"wieras"
"Jaksan varmaan paremmin kuin jaksaisin tätä samaa vanhemapana, näin voisin kuvitella. Tottakai tällaisesta silti väsyy nuori kuin nelikymppinenkin, ei kai kukaan voi muuta väittää... Voisin melkein väittää, että olisin himpun verran paremmin jaksanut tätä sillon 20 vuotiaana mitä nyt viisi vuotta myöhemmin. Tai ainakin olen nyt mukavuudenhaluisempi ja aikaisemmin olin vähän (huom siis vähän) joustavampikin, elin enemmän hetkessä ja sopeuduin muutoksiinkin vähän helpommin. Joka iässä kuitenkin puolensa ja ei siitä tarvii varmaan tässä sen enempää jauhaa?"
No pointtihan on siinä että ei kannata kuvitella ja olettaa asioita, joista ei ole mitään tietoa eli just tää jaksamisasia kun ne asiat riippuu ihan ihmisestä. Oletus kun tuppaa olemaan että jonkun tietyn iän ylitettyään ihminen muuttuu automaattisesti vanhaksi, raihnaiseksi ja väsyneeksi. Itse olen jo niin tottunut huonoihin yöuniin että ei enää edes tunnu juurikaan missään.
Mutta toivon että pääset pian nukkumaan makeita ja pitkiä yöunia ja tsemppiä jaksamiseen.
No pointtihan on siinä että ei kannata kuvitella ja olettaa asioita, joista ei ole mitään tietoa eli just tää jaksamisasia kun ne asiat riippuu ihan ihmisestä. Oletus kun tuppaa olemaan että jonkun tietyn iän ylitettyään ihminen muuttuu automaattisesti vanhaksi, raihnaiseksi ja väsyneeksi. Itse olen jo niin tottunut huonoihin yöuniin että ei enää edes tunnu juurikaan missään.
Mutta toivon että pääset pian nukkumaan makeita ja pitkiä yöunia ja tsemppiä jaksamiseen.