The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se nauro mulle :O Siis NAURO mun elämää suuremmalle mieliteolle ja tuskalle!!!

Herra ei taida tietää leikkivänsä hengellään... :kieh:
Eli seurusteluaikojen "haen kuun taivaalta" on vaihtunut vakiintuneen parisuhteen "nää.. telkkarista tulee kolmas uusinta sarjasta xxx, hae itte pitsas.. - Tuo mulle samalla kinkkuananas!"

:D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29934420:
:O nauroi?!?!?!?!

|O |O |O
Nauroi... Ja vielä sillälailla huvittuneesti "höpsöjä mielitekoja sulla hehhee, tuon huomena töitten jälkeen jos muistan, heh heh hee".
HEH HEE. Pitäisköhän ympyröidä telkkulehdestä ohjelma nimeltä "Naiset jotka murhaavat".
 
Kosto on oleva suloinen..
Ens kerran kun tulee hinkutteleen likemmäs vällyjen välissä, voin taputtaa ystävällisesti ukkelia jalkoväliin ja naureskella "Voi kulti, hih hih, sulla on taas noita hassuja mielitekoja, hih hii. Annan ylihuomena ellei sada, tai muuten vituta, heh hih haa.." :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL:

Mie repesin täällä ihan totaalisesti. Hih hih... hassuja mielitekoja :D.

Tapputele vielä mahaasi ja sano, että herra on tainnut saada jo mahan täydeltä.
 
Kosto on oleva suloinen..
Ens kerran kun tulee hinkutteleen likemmäs vällyjen välissä, voin taputtaa ystävällisesti ukkelia jalkoväliin ja naureskella "Voi kulti, hih hih, sulla on taas noita hassuja mielitekoja, hih hii. Annan ylihuomena ellei sada, tai muuten vituta, heh hih haa.." :whistle:
:O


Sen verran lajitoverin puolia pittää pitää että elekää hyvät naisimmeiset nuin julmiksi rupea!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Kosto on oleva suloinen..
Ens kerran kun tulee hinkutteleen likemmäs vällyjen välissä, voin taputtaa ystävällisesti ukkelia jalkoväliin ja naureskella "Voi kulti, hih hih, sulla on taas noita hassuja mielitekoja, hih hii. Annan ylihuomena ellei sada, tai muuten vituta, heh hih haa.." :whistle:
elä tule sitte muutaman vuoden päästä vinkumaan palstalle kun ukko pihtaa

mitä opetit sen oleen ilman
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä