Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
päätön taas leikkimässä agentti 007ää. "mua ei löydy sieltä eikä mua löydy täältä, mä en juo kahvii enkä mä syö pernaa, sulla on kiva tukka mulla ei ole tukkaa sulla on kiva naama mulla ei ole naamaa. mulla ei ole tätä eikä mulla ole tota mutta sä et tiedä kuka mä oon vittu sä oot sintti ja mä en juo viinaa, mä en asu missään ja mua ei löydä mistään päää pää pää"
ei löydykkään ja se harmittaa sua näköjään kauheesti. :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
nohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904721:
No ehkä sitten olen, ihan sama. Minusta kyllä outoa, ettet ole yhtään enempää huolissasi näiden kuvien henkilöstä, mutta palstalaisista kyllä.
Sä voit hei selvittää kuka se kuvien muija on ja tehdä sen rikosilmoituksen sille poliisille jos niin hurjan outoa on jättää asia hoitamatta.
 
kjlsdjflds
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904722:
ei löydykkään ja se harmittaa sua näköjään kauheesti. :popcorn:

sä syöt popkorneja, sä syöt oikeesati pooppareita? miten vitussa, sun pitää sanoo ettet sä syö popkorbeja, ku sä et syö pernaa, sä et juo kahvii, sä et juo viinaa, sä et aja mopoo, sä et juokse, sä et kävele, sä et rullaa, sä et kieri, sä et syö makeisii, sä et syö suolasii, sä et aja kolmipyöräsil, sä et runkkaa, sä et kato naisii, sä et kato miehii, sä et oo väestörekisteris, sä et oo hautausmaal, sä et oo koton etkä sä oo meil etkä sä oo teil etkä sä syö sipsei etkä sä juo siiderii etkä kaljaa etkä sä ui etkä sä tykkää et joku ottaa sult suihin etkä sä ota kenekää pimppaa suuhun etkä sä tykkää etkä sä osaa sanoo mut vittu me saadaan kaikki turpaa ja ollaan säälittävii sinttei, eiks niin, ja sä et oo viel 50v ja sul ei oo silmii.. ja meit kaikkii pelottaa ku sä annat sinteil turpaa.
 
sä syöt popkorneja, sä syöt oikeesati pooppareita? miten vitussa, sun pitää sanoo ettet sä syö popkorbeja, ku sä et syö pernaa, sä et juo kahvii, sä et juo viinaa, sä et aja mopoo, sä et juokse, sä et kävele, sä et rullaa, sä et kieri, sä et syö makeisii, sä et syö suolasii, sä et aja kolmipyöräsil, sä et runkkaa, sä et kato naisii, sä et kato miehii, sä et oo väestörekisteris, sä et oo hautausmaal, sä et oo koton etkä sä oo meil etkä sä oo teil etkä sä syö sipsei etkä sä juo siiderii etkä kaljaa etkä sä ui etkä sä tykkää et joku ottaa sult suihin etkä sä ota kenekää pimppaa suuhun etkä sä tykkää etkä sä osaa sanoo mut vittu me saadaan kaikki turpaa ja ollaan säälittävii sinttei, eiks niin, ja sä et oo viel 50v ja sul ei oo silmii.. ja meit kaikkii pelottaa ku sä annat sinteil turpaa.
kauheen vaivan sä olet nähny "tietoa" kerätessäs. ota lääkkees ja rauhotu vähän. :LOL:
 
sä syöt popkorneja, sä syöt oikeesati pooppareita? miten vitussa, sun pitää sanoo ettet sä syö popkorbeja, ku sä et syö pernaa, sä et juo kahvii, sä et juo viinaa, sä et aja mopoo, sä et juokse, sä et kävele, sä et rullaa, sä et kieri, sä et syö makeisii, sä et syö suolasii, sä et aja kolmipyöräsil, sä et runkkaa, sä et kato naisii, sä et kato miehii, sä et oo väestörekisteris, sä et oo hautausmaal, sä et oo koton etkä sä oo meil etkä sä oo teil etkä sä syö sipsei etkä sä juo siiderii etkä kaljaa etkä sä ui etkä sä tykkää et joku ottaa sult suihin etkä sä ota kenekää pimppaa suuhun etkä sä tykkää etkä sä osaa sanoo mut vittu me saadaan kaikki turpaa ja ollaan säälittävii sinttei, eiks niin, ja sä et oo viel 50v ja sul ei oo silmii.. ja meit kaikkii pelottaa ku sä annat sinteil turpaa.
:LOL:
 
sä syöt popkorneja, sä syöt oikeesati pooppareita? Miten vitussa, sun pitää sanoo ettet sä syö popkorbeja, ku sä et syö pernaa, sä et juo kahvii, sä et juo viinaa, sä et aja mopoo, sä et juokse, sä et kävele, sä et rullaa, sä et kieri, sä et syö makeisii, sä et syö suolasii, sä et aja kolmipyöräsil, sä et runkkaa, sä et kato naisii, sä et kato miehii, sä et oo väestörekisteris, sä et oo hautausmaal, sä et oo koton etkä sä oo meil etkä sä oo teil etkä sä syö sipsei etkä sä juo siiderii etkä kaljaa etkä sä ui etkä sä tykkää et joku ottaa sult suihin etkä sä ota kenekää pimppaa suuhun etkä sä tykkää etkä sä osaa sanoo mut vittu me saadaan kaikki turpaa ja ollaan säälittävii sinttei, eiks niin, ja sä et oo viel 50v ja sul ei oo silmii.. Ja meit kaikkii pelottaa ku sä annat sinteil turpaa.
lol.. :D :D
 

Yhteistyössä