Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
klsdhfkjds
Tollanen se Päätön kyllä just on. Oikeesti, aina tunkemassa jotain "en kommentoi, en juo kahvia"-juttuja kun muut keskustelee.
Joo. En tiedä mitä kiksejä saa moisesta kommentoinnista. Aina pakko tunkea kertomaan mitä ei tee tai mitä ei oo, lievästi omituista käytöstä.
Kai hän jotain supoersankaria leikkii, ei voi tietää. Tuskin edes nukkuu tai syö. Kokata taitaa, mutta tuskin kattiloitten, kauhojen ja kraanaveten kanssa.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904886:
Tämähän näissä foliohatuissa juuri onkin hauskinta, kun jokin asia on ihan täysin varma, mutta todisteitahan ei haluta/viitsitä näyttää ja ne ovat kuitenkin niin päivänselviä, ettei ole erikseen tarvinnut niitä selvittää tai stalkata.
Varmaan sama, joka viime vuoden lopussa/tämän vuoden alussa teki ketjun ja jankkasi siinä kuuden sivun verran, että näkee palstalaisten koneelle ja onpas meillä kaikilla paljon ulkomaalaisia nimiä hihi. Sitten kun siinä parikin mustaa sanoi, että laitas mun nimikirjaimet, annan luvan niin alko taas "en viitsi =)" "ei kiinnosta =)" "en jaksa tuhlata aikaani sellaiseen =)"
 
yyyy
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904886:
Tämähän näissä foliohatuissa juuri onkin hauskinta, kun jokin asia on ihan täysin varma, mutta todisteitahan ei haluta/viitsitä näyttää ja ne ovat kuitenkin niin päivänselviä, ettei ole erikseen tarvinnut niitä selvittää tai stalkata.
Sama eilen kun tän ketjun häppärityyppi oli ihan varma että minä olen häppäri, todiste oli kirjoitusvirhe nimimerkissä Freiya ja kuulemma muitakin varmoja todisteita oli, mutta ei niitä viitsinyt kertoa meille tyhmille..
 
nohhoh
No ei mulla ole todisteita teille näyttää mutta kai nyt kaikki vähänkään järkeä päässään omaavat tajuavat että Lispetin kuvat on varastettu. Ja iiks, vitsi että mua pelottaa että ilmoitat ylläpidolle että olen kertonut Lispetin kuvien olevan varastettuja, varmaan tulee kohta poliisit ovelle apua.

Mutta hei, sovitaan sitten niin että Lispetti on Lispetti ja sillä on omat kuvat. Uskokaa vain, tottahan se on. :) Ei kiinnosta kiistellä asiasta enempää. Jatkakaa elämäänne, niin aion minäkin tehdä.
 
minä,
No ei mulla ole todisteita teille näyttää mutta kai nyt kaikki vähänkään järkeä päässään omaavat tajuavat että Lispetin kuvat on varastettu. Ja iiks, vitsi että mua pelottaa että ilmoitat ylläpidolle että olen kertonut Lispetin kuvien olevan varastettuja, varmaan tulee kohta poliisit ovelle apua.

Mutta hei, sovitaan sitten niin että Lispetti on Lispetti ja sillä on omat kuvat. Uskokaa vain, tottahan se on. :) Ei kiinnosta kiistellä asiasta enempää. Jatkakaa elämäänne, niin aion minäkin tehdä.
varmaan kiinnostaa kun sun syytöksistä on tehty ilmianto ylläpidolle:)
 
säpäle harmaana
Sama eilen kun tän ketjun häppärityyppi oli ihan varma että minä olen häppäri, todiste oli kirjoitusvirhe nimimerkissä Freiya ja kuulemma muitakin varmoja todisteita oli, mutta ei niitä viitsinyt kertoa meille tyhmille..
Niin, minäkin meinasin siihen kommentoida, että itsekin olen tuolla aiemmin kirjoittanut Freiyan ilman i-kirjainta (mutta ennen lähettämistä korjasin sen).
 
Alkuperäinen kirjoittaja aölsklfj;29904923:
Ei toki mitään, mutta jos aikuinen mies toistelee sitä samaa vuosikausia, niin alkaa jo miettiä että onko ihan ns. normijärkinen ihminen kyseessä, vai löytyykö esim joku kehityshäiriö.
olenko toistellut ? enemmän olisin sinuna huolissaan tuosta omasta vuosia kestäneestä kyttäysharrastuksesta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
No ei mulla ole todisteita teille näyttää mutta kai nyt kaikki vähänkään järkeä päässään omaavat tajuavat että Lispetin kuvat on varastettu. Ja iiks, vitsi että mua pelottaa että ilmoitat ylläpidolle että olen kertonut Lispetin kuvien olevan varastettuja, varmaan tulee kohta poliisit ovelle apua.

Mutta hei, sovitaan sitten niin että Lispetti on Lispetti ja sillä on omat kuvat. Uskokaa vain, tottahan se on. :) Ei kiinnosta kiistellä asiasta enempää. Jatkakaa elämäänne, niin aion minäkin tehdä.
Jos ei halua kuulostaa kahjolta jankkaajalta, kannattaa omata todisteet ja jos niitä ei ole suoranaisesti niin ihan hiton hyvät perustelut väitteilleen.

Et antanut kumpiakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aölsklfj;29904923:
Ei toki mitään, mutta jos aikuinen mies toistelee sitä samaa vuosikausia, niin alkaa jo miettiä että onko ihan ns. normijärkinen ihminen kyseessä, vai löytyykö esim joku kehityshäiriö.
Mä en muista menneiden vuosien viestejä mitä päätön on kirjoittanut. Ei tuon perusteella voi ketään luokitella jollain tavalla sairaaksi.
 
LSDKFLK
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904932:
olenko toistellut ? enemmän olisin sinuna huolissaan tuosta omasta vuosia kestäneestä kyttäysharrastuksesta. :D
SUA EI TARVI "KYTÄTÄ", RIITTÄÄ JOS ON PALSTAILLU VUOSIA. mISSÄ VAAN PUHUTAAN MISTÄ VAAN, NIIN SINNE ILMESTYY AGENTTI PÄÄTÖN ILMOTTAMAAN ETTÄ HÄN EI SITÄ TÄTÄ TAI TOTA.
kOKKAATKO KRAANAVETELLÄ?
 

Yhteistyössä