Mooikka!! :kiss: tietty, mites muutenkaan tulin teidän iloks tänne söheltään taasAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29925342:Moooi juoppo :kiss: Siiderit vaan edelleenki mielessä...
Mooikka!! :kiss: tietty, mites muutenkaan tulin teidän iloks tänne söheltään taasAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29925342:Moooi juoppo :kiss: Siiderit vaan edelleenki mielessä...
voi kun mullakin olis...hyvästä syystä:saint:Joka paikka kosteana. :xmas:
Kosteeta on juu, pitää käydä tuulettumassa takapihalla mul ois kolme sidukkaa tuol, riitäskö ne alkuunJoka paikka kosteana. :xmas:
Mä avasin toisen bissen.
No mikäs muu nii..Mooikka!! :kiss: tietty, mites muutenkaan tulin teidän iloks tänne söheltään taas
Juuh, täälläkin.. hirmuisen levoton olo.:snotty:Kauheeta levottomia naisia!
No emmää ny sitä tarkoittanu että sun tarttis alkaa lätkästä tykkäämään. Tiedän, että olet yhtä suuri urheilun ystävä kuin minäkin. Onneksi jo nuorena musiikki pelasti mut urheilulta.ai lätkää? nevö!
kostee on hyvä :nam:voi kun mullakin olis...hyvästä syystä:saint:
Juuh, täälläkin.. hirmuisen levoton olo.:snotty:
Kauheeta levottomia naisia!
Kyl mulla ainakin ottaa kovilleTos lauseessa on aikasmoinen paradoksi...
Voihan mä yrittää, itekkää tääl juur oo ollu viime aikoina pitäs tsempata vähäse, sä kans :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29925374:No mikäs muu nii..
Tervetuloa, paikkaile sitte mua, ku mä oon nykysin enää vaan vieraileva tähti täällä, ku ei oikee tunnu toi aika riittävän kaikkeen... :hug:
en kehtaa sanoa tähän mitään....kostee on hyvä :nam:
no olisko se nyt paha myöntää että kosteana tuntuu paremmaltaen kehtaa sanoa tähän mitään....
ei olis meinasinkin sanoa jotain itestäni mutten kehannuno olisko se nyt paha myöntää että kosteana tuntuu paremmalta
niin löylyistähän me nyt puhutaan?ei olis meinasinkin sanoa jotain itestäni mutten kehannu
Kyl riittää.Kosteeta on juu, pitää käydä tuulettumassa takapihalla mul ois kolme sidukkaa tuol, riitäskö ne alkuun
en mä kyllä puhunut:ashamed:niin löylyistähän me nyt puhutaan?
ai sää puhut pillustaen mä kyllä puhunut:ashamed:
Levottomat naiset tuppaavat kovettamaan miehiä.Kyl mulla ainakin ottaa koville
ensin se on kostee ja sitten märkä :stick:ai sää puhut pillusta
sen pitää olla märkä :stick: