Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="imo";29949696]Sulla Lispetti tuntuu olevan kovasti sutinaa Kepsiksen suuntaan. Täysin infantaalit ja aivottomat letkautukset saavat sinut kikattamaan...[/QUOTE]

Tuntuuko?

Tarkoitat varmaan "infantiilit"?

Kuulun myös kategoriaan nuori ja innokas.
Kepsiksen letkautukset naurattaa todella usein.=)
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
Peyote
Juu, mutta mistä tunnistaa omegan betasta? Tarkoitan siis esim. silmämääräisesti tai lyhyen keskustelun perusteella. Enhän minä tiedä useimmista ihmisistä saavatko he vai eivät.
No en minä tiedä tunnistaako. No jos on vaikka kuset ja paskat housussa niin kyllähän se viitettä antaa.
Niin ehkä sen omegan sitten vaan tunnistaisi siitä että siinä on jotain hyvin epämiellyttävää. Mutta en mä tommosiin jaotteluihin usko, oon aiemminkin sanonut et ei ne toimi ihmisillä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vierasmiess
Hei lopeta!! Mä olen hoitanut autistista lasta ja he on erittäin välittäviä ja sympaattisia ihmisiä, ainoa vain että eivät oikein pysty normaaliin sosiaalisen kanssakäymiseen, mutta ei he sitä pahalla tee :) Iso sydän ja mustaa huumoria löytyi tältä pojalta ketä hoidin ja KUKAAN ei ois antanut anteeksi pahuuksia siltä siksi, että sattuu olemaan autisti.
Ihanko oikeesti. Ei oo totta! Oot tavannut autistin joka on erilainen kuin toinen. Voi kuinka ihanaa kun säkin tajuat, että kaikki on yksilöitä.

Happygirlin monitahoisuus ja elämänkokemus se aina ilahduttaa. <3
 
Peyote
Ei pystynyt katsomaan loppuun. Kamalaa ruikutusta tyhjästä ja vielä niin ylimielinen ettei ihme ole että tytöt ei ole viitsineet raottaa kinttuujaan.
Ihan samat mietteet. Äklöltä vaikutti. Mutta niin ei saa kyllä sanoa, koska tämä poju sairasti aspergeria ja hänellä on semmoinen koskemattomuus päällä, että pitää vaan ymmärtää, sairas kun on. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ihanko oikeesti. Ei oo totta! Oot tavannut autistin joka on erilainen kuin toinen. Voi kuinka ihanaa kun säkin tajuat, että kaikki on yksilöitä.

Happygirlin monitahoisuus ja elämänkokemus se aina ilahduttaa. <3
Jassoo.. No varmaan pointti meni perille, että heissä löytyy todella ihastuttavia ja älykkäitä yksilöitä, joten toivon ettei leimattaisi asseja pahoiksi. Sitähän tässä ovat jotkut yrittäneet, että kun sosiaaliset taidot on heikot niin ihminen voi tuommoisia tekoja tehdä. :/ Oli tällä murhaajalla mitä diagnooseja hyvänsä niin hän oli hoidon piirissä ja toisekseen oli jo sen ikäinen, että osasi itse hakea apua ja vaatia vaikka rikkailta porukoiltaan rahat siihen.
 
Jassoo.. No varmaan pointti meni perille, että heissä löytyy todella ihastuttavia ja älykkäitä yksilöitä, joten toivon ettei leimattaisi asseja pahoiksi. Sitähän tässä ovat jotkut yrittäneet, että kun sosiaaliset taidot on heikot niin ihminen voi tuommoisia tekoja tehdä. :/ Oli tällä murhaajalla mitä diagnooseja hyvänsä niin hän oli hoidon piirissä ja toisekseen oli jo sen ikäinen, että osasi itse hakea apua ja vaatia vaikka rikkailta porukoiltaan rahat siihen.
Ketkä?

Ihan faktoja on esitetty.
Varmasti jokainen ymmärtää että autismin kirjo on todella monimuotoinen, niin hyvine kuin huonoinekin puolineen.

Sen verran osuvaa settiä tuli ketjuun joiltain harmailta kirjoittajilta että epäilen asiantuntijouksi.
Kepsis myös laittoi faktaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Vierasmiess
[QUOTE="vieraana";29949488]Kundi oli 22-vuotias. On paljon sen ikäisiä ihmisiä, joilla ei ole ollut EDES irtosuhteita, tai jotka ovat edelleen neitsyitä. Ilman, että ovat sekopäitä tai häiriintyneitä.

Sulla on jotenkin käsittämättömän putkiaivoinen näkemys kaikkeen kyllä.[/QUOTE]

HG-91:n mielestä kaikkien normaalien typyjen on tarvinnut vähintään antaa pillua irtosuhteessa 22 vuotiaana, muuten on vähän erikoinen. Ehkä autistinen murhaajan alku? Varmasti itse huolehti puhtaudestaan ja jakoi tussua kunnolla?
 
Ketkä?

Ihan faktoja on esitetty.
Varmasti jokainen ymmärtää että autismin kirjo on todella monimuotoinen, niin hyvine kuin huonoinekin puolineen.

Sen verran osuvaa settiä tuli ketjuun joiltain harmailta kirjoittajilta että epäilen asiantuntijouksi.
Kepsis myös laittoi faktaa.
Et sinä eikä blue (vai oliko se hän?) ketkä ovat kertoneet faktoja, käynpäs läpi ketjua uudestaan niin näkee mistä tuli sellainen olo että ihan kun asseja pidettäisiin jopa vaarallisina.
 

Yhteistyössä