Sqwiiiiiik!Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29914933:Röh röh
en menis vannomaanniinhän me ollaan mutta onneksi naiset on eläinrakkaita
Mä ajattelin tänää kun vitutti ihan kybällä et rupeen prkl lesboks. mut sit oon kuitenkin niin munan perään että en vois elää ilman...eli ratkaisu: etin naisen ja asun ja elän sen kanssa mut hankin miehen rakastajaks.Mitä niillä miehillä muka tekee.
Kaikkea kivaa ja on heistä iloakin. :heart:Mitä niillä miehillä muka tekee.
Tuu hakee täältä,mulla olis kaapissa sikspäkki.olis ollut Jano. mutta oon kaksi viikkoa jo odotellut meidän kauppaan niitä limekaktuslonkeroita, hyllyt tyhjinä vaa..
mää siis viime vloppuna juoksin iltalenkillä keskustaan kauppaan, mutta silti ei ollutTuu hakee täältä,mulla olis kaapissa sikspäkki.
Eiks niillä ole yhtään vai onko niin suosittua et oli loppu? Must se on kyl ihan hyvää mut en voi juodaa montaa peräkkäin et max 2 ja sit pakko ottaa väliin joku muu ja sit taas menee,en vois koko kuutta kappaletta juoda peräjälkeen. Mulle kun uppoo parhaiten greippi lonkero.mää siis viime vloppuna juoksin iltalenkillä keskustaan kauppaan, mutta silti ei ollut
tyhjänä hyllyt, on hinnat merkattu reunaan kyllä. tykkäsin vuosia sitten siitä lime-verigreipistä, toikin ois kai hyvää..Eiks niillä ole yhtään vai onko niin suosittua et oli loppu? Must se on kyl ihan hyvää mut en voi juodaa montaa peräkkäin et max 2 ja sit pakko ottaa väliin joku muu ja sit taas menee,en vois koko kuutta kappaletta juoda peräjälkeen. Mulle kun uppoo parhaiten greippi lonkero.
On toi ihan juotavaa,ei parasta mut juohan sitä ennemmin kuin selkäänsä ottaa.tyhjänä hyllyt, on hinnat merkattu reunaan kyllä. tykkäsin vuosia sitten siitä lime-verigreipistä, toikin ois kai hyvää..
sää sentään ymmärrät vähän meitä sik.... miehiäki :heart:Kaikkea kivaa ja on heistä iloakin. :heart:
Muutatko mun kaa avoimeen suhteeseenMä ajattelin tänää kun vitutti ihan kybällä et rupeen prkl lesboks. mut sit oon kuitenkin niin munan perään että en vois elää ilman...eli ratkaisu: etin naisen ja asun ja elän sen kanssa mut hankin miehen rakastajaks.
No kohta varmaan voisinkin...miehet on niin arsesta kuin olla ja voi.Muutatko mun kaa avoimeen suhteeseen
Tell me about it. Tiedän!No kohta varmaan voisinkin...miehet on niin arsesta kuin olla ja voi.
argh!Tell me about it. Tiedän!
Ja Pp tykkäs?Mää vaihdoin tänään puolikkaan huoneessa järjestystä, tuli ihan kiva.
Kohta aion tehä ison mukillisen kaakaota ja käydä siivoamaan vaatehuonetta.