nuo mopon osien uudet nimet muuten keksitään etelässä ja kerran kesässä (tuossa juhannuksen jälkeen) etelän varekset tulee Lappiin näyttämään miten mopoilla kaahataan ja silloin me Lapin miehetki saadaan kuulla mitä uudistuksia slangiin on tullut
nuo mopon osien uudet nimet muuten keksitään etelässä ja kerran kesässä (tuossa juhannuksen jälkeen) etelän varekset tulee Lappiin näyttämään miten mopoilla kaahataan ja silloin me Lapin miehetki saadaan kuulla mitä uudistuksia slangiin on tullut
Mullakin onj tuleva eskari täällä ja vaihtuu ihan eri paikkaan missä nyt on hoidossa ja kaverit menee eri päiväkotiin. Poikaa ei jännitä, mutta minua kyllä senkin edestä. Pojalla kun on monia ongelmia joita hän kompensoi vauhdilla ja pelleilyllä.. Jännittää kiusataanko häntä, kun esim.pukeminen ei aina onnistu yksin niin kyllähän tuo pistää silmään aika äkkiä jos muu ryhmä on omatoimisia.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29912448:Meilläkin on eskarin alotus syksyllä edessä, samalla vaihtuu hoitopaikka, saattaa olla taas melkoset jännitykset päällä. Pojalla oli kauhee yskä, nyt loppu ku seinän, seki ilmeisesti jotain stressiperäistä, mut varmaan se iän myötä sitte loppuu...
Nii ja huomenta
En määkään, vanha romu akka, ole enää muutamaan vuoteen viittiny lähtee kuramopolla liikkeellemeikäläinen alkaa olla jo liian vanha ajamaan maastossa, jonkukaanlainen tie pitäs olla alla
ei taho enää jaksaa kiskoa pyörää suonsilmästä tai ajaa jossain kivikossa, Lapissahan ei kivetöntä maastoa ole muualla kuin suolla ja osa niistäkin on kivisä
No en ihmettele, että jännittää, muakin jännittäis ja jännittääkin, vaikka meillä ei pojalla mitään enempiä ongelmia ole. On vaan vähän ujo ja hiljainen ensialkuun, ehkä vähän "tyhmä" menee helposti tällaisten ns. kovisten juttuihin mukaan, toivottavasti nyt sais sellasta rohkeutta kuitenkin ainakin ennen kouluun menoa.Mullakin onj tuleva eskari täällä ja vaihtuu ihan eri paikkaan missä nyt on hoidossa ja kaverit menee eri päiväkotiin. Poikaa ei jännitä, mutta minua kyllä senkin edestä. Pojalla kun on monia ongelmia joita hän kompensoi vauhdilla ja pelleilyllä.. Jännittää kiusataanko häntä, kun esim.pukeminen ei aina onnistu yksin niin kyllähän tuo pistää silmään aika äkkiä jos muu ryhmä on omatoimisia.
:hug:Huomenta höpönassut! Meidän 5 v on myös mahoton jännittäjä. Ja mua hermostuttaa tuleva eskarin aloitus. Mun pieni joutuu vaihtaa kouluun ja tutut aikuiset jäävät.
Eipä meilläkään oikein osata jänskättää.Huomenta. Viikon ainoa vapaa. Siitä nauttikaamme!
Kuin tuosta lapsen jännittämisestä. Voi pikkuista rukkaa, kun menee ihan maha nuin sekaisin :hug: Meillä ei kumpikaan lapsista osaa jännittää paljoa. Isompi harrastaa tanssia ja siinä on näytöksiä, sekä teatteria josta on nyt kaupungintalolla neljä isompaa näytöstä, joten se on jo tottunut esiintyjä. Jos on jotain jännää luvassa niin kyllä siitä puhutaan paljon ja se jännittää, mutta silleen kihelmöivän hyvällä ja innostuneella tavalla.
Ei mitään pöksyjä tommosten vaatteiden kanssa! Korkeintaan sukkikset jos on lämpimikseen jotain laitettava.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29912918:Nyt kaikki tyylitaitoset tänne, mulla on kymysys teille
Jos laittaa tän mekon ja mustat caprimittaset leggarit, niiin.....
Voiko laittaa nää kengät?
Me mennään syömään mun kaverin kanssa, sinne Brondaan. Eli siis sukkikset, mut noi kengät siis oli ok vai? Ku ei mulla kyllä olis aikaa lähteä mitää kenkiä osteleen enää mistään...Mihin olet tuon mekon laittamassa? En laittaisi capreja tuonne, ehkä ihonväriset sukkikset kyllä ja korkkarit, joko ihan tavalliset tummat umpinaiset tai sitten matalat sandaalit, balleriinatkin käy
Jos muita ei ole niin sitten ne on laitettavaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29912984:Me mennään syömään mun kaverin kanssa, sinne Brondaan. Eli siis sukkikset, mut noi kengät siis oli ok vai? Ku ei mulla kyllä olis aikaa lähteä mitää kenkiä osteleen enää mistään...
Riippuu niin vaatteesta...pienimuotoinen angsti saarna pähkinänkuoressa:
En tajua miksi kukaan nainen tunkisi pyöräilyshortseja / capri ihonmyötäistä / mustia legginsejä / mitälie pöksyä minkään mekon tjsp kanssa, se näyttä ihan hirveältä, ja kyllähän ne koivet on kattelua varten eikä piilottamista
Musta taas farkut on vähän liian arkiset. Jos ja kun tää mun seuralainen kuitenkin tulee kauluspaidassa, niin mun pitäis jotenkin sointua sen kanssa yhteen. Eikä mulla sen puoleen ois mitään siistiä puseroakaanMusta ne kengät on ihanat ja laittasin ne kengät, pillit farkut ja siistin puseron.
Joo, mäki meen yleensä sellasiin paikkoihin mihin voi mennä farkuilla ja tennareilla. Nyt aattelin, että kuinka hienoa on lähteä johonkin hienompaan paikkaan, enää se ei ookkaa kivaaVaatteet on inhottavia. Siksi vältä kaikkea leikkipuistoa parempia paikkoja
Joo, pitää muistaa Ehkä mä koitan ehtiä käydä parissa kenkäkaupassa viikonloppuna , muiden kiireiden ohella.http://i1.ztat.net/large/RI/11/1B/06/98/02/RI111B069-802@1.1.jpg
Nuokin on kivat ja ne mitkä itse linkitit. Muista lakata varpaankynnet!!!