"vieras."
Joka toista haukkuu, on ite!Juu otahan lääkkees tollo.
Joka toista haukkuu, on ite!Juu otahan lääkkees tollo.
Joo jossain vaiheessa täällä oli joku/joitakin jotka otti jatkuvasti esille ne keskenmenot. Sitten huvittuneena vaan mietin sitä hetkeä kun joku pohtii itsekseen miten voisi satuttaa toista pahiten "haa! Ne keskenmenot!!!":O
Sairaita kommentteja!!
Kun on (tee)lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Ihan odotettavissa oleva kommentti sulta!Juu otahan lääkkees tollo.
Tuota en tiennytkään. No ehkä se oli sinusta tiedoksi saattamisen arvoinen asia...Joo jossain vaiheessa täällä oli joku/joitakin jotka otti jatkuvasti esille ne keskenmenot.
Ittees vissiin tarkotat tolla lusikkajutulla. Se mitä odotan sun kaltasilta ei oo lähellekään kauhallista, mutta eihän teiltä sitä lusikallistakaan oo tähän mennessä irronnut, että joo, sikäli ihan odotettua et kommentoin noin.Kun on (tee)lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Ihan odotettavissa oleva kommentti sulta!
No mutta nyt sait uuden aseen, eikö kaltaisesi nauti tilaisuudesta? Nyt voit vaikka sanoa, että "senkin vauvantappaja!!! Tyhmä ja rumakin ja tyhmät vaatteetkin ja lapsikin ihan ruma kakka!"Tuota en tiennytkään. No ehkä se oli sinusta tiedoksi saattamisen arvoinen asia...
Koskee myös sinuaKun on (tee)lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Ihan odotettavissa oleva kommentti sulta!
Joo... Et vaan ymmärrä. Eipä ollut yllätys.Ittees vissiin tarkotat tolla lusikkajutulla. Se mitä odotan sun kaltasilta ei oo lähellekään kauhallista, mutta eihän teiltä sitä lusikallistakaan oo tähän mennessä irronnut, että joo, sikäli ihan odotettua et kommentoin noin.
Sinäpä se sanoit - en minä.vauvantappaja!!! Tyhmä ja rumakin ja tyhmät vaatteetkin ja lapsikin ihan ruma kakka!"
Ymmärrän kyllä paljonkin, jos joku aivoilla varustettu selittää jotain.Taitaa olla että sinä et ymmärrä, vaikka sulle selittää.
Olen minä oppinut paljon muutakinKukas musta sinä nyt harmaana ilkeilevä olet?
Jostain olet oppinut, kuinka täällä saa boldattua tekstiä ym.
Eri mieltä. Ja tämä on varma tieto.Pinillä on kiva koti ja perhe. Ja Pin on tosi kaunis!
Ihana ritari Lispetti, peitsi sojossa :flower:Se on minun ja todella monen muunkin mielipide ja sä et sitä muuta miksikään.
Sä voit tunkea mielipitees perseesees.