumaan hänelle. Itse ei uskalla puhua naisille, koska pelkää sosiaalisia tilanteita.

Ja ainakin mitä vanhemmaksi tuli niin jo se oma häiriytyneisyys esti varmasti naisten mielenkiinnon. Kuka haluaa poikaystävän, joka kysyy puolitutuilta ovatko he neitsyitä, kun vastaus on ei, hän suuttuu ja sanoo ettei usko heitä ja juoksee omaan huoneeseen itkemään.
 
Mä en usko, että pelkkä outo naureskelu estäisi seurustelun. Minusta tuossa oli vastenmielisintä oikeasti vaan tuo päällekäyvä negattivisuus, katkeruus ja viha. Jos olisi jutellut normaaleja ja naureskellut noin, ei siinä olisi ollut mitään liian outoa.
Niimpä, ei sellainen pieni erikoisuus tai hermostuneisuus ole kun inhimillistä ja kun ihastuu niin söpöä. :) Nuo hänen muut piirteet on vain liian vastenmielisiä.
 
ettäs tiiätte
Minusta on muutenkin surullista, jos miehen koko elämä pyörii pinpin ympärillä ja miettiessä miksi ei saa siltä tältä ja tolta pinppiä :(

Luulisi sitä muutakin tekemistä olevan, mutta kaipa sitä voi pää mennä sekaisin vaikka mistä.
 
Mitä mä nyt selvennän?

Oltiin ystäviä jotka jutteli irl kaikkea mahdollista. Sitten kerran palstalla ajauduttiin väittelyssä eri puolille mistä herra veti herneet nenään ja poisti mut loukkaantuneena ystävistään. Sen jälkeen useasti loukkaa mua ketjuissa ja muutaman kerran heittänyt näitä irl-vihjeitä sekaan (ei osoittanut tietenkään suoraan vaan heittää vaan ketjuun).

Nyt en vain jaksanut enää. Toivon, ja uskon, että nyt loppuu. Materiaalia on mulla vihjailla myös vaikka ja mistä, mutta katson olevani sen verran fiksu etten siihen lähde.

Siinä se. Ja nyt todella toivon että vastaisuudessa pysytään asiassa ja jätetään AINAKIN nämä irl-jutut pois jos ei voi vittuilua kokonaan lopettaa. Mun puolesta tämä jää tähän.
Todella törkeää! Siis olitte ystäviä ihan irl ja yhden väittelyn takia levittelee sun kertomia henk koht juttuja täällä? :headwall: Voi jeesus mikä "mies" nyt tipahti kyllä kepsiksen pisteet alle nollan.. Tosi pikkumaista ja epärehellistä toimintaa. Anna tosiaan vaan olla, sä ansaitset parempia kavereita!
 
vierasa
Mä en usko, että pelkkä outo naureskelu estäisi seurustelun. Minusta tuossa oli vastenmielisintä oikeasti vaan tuo päällekäyvä negattivisuus, katkeruus ja viha. Jos olisi jutellut normaaleja ja naureskellut noin, ei siinä olisi ollut mitään liian outoa.
Olemus kuitekin vaikuttaa todella paljon ensivaikutelmaan. Kyllä se vaikuttaa todella paljon ihmissuhteisiin ja vuorovaikutukseen muiden ihmisten kanssa, jos ihminen ei katso silmiin, koskettelee hermostuneesti itseään, nauraa tekonaurua ja vielä väärässä paikassa. Joillekin aspergeille ominaisia piirteitä. Ei se tietysti ihmissuhteita mahdottomaksi tee ja varsinkin jos vastapuoli tietää diagnoosin niin osaa suhtautua asiaan paremmin, mutta kyllä se vaikeuttaa elämää kun ensivaikutelma ihmisestä on vain yksinkertaisesti outo.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Nyynä
Manifestissaan kertoo noista yrityksistä, jotka ovat sellaisia, että kävelee yksin iltaisin rannalla tai menee istumaan kahvilaan ja odottaa, että joku nainen tulisi puhumaan hänelle. Itse ei uskalla puhua naisille, koska pelkää sosiaalisia tilanteita.

Ja ainakin mitä vanhemmaksi tuli niin jo se oma häiriytyneisyys esti varmasti naisten mielenkiinnon. Kuka haluaa poikaystävän, joka kysyy puolitutuilta ovatko he neitsyitä, kun vastaus on ei, hän suuttuu ja sanoo ettei usko heitä ja juoksee omaan huoneeseen itkemään.
:/ Juu, no on kyllä ollut sitten aika poikkeavaa käytöstä.. Liekko siitä aspergerista juuri johtuen? Voivat kyllä kaikki hänen hoitajansa mennä hieman itseensä, että tuliko tehtyä kaikki mitä ammatillisesti olisi voitu ja tietysti he menevätkin:s
 
Peyote
Olemus kuitekin vaikuttaa todella paljon ensivaikutelmaan. Kyllä se vaikuttaa todella paljon ihmissuhteisiin ja vuorovaikutukseen muiden ihmisten kanssa, jos ihminen ei katso silmiin, koskettelee hermostuneesti itseään, nauraa tekonaurua ja vielä väärässä paikassa. Joillekin aspergeille ominaisia piirteitä. Ei se tietysti ihmissuhteita mahdottomaksi tee ja varsinkin jos vastapuoli tietää diagnoosin niin osaa suhtautua asiaan paremmin, mutta kyllä se vaikeuttaa elämää kun ensivaikutelma ihmisestä on vain yksinkertaisesti outo.
Totta kai se vaikeuttaa, mutta mietis realistisesti, tommonen rikas poika, varmasti saisi kyllä seuraa pikku outouksista huolimatta. Mutta se, että haluaa saada sen blondin hottistytön, jonkun heistä, kenet tahansa heistä ja pitää itseään kaikista eniten awesomena, vaikeuttaakin jo enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Blue
Kuten tossa jo aiemmin kirjottelin, sä oot fiksu mimmi! Respectit sulle!
Vain selkärangattomat jakaa toisten asioita eteenpäin suuttuessaan tai erotessaan. Luottamus on luottamus ja siitä pidetään kiinni!
Ei toi ollut mikään paha juttu ja uskon/toivon ettei pahemmaksi olisi mennyt (en jaksaisi uskoa Kepsiksestä sitä) mutta ajattelin nyt tehdä selväksi ettei tule edes mieleen.

Tiedän että olen ärsyttävä omissa mielipiteissäni ja ystävä ei tarvitse olla mutta ajattelin että toimeen tultaisiin, ja toivon edelleen että ota vajakki lääkkeesi-linjalle ei tarvitsisi lähteä.
 
Olemus kuitekin vaikuttaa todella paljon ensivaikutelmaan. Kyllä se vaikuttaa todella paljon ihmissuhteisiin ja vuorovaikutukseen muiden ihmisten kanssa, jos ihminen ei katso silmiin, koskettelee hermostuneesti itseään, nauraa tekonaurua ja vielä väärässä paikassa. Joillekin aspergeille ominaisia piirteitä. Ei se tietysti ihmissuhteita mahdottomaksi tee ja varsinkin jos vastapuoli tietää diagnoosin niin osaa suhtautua asiaan paremmin, mutta kyllä se vaikeuttaa elämää kun ensivaikutelma ihmisestä on vain yksinkertaisesti outo.
Mä olen juuri tapailemassa yhtä jätkää kuka on sosiaalisesti hieman kömpelö, tai oikeastaan onneton. Mä olen se kuka kyselee ja se vastailee :D Jotain sitten spontaanisti kysyy mut tosi harvoin ja ekana kertana mietin et onko hänellä joku änkytysongelma oikeasti kun se toisti sanaa "tosiaan" kokoajan.. :p Mut nyt kun ollaan tutustuttu niin nään sen ainoastaan hellyttävänä, koska hänessä on tuhat muuta puolta mitkä on hyviä, niin ihan kiva vaan ettei ole "voittajatyyppi" vaan et on jotain vikaa. Koska kukapa meistä täydellinen on ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Blue
Todella törkeää! Siis olitte ystäviä ihan irl ja yhden väittelyn takia levittelee sun kertomia henk koht juttuja täällä? :headwall: Voi jeesus mikä "mies" nyt tipahti kyllä kepsiksen pisteet alle nollan.. Tosi pikkumaista ja epärehellistä toimintaa. Anna tosiaan vaan olla, sä ansaitset parempia kavereita!
Ei suoranaisesti levittele mutta vihjailee. Eihän sitä muut edes tajuaisi....
 
vierasa
:/ Juu, no on kyllä ollut sitten aika poikkeavaa käytöstä.. Liekko siitä aspergerista juuri johtuen? Voivat kyllä kaikki hänen hoitajansa mennä hieman itseensä, että tuliko tehtyä kaikki mitä ammatillisesti olisi voitu ja tietysti he menevätkin:s
Varmaan johtui osittain aspergerista ja osittain menneistä kokemuksista. Alun perin on ollut vaikeaa muodostaa ihmissuhteita aspergerin takia ja vuosien myötä epäonnistumiset kaverisuhteissa, naisilta saadut pakit ja yksinäisyys on sitten alkanut horjuttaa mielenterveyttä ja kasvattaa vihaa ja katkeruutta. Näin minä mutuilen nyt kun olen tuon 140-sivuisen manifestin lukenut.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä