säpäle harmaana
Entäs krp:n listoilta?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904518:minua ei edes löydy tuolta
Entäs krp:n listoilta?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904518:minua ei edes löydy tuolta
Tallinnassa on avattu uusi pääkauppa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904554:onhan tässä haittojakin, netistä ei oikeen saa ostettua mitään, puhelinliittymää ei voi ostaa mistään jne..
: /
Ihana koira :heart: Eikä emännässäkään ole moittimista
Löytyy, siellä on laitettu tuntomerkeiksi: PäätönAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904584:Entäs krp:n listoilta?
*kuvittelee väestorekisterin lähiaikojen lukuisat puhelut*Ai Väestörekisteristä saa ihmisten kaksplus-nikit ja oikeat nimet Kiitti tästä, alankin heti soitteleen sinne! :xmas:
Ok, hyvä. Tosin, pelipaita ikkunassa, aika ysäriä.. Kivan näköinen naama kuitenkin, ja tukka.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29904579:Eihän mun verhoja edes näy. Näkyy vaan toi Lukon pelipaita tuolla roikkumassa
Ei se siinä kyllä aina roiku, on vaan venähtäny noi playoffit vähäse Ehkä mä nyt sitte saan aikaseksi sen tuolta ottaa irti Nii ja kiitosOk, hyvä. Tosin, pelipaita ikkunassa, aika ysäriä.. Kivan näköinen naama kuitenkin, ja tukka.
Mutta jos tiedät jonkun tehneen rikoksen, niin tottakai sinun pitää siitä kertoa asianomaiselle tai viranomaisille!Mikähän sun ongelma mahtaa olla? Kunhan ohimennen mainitsin, kun samankaltaisesta asiasta tässä oli puhetta. Lispetti voi mun puolesta ihan itse tunnustaa kuvien henkilölle tekonsa, se asia ei mulle kuulu.
No eipä tuota ole millään tavalla tarvinnut selvitellä eli ihan vain palstailuun tässä aikaani olen tuhlannut. Mikä se sun ongelma tässä jutussa nyt olikaan?Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904648:Eli jaksat tuhlata aikaasi selvittääksesi, ettei lispetti ole "kuka hän sanoo olevansa", mutta sinua ei kiinnosta, kenen kuvia hän levittelee. Just!
Muista, että naapurikin voi olla palstalainen :stick:Hui, ovikello soi äsken ja pelästyin että nyt siellä on jo palstalaisia... Mut olikin naapuri
Miksi edes esittää jokin väite, jos ei ole valmis todistamaan sitä mitenkään? Sana sanaa vastaan luotan kyllä Lispettiin joka kerta.No eipä tuota ole millään tavalla tarvinnut selvitellä eli ihan vain palstailuun tässä aikaani olen tuhlannut. Mikä se sun ongelma tässä jutussa nyt olikaan?
Hae Unikulmasta parempi tyyny.päätön taas leikkimässä agentti 007ää. "mua ei löydy sieltä eikä mua löydy täältä, mä en juo kahvii enkä mä syö pernaa, sulla on kiva tukka mulla ei ole tukkaa sulla on kiva naama mulla ei ole naamaa. mulla ei ole tätä eikä mulla ole tota mutta sä et tiedä kuka mä oon vittu sä oot sintti ja mä en juo viinaa, mä en asu missään ja mua ei löydä mistään päää pää pää"
Joo en mä niin väittänytkään. Tuli tosta sun janne jutusta vaan mieleen, kunhan mainitsin ton Lispetin.nohnoh on joku muu. Siis L ei ole tietääkseni janne, vaan nikki joka on ollut täällä kauemmin kai jo.
Ootko tosissasi? Olet vähän huvittava tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904654:Mutta jos tiedät jonkun tehneen rikoksen, niin tottakai sinun pitää siitä kertoa asianomaiselle tai viranomaisille!
Jos näet jonkun ryöstävän kioskin, etkö kerro poliisille, koska "asia ei sinulle kuulu, tekijä tunnustakoon itse"?
No se on sun asiasiMiksi edes esittää jokin väite, jos ei ole valmis todistamaan sitä mitenkään? Sana sanaa vastaan luotan kyllä Lispettiin joka kerta.
No se, että jotenkin tiedät jonkin asian, jota et ole muka sen kummemmin selvitellyt. Jos henkilö laittaa itsestään kuvan nettiin väittäen, että se on hänen oma kuvansa, kai siinä jotain itsekin pitää tehdä, jotta pystyy sanomaan tietävänsä kuvan feikiksi. Se on mielestäni sitä selvittelyä.No eipä tuota ole millään tavalla tarvinnut selvitellä eli ihan vain palstailuun tässä aikaani olen tuhlannut. Mikä se sun ongelma tässä jutussa nyt olikaan?
Okkk.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904701:No se, että jotenkin tiedät jonkin asian, jota et ole muka sen kummemmin selvitellyt. Jos henkilö laittaa itsestään kuvan nettiin väittäen, että se on hänen oma kuvansa, kai siinä jotain itsekin pitää tehdä, jotta pystyy sanomaan tietävänsä kuvan feikiksi. Se on mielestäni sitä selvittelyä.
Hui saakeli!Muista, että naapurikin voi olla palstalainen :stick:
Mut mä oonki nähny Päättömänpäätön taas leikkimässä agentti 007ää. "mua ei löydy sieltä eikä mua löydy täältä, mä en juo kahvii enkä mä syö pernaa, sulla on kiva tukka mulla ei ole tukkaa sulla on kiva naama mulla ei ole naamaa. mulla ei ole tätä eikä mulla ole tota mutta sä et tiedä kuka mä oon vittu sä oot sintti ja mä en juo viinaa, mä en asu missään ja mua ei löydä mistään päää pää pää"