The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29912448:
Meilläkin on eskarin alotus syksyllä edessä, samalla vaihtuu hoitopaikka, saattaa olla taas melkoset jännitykset päällä. Pojalla oli kauhee yskä, nyt loppu ku seinän, seki ilmeisesti jotain stressiperäistä, mut varmaan se iän myötä sitte loppuu...

Nii ja huomenta :)
Mullakin onj tuleva eskari täällä ja vaihtuu ihan eri paikkaan missä nyt on hoidossa ja kaverit menee eri päiväkotiin. Poikaa ei jännitä, mutta minua kyllä senkin edestä. Pojalla kun on monia ongelmia joita hän kompensoi vauhdilla ja pelleilyllä.. Jännittää kiusataanko häntä, kun esim.pukeminen ei aina onnistu yksin niin kyllähän tuo pistää silmään aika äkkiä jos muu ryhmä on omatoimisia.

meikäläinen alkaa olla jo liian vanha ajamaan maastossa, jonkukaanlainen tie pitäs olla alla

ei taho enää jaksaa kiskoa pyörää suonsilmästä tai ajaa jossain kivikossa, Lapissahan ei kivetöntä maastoa ole muualla kuin suolla ja osa niistäkin on kivisä
En määkään, vanha romu akka, ole enää muutamaan vuoteen viittiny lähtee kuramopolla liikkeelle

Mullakin onj tuleva eskari täällä ja vaihtuu ihan eri paikkaan missä nyt on hoidossa ja kaverit menee eri päiväkotiin. Poikaa ei jännitä, mutta minua kyllä senkin edestä. Pojalla kun on monia ongelmia joita hän kompensoi vauhdilla ja pelleilyllä.. Jännittää kiusataanko häntä, kun esim.pukeminen ei aina onnistu yksin niin kyllähän tuo pistää silmään aika äkkiä jos muu ryhmä on omatoimisia.
No en ihmettele, että jännittää, muakin jännittäis ja jännittääkin, vaikka meillä ei pojalla mitään enempiä ongelmia ole. On vaan vähän ujo ja hiljainen ensialkuun, ehkä vähän "tyhmä" menee helposti tällaisten ns. kovisten juttuihin mukaan, toivottavasti nyt sais sellasta rohkeutta kuitenkin ainakin ennen kouluun menoa.
Toivottavasti sellainen kiusaaminen sitte ainakin kitkettäisiin heti pois, jos sellaista ilmaantuu. :hug:

Huomenta höpönassut! Meidän 5 v on myös mahoton jännittäjä. Ja mua hermostuttaa tuleva eskarin aloitus. Mun pieni joutuu vaihtaa kouluun ja tutut aikuiset jäävät.
:hug:
Alusta kun pääsee niin kaikki menee varmasti hyvin. Samat naamat ja rutiinit ei kai jaksa kauaa jännittää. Toivomma että saapi kivoja kavereita, niin eskaan menee tosi mielellään. Meidän koulun eska on paljon parempi kuin päiväkodin eska. Koulun eskassa käydään huomattavasti enempi retkillä, on enempi aktiviteettia, eikä siellä nukuta mitään päikkäreitä.:)
Ja on helppo sitten aloittaa ykkönen kun on tutut paikat. Ei jännitä kouluun meno.:)
(jos samassa koulussa aloittaa ykkösen)
Toivotaan että kaikki menee hyvin.:):hug:

Ja jos jännitys on tosi kovaa niin vois kait sitä ringata perheneuvolaan ja udella olisko niillä mitään apuja.:)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta. Viikon ainoa vapaa. Siitä nauttikaamme!

Kuin tuosta lapsen jännittämisestä. Voi pikkuista rukkaa, kun menee ihan maha nuin sekaisin :hug: Meillä ei kumpikaan lapsista osaa jännittää paljoa. Isompi harrastaa tanssia ja siinä on näytöksiä, sekä teatteria josta on nyt kaupungintalolla neljä isompaa näytöstä, joten se on jo tottunut esiintyjä. Jos on jotain jännää luvassa niin kyllä siitä puhutaan paljon ja se jännittää, mutta silleen kihelmöivän hyvällä ja innostuneella tavalla.
Eipä meilläkään oikein osata jänskättää.
Nuorin ehkä kaikista esiintymisintoisin.
Isoilla lavoilla pääsee taas sunnuntaina pistämään parastaan tanssien ja into on äärimmäisen pinkeenä. Teatteria olen kans aatellut, vois sopia tosi hyvin kun on niin draamaa täynnä.|O:D Oikein on isoeleinen tytär, ja pitää esiintymisestä.:D

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29912918:
Nyt kaikki tyylitaitoset tänne, mulla on kymysys teille :D

Jos laittaa tän mekon ja mustat caprimittaset leggarit, niiin.....

Voiko laittaa nää kengät?

Ei mitään pöksyjä tommosten vaatteiden kanssa! Korkeintaan sukkikset jos on lämpimikseen jotain laitettava.

Mihin olet tuon mekon laittamassa? En laittaisi capreja tuonne, ehkä ihonväriset sukkikset kyllä ja korkkarit, joko ihan tavalliset tummat umpinaiset tai sitten matalat sandaalit, balleriinatkin käy

Mihin olet tuon mekon laittamassa? En laittaisi capreja tuonne, ehkä ihonväriset sukkikset kyllä ja korkkarit, joko ihan tavalliset tummat umpinaiset tai sitten matalat sandaalit, balleriinatkin käy
Me mennään syömään mun kaverin kanssa, sinne Brondaan. Eli siis sukkikset, mut noi kengät siis oli ok vai? Ku ei mulla kyllä olis aikaa lähteä mitää kenkiä osteleen enää mistään...

Lisäys: Niin ja siis noi leggarit mitä tarkotin olis siis ollu sellaset ohkaset, niinku sukkahousukangasta/paksusta...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
pienimuotoinen angsti saarna pähkinänkuoressa:

En tajua miksi kukaan nainen tunkisi pyöräilyshortseja / capri ihonmyötäistä / mustia legginsejä / mitälie pöksyä minkään mekon tjsp kanssa, se näyttä ihan hirveältä, ja kyllähän ne koivet on kattelua varten eikä piilottamista :p

• Tykkää
Reactions: Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29912984:
Me mennään syömään mun kaverin kanssa, sinne Brondaan. Eli siis sukkikset, mut noi kengät siis oli ok vai? Ku ei mulla kyllä olis aikaa lähteä mitää kenkiä osteleen enää mistään...
Jos muita ei ole niin sitten ne on laitettava :)

Musta ne kengät on ihanat ja laittasin ne kengät, pillit farkut ja siistin puseron.
Musta taas farkut on vähän liian arkiset. Jos ja kun tää mun seuralainen kuitenkin tulee kauluspaidassa, niin mun pitäis jotenkin sointua sen kanssa yhteen. Eikä mulla sen puoleen ois mitään siistiä puseroakaan :D

Booty saaki tuoda mulle kengät rautatieasemalle, ongelma ratkaistu :LOL:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Mä olen jakkupukuduunissa, mutta en kyllä juurikaan niissä kledjuissa näyttäydy toimiston ulkopuolella. Farkut, farkkutakki ja tennarit on kotoisa työmatkavaate ja töissä voi sit vetää uniformun ja korkkarit päälle ja näyttää fiksulta

Toi Alastulossa mättää mekko on kyl nätti, mutta en minäkään legginsejä laittas vaan sukkikset. Miksei noi kengät menisi ihan hyvin myös ton mekon kanssa..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä