Täydellisen näköinen mies tai nainen! (jatkoa kahdelle edeltävälle ketjulle)

[QUOTE="vierailija";29894772]tai silmiä..onhan näitä komeita miehiä mutta ei se että miltä näytät vaan että mitä päästät ulos ja minkälinen olet.[/QUOTE]

Mä ymmärrän mitä ajat takaa.
Mä kans katselen täällä kuvia ja on tosi vaikeaa valita!
Jos se on julkkis niin sitä miettii rooleja tai ihan sitä käytöstä "siviilissä".

Kyllä mä silti meinaan jotkut kuvat lätkästä. Pitää vaan sivuuttaa tuo sisäinen kauneus, tai sen puute.

hmmm, mistähän sitä alottais :D
mies:
leveät hartiat, vaaleat hiukset, kapeat silmät ja huulet, terävät/kapeat mutta jykevät kasvonpiirteet, isot kämmenet ja yli 180cm.. Sellanen työmies <3

Naisesta en osaa sanoa sellaista erityisen kaunista, koska on niiin monta erinäköistä, mutta kaunista piirrettä joista tykkään :) Mutta näin yleisesti voisin sanoa että ei liian kapeat, eikä leveät kasvot, siro nenä ja kauniin muotoiset silmät. Vartalo sopusuhtainen, sillä ei niin väliä onko laiha vai lihava :)

"hmh"
Sisäisesti kauniita miehiä voisivat olla esim. Erkki Tuomioja, Janne Kataja.

Jotka eivät ulkonäöltään ole upeita tai esiintymisessään seksikkäitä. Voisivat kuitenkin naamakkain olla henkilöitä, jotka ns. vievät jalat alta. Kumpaakaan en ole tavannut koskaan, vaan mielikuvani perustuvat vain julkisuuskuvaan.

No johan on vaikee tehtävä. (voi olla että huomenna pidän täydellisenä jotakin muuta:D)

Siis miehän oon ihan Ryan Gosling - Olivia Wilde tyttösiä, mutta jos jättäis noi näyttelijät tällä kertaa.
Gosling on taitaa olla muuten ainoa "blondi" jota katselen sillä silmällä.

Tässä on mun mielestä melko täydelliset naisen kasvot.
Tuollaiset nukenomaiset huulet on ihanat, suuret silmät, hyvät kulmat, siro nenä ja kasvojen muotokaan ei juurikaan parempi vois olla.
Symmetrisyys kasvoissa on tärkeää jos pitää olla lähes täydellinen.

Tämä mies herätti heti huomioni.
Pidän paljon hänen tyyppisistä miehistä, mutta hieman risuisempana.
Tumma, tietynlaiset silmät joiden katse suorastaan porautuu, tummat ripset ja paksut tummat kulmat, partakin, karvaa saa olla, huulet on melko kutsuvan oloiset.:ashamed:

Mutta ko. kuvan valinta johtui vissiin tästä kuvasta.:whistle:

Oon ku mies; aina ajattelemassa alapäällä.:snotty::rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mä en taas pysty liittäämään kuvia, mut Rai Aishwarya taitaa olla kaikista kaunein nainen :kiss: Muodokas kroppa vielä!

Miehistä hmm.. Pitäis lisätä jotain kaveripoikia koska ei tuu julkkiksia mieleen : D No David Beckham toki on komea mutta siitä puuttuu se rosoisuus ja toisaalta en tiedä onko hän niin älykäs, vai "vain" urheilussa lahjakas.

Yhteistyössä