Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Mistä mitoista minä olen puhunut?

Useammassakin ulkonäkö aiheisessa kohdassa eri ketjuissa on tuonut esille kuinka upea on.

Tuntuu tosi typerältä tämmöinen että et tajua mistä puhun. Mitä hittoa mitoilla on tekemistä sen kanssa näyttääkö upealta/kauniilta/seksikkäältä/haluttavalta?

Jos naama on kuin puskuriin törmännyt petolinnun perse niin siinä ei auta minkäänlaiset pamela andersonin mitat tai vastaavat.

Sama myös toisinpäin.

Ja nyt nimenomaan puhutaan pinnallisesti ulkonäöstä, ei mistään sisäisestä kauneudesta tai persoonasta, mitkä ratkaisee oikeasti enemmän kuin se ulkoinen olemus.

Jos sinä et nyt vieläkään tajua mistä kysymys, niin ei voi minkään.
En huomannut tätä sun viestiä..

No, hänhän on upea omasta mielestään ja hänen tapaamien miesten mielestä, miksi siitä pitää rankaista?

Toin mitat siksi ilmi koska nekin kyseenalaistettiin.
 
No etköhän sä tiedä ;) Lispetti ja muut ei ois koskaan sanonut sitä mitä sinä. En enää keskustele sun kanssa, olet just sellainen katkera ja negis nainen joillaisten kanssa en kaveraa missään. Mä olin tosi kiva sulle ja sä puukotit noin selkään.. Jätetään tää tähän.
Oikeasti? Oletko sä jäänyt jonnekin teini-ikäisen tasolle? Sori, nyt mä en vaan voi olla nauramatta :D
Mä en voi puukottaa sua selkään, mä en tunne sua.

Mutta mä en ole todellakaan katkera, sä tosin alat kuulostamaan siltä.

Ja edelleen odotan sitä luuta ;)
 
Miten joku KEHTAA tätä Happygirliä noin arvostella? Tuo menee jo kaiken järjen yli ja henkilökohtaisuuksiin! Luulen että siellä on yksi ainoa joka kirjoittaa monella eri nimimerkillä. Ei ole mahdollista että olisi noin monta idioottia yhteistuumin hyökkäyksessä Happygirliä vastaan.

Sairasta ja ahdistavaa. Tsemppiä sinulle, Happygirl! Ei sinussa mitään vikaa ole, vaan näissä arvostelijoissa. Oletteko kateellisia?
Kiitos, sä oot hyvä ihminen ja tuot varmasti läheisillesi paljon hyvää. Ihan järkyttävää kyllä, miten ihmiset kehtaa ja lähteä vielä miettimään oonko teoreettisesti kaunis, no voi jumalauta :D En mä nyt nää että suhteettoman suurta tai pientä tai poikkeavaa tuolla naamassa ois, mutta selvä; jatka kepsis hyvin pyyhkii :D
 
Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego.

Eikä kannata ollenkaan kuunnella tuota mies1 nimimerkkiä. Sen suusta ei tule kuin sontaa ja paljon sittenkin.
Muutamissa viesteissä olet antanut ymmärtää että ulkonäköä ei saa haukkua, sen sijaan tyhmiä mielipiteitä saa.

Kumpaa mieltä sä nyt oikein olet?
 
häppärityyppi
Niin kepsis missäs on ne tutkimustulokset siitä kauneudesta? Kun edelleen haluun tietää kuinka vääristynyt kauneusihanne mulla on? Sit jos se on kato sen tutkimuksen mukaan ihan vinksahtanu, niin en ainakaan ikinä ala kehumaan itteeni kauniiks ettei käy samalla tavalla ku häppärillä. Joten linkkiä kiitoksii!
 
Oikeasti? Oletko sä jäänyt jonnekin teini-ikäisen tasolle? Sori, nyt mä en vaan voi olla nauramatta :D
Mä en voi puukottaa sua selkään, mä en tunne sua.

Mutta mä en ole todellakaan katkera, sä tosin alat kuulostamaan siltä.

Ja edelleen odotan sitä luuta ;)
Kukahan se on jäänyt teinien tasolle? :D Sä itsekin myönsit, että saat varmaan paskaryöpun niskaan kommenttisi jälkeen.
Ja tosiaankin sä olet joko a kateellinen b katkera tai c muuten vain negis tyyppi. Muut ei noin itseään nuoremmille naisille puhuisi kun kyse on ulkonäöstä. Että kehtaat. :D
 
"Sadie"
Kukahan se on jäänyt teinien tasolle? :D Sä itsekin myönsit, että saat varmaan paskaryöpun niskaan kommenttisi jälkeen.
Ja tosiaankin sä olet joko a kateellinen b katkera tai c muuten vain negis tyyppi. Muut ei noin itseään nuoremmille naisille puhuisi kun kyse on ulkonäöstä. Että kehtaat. :D
Sun laitettua sen "luu kurkkuun kuvan" mun ensimmäinen ajatus oli, että perus teinin näkönen likka. Ja nää sun tekstit vaan vahvistaa tota fiilistä. Negis?! Ok :D
 
Alkaa vähän tuntumaan siltä että palstalle pitäisi olla joku ikäraja. Sen verran teinimeininkiä kyllä. Ei mulla muuta :snotty:
Paitsi että olkaa tyytyävisiä siihen ulkonäköönne jonka olette saaneet. Ja jos joku juttu itsessä miellytä, sitä voi yrittää peittää tai mieluumminkin korostaa niitä hyviä puolia.
Täydellisiä ei ole kukaan, jokaisella, maailmaan hienoimmillakin kaunottarilla on vikansa.
Mut kun oppii tuijottamaan vikojen sijasta kokonaisuuteen, se on se mikä merkkaa.

Olkaa ylpeitä itsestänne mutta älkää ylpistykö! Itsekehu on aina hyvin hyvin vastenmielistä, olipa se sitten ulkonäköön liittyvää tai muuten jatkuvaa itsensä korottamista. Sitäkin kun täältä saa lukea harva se päivä tiettyjen suusta.
 
Tavis nainen
Kiitos, sä oot hyvä ihminen ja tuot varmasti läheisillesi paljon hyvää. Ihan järkyttävää kyllä, miten ihmiset kehtaa ja lähteä vielä miettimään oonko teoreettisesti kaunis, no voi jumalauta :D En mä nyt nää että suhteettoman suurta tai pientä tai poikkeavaa tuolla naamassa ois, mutta selvä; jatka kepsis hyvin pyyhkii :D
Ei sinun kasvoissasi mitään poikkeavaa ole, täysin normaali ihminen sinä olet ja tiedät sen itsekin.
Näyttää nyt siltä että joku joko on kateellinen ulkonäöstäsi tai itsetunnostasi, tai sitten joku haluaa haastaa riitaa tai loukata koska häntä on loukattu tai arvosteltu.
Unohda nämä typerät puheet, ne eivät kerro sinusta vaan heistä jotka niitä ovat puhuneet! Heillä se ongelma on.
 
HG=häppärityypit
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896291:
Joo, pointti tyli kyl harvinaisen selkeeks ei siin mitään. Mut edelleen uskon teitäväni kantasi tohon yhteen asiaan, mutta koska en ala kaivelee tuolta noita, pysykööt sit mun päässä. Et sä tässä kasvojas kuiteskaa oo menettänyt kenenkää silmis, no worries darling.
Huomasin jo alussa!


HG=häppärityypit
 
onks kepanderi haukkunu häppärin ulkonäköä

itekki oon sitä mieltä että hyvännäkönen muidu
Elä nyt hämmennä.

Kepsis:
"Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego."

Saako tästä kirjoituksesta sinun mielestä vaikutelman että ulkonäköä ei saa haukkua? (ja sitä on tässä ketjussa tapahtunut paljon, et voi väittää toisin)

Vai onkohan "paskaa niskaan" saanut ihan uuden merkityksen.
 

Yhteistyössä