The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
elä tule sitte muutaman vuoden päästä vinkumaan palstalle kun ukko pihtaa

mitä opetit sen oleen ilman
Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon,
jos sanani syön niin mörökölli tai joku vastaava minut vieköön.

Jos se tuosta noin syrämmistyy, että vallan pihtariksi muuttuu, niin lupaan niellä kohtaloni ja alistua elämään eunukin kanssa elämäni ehtoo puolelle asti :saint:
 
joku viisas sanonu joskus että älä kosta vääryyttä vääryydellä. .
;)
Point taken.
Mun hormonien kasvattamat pirun sarvet alkaa pikkuhiljaa laskeutua.
Taidanpa lähteä tonkaamaan kaapit ja pakkaset läpi jos löytyis jotain pizzaa etäisesti muistuttavaa, sitten ehkä annan miehelle jotain etäisesti seksiä muistuttavaa ja painun nukkumaan jotenkuten tyytyväisenä :rolleyes:
 
IhQ
Huomenta!
Kuopus oli yöllä könynnyt kainaloon, herätteli minua useamman kerran kun pelotti jokin, näki vissiin pahoja unia ja sekoitti neiti sitten miunkin unet, ihan kummaa settiä näkyi viime yönä..
Väsyttää mutta se ei oo mitään uutta.
 
Hyvää ja aurinkoista aamua nahkiaiset!! Muksut meni menoihinsa ja minä hörppään kahvit pitkän kaavan mukaan ja kipitän kaverin kanssa kaupungille juomaan lisää kahvia ja ostamaan tytön kaverille synttärilahja. Mutta mitä ihmettä yhdeksän vuotiaalle tytölle. Mä en tiedä sen ikäisistä ku mun tyttö on jo yhdeksän vuotta ja kolme kuukautta...:snotty:
 
kahvikirahvi
Hyvää ja aurinkoista aamua nahkiaiset!! Muksut meni menoihinsa ja minä hörppään kahvit pitkän kaavan mukaan ja kipitän kaverin kanssa kaupungille juomaan lisää kahvia ja ostamaan tytön kaverille synttärilahja. Mutta mitä ihmettä yhdeksän vuotiaalle tytölle. Mä en tiedä sen ikäisistä ku mun tyttö on jo yhdeksän vuotta ja kolme kuukautta...:snotty:
Vieläkö nykyään lapset leikkii barbieilla? :confused:
 
Tuli tarve pestä silmät, kun kävin kurkkaa huomenta-ketjua. Oikeesti, kuka viittii? Ja minä urpo olin työkoneella eli jälki jäi lokiin...
Äkkiä privaattilaite kehiin, jotta voi palstailla rauhassa.
Opetus: älä käy työkoneella netissä.
 
Huomenta vaan!

Aivan mahtava ilma, lupasin eilen pikku likalle että jos aurinko paistaa niin tänään on rantsu päivä, ja nyt en löydä aurinkorasvatuubia mistään!
Perkuleen perkule, tästä on 6,5km lähimmälle kaupalle matkaa enkä suoraan sanottuna jaksa ton pallomahani kanssa pomppia sinne asti.

Olisko tähän olemassa jotain pirkka niksiä tyyliin "Levitä banaanimössöä ja leivinjauhetta iholle puolen tunnin välein niin ylläpidät luonnollisesti suojakerrointa 15" tms :|
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä