Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

• Viestiketjun aloittaja Vauvastasi kyse
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Onneksi saitte lääkäriajat heti seuraavalle päivälle niin ei tarvii pidempään jännätä. Toivottavasti jotain selviää! Nyt vaikuttais asia kuitenkin olevan hyvin edistymässä, se on jo tosi iso asia. Kuitenkin ootte käyneet lapsen kanssa lääkärissä lukuisia kertoja, jospa nyt saisitte selvyyden pienen ihmisen uniongelmiin. :)

• Tykkää
Reactions: Pin
vähän samaa
En nyt ehdi pitempään kirjoittelemaan, enkä ole ehtinyt lukea tarkemmin kirjoituksiasi, mutta katsoin eilen nopeasti videot. Meidän lapsella 1v4kk jotain sanoja juttuja ollut. Yöt on valvottu melkein tähän asti, mutta luulen, että meidän kohdalla syynä on ollut "tissiriippuvuus", yöt helpottuneet nyt kun lopetin vasta imetyksen ihan kokonaan, päivälläkin. Olen laittanut kaiken vaan temperamenttisuuden piikkiin, kun jo synnytysosastolla sanottiin, että onpas temperamenttinen tapaus. Tissillä olen tähän asti hänet rauhoittanut päivin ja öisin. Pelkäsi mitä nyt tapahtuu kun tissittely loppuu, mutta ehkä parempaan päin kaikki on kääntynyt. Nukkuu nyt hyvin n. 21-4, sitten levottomampaa.

Toivon todella, että teilläkin menee ohi kun ikä tulee eikä johdu mistään vaivasta.

Pitää lukea vielä tarkemmin, niin voin vielä palata asiaan.

Tsemppiä kaikkeen!

• Tykkää
Reactions: Pin
------
[QUOTE="äitykkä";29929894]Tuliko, Pin mitään selvyyttä? En ymmärrä, miten oot enää järjissäs tommosen valvomisen jälkeen... Jaksamista koko perheelle![/QUOTE]

Voiko sanoa että on järjissään kun ennen niin mukava tyttö on niin kamalan v-mäinen nykyään?

"asd"
Tulipa katsottua videot ja todettua, että omalla pojalla on ollut pari kolme kertaa samanlaisia huutokohtauksia/kaarelle selän vetämisiä ja tuntuu, ettei meinaa millään rauhoittua. Ensimmäisellä kertaa soitettiin ihan 112, kun kesken yöunien heräsi huutamaan ja tuntui ettei huutamiseltaan saanut henkeä. Ikinä ollut sillä tavalla herännyt, joten itsellehän siinä tuli hätä että mikäs lapsella on... Hätäkeskuksen mukaan normaalia tuollaiset itkut.
Pari kertaa sitten ollut päikkäreiden jälkeen, ja joka kerta olen huomannut että kovasti jätkä on piereskellyt (eli maha ollut kauhean kipeä?). Helpottanut kun masua hierottu ja saanu ilmaa pumpattua pihalle.

Nyt olen jättänyt d-vitamiinin tippana pois ja syödään tablettimuodossa (poju 1,6v) ja ei ole ainaskaan nyt tullut hetkeen tuommoisia kipuitkuja. Muutenkin ollut vähän masun kanssa ongelmia.

Nyt alkoi vaan itseä kauhistuttamaan kun oli neurologista puhetta tuolla ylempänä, että onko jotain häikkää jossain meilläkin. Aina se on huoli omista pienistä, tsemppiä Pinille <3

Pin
[QUOTE="asd";29929967]Tulipa katsottua videot ja todettua, että omalla pojalla on ollut pari kolme kertaa samanlaisia huutokohtauksia/kaarelle selän vetämisiä ja tuntuu, ettei meinaa millään rauhoittua. Ensimmäisellä kertaa soitettiin ihan 112, kun kesken yöunien heräsi huutamaan ja tuntui ettei huutamiseltaan saanut henkeä. Ikinä ollut sillä tavalla herännyt, joten itsellehän siinä tuli hätä että mikäs lapsella on... Hätäkeskuksen mukaan normaalia tuollaiset itkut.
Pari kertaa sitten ollut päikkäreiden jälkeen, ja joka kerta olen huomannut että kovasti jätkä on piereskellyt (eli maha ollut kauhean kipeä?). Helpottanut kun masua hierottu ja saanu ilmaa pumpattua pihalle.

Nyt olen jättänyt d-vitamiinin tippana pois ja syödään tablettimuodossa (poju 1,6v) ja ei ole ainaskaan nyt tullut hetkeen tuommoisia kipuitkuja. Muutenkin ollut vähän masun kanssa ongelmia.

Nyt alkoi vaan itseä kauhistuttamaan kun oli neurologista puhetta tuolla ylempänä, että onko jotain häikkää jossain meilläkin. Aina se on huoli omista pienistä, tsemppiä Pinille <3[/QUOTE]

No aika varmasti teillä on kyse normaaleista uniraivareista jos vain kolme kertaa tullut. Oli esikoisellakin joskus harvoin, eikä siinä mitään kummallista ollut. Loppuivat kokonaan, kun lapsi oli vajaa 3v. Tänäänkin lääkäri sanoi sitä mitä aikaisemminkin, ettei syytä huoleen olisi, jos noita olisi harvoin, mutta niiden tiheyden vuoksi neurologin kanssa olivat yhtä mieltä siitä, että on tutkittava.

Yhteistyössä