Täydellisen näköinen mies tai nainen! (jatkoa kahdelle edeltävälle ketjulle)

Symmetriset kasvonpiirteet, naisella täyteläiset huulet, korkeat poskipäät, isot silmät ja pieni leuka. Miehellä jykevämmät kasvonpiirteet ja miehekkyys (pituus aina plussaa) Mutta täytyy myöntää et olen lipsunut tuosta ja tälläkin hetkellä mielessä on ihan päinvastainen mies <3 Mua vain hieman pidempi ja "pehmeät" kasvonpiirteet, mut niin söpö ja fiksu..<3

Jatkakee ja kuvia kans! Käväsen kaverin kaa kahvilla brb.
 
"hmh"
No toi Mikko Leppilampi on minusta semmoinen söpis, oikeestaan vähän liiankin hyvän näköinen mies.

Mutta minä olenkin viisikymppinen, ja minusta upein mies ikinä oli Sean Connery, nuorenakin, mutta varsinkin tossa viisissäkymmenissään.

Harrison Ford myös siinä viisissäkymmenissään.

Marilyn oli kyllä kaunis. Ja nuo filmitähdet sieltä ajoilta laitettuina muutkin kyllä. Aikansa artefaktoja.

Jollain lailla minusta upean näköinen on kirjailijatar Donna Leon, ihan nykyään, vanhana ja laihana... Älykkyys ja ilmeikkyys tekevät minusta naisen kasvoista kauniit. Varmaan miehenkin kyllä? Mutta ehkä sitä näin heteronaisena katsoo miestä sitten kumminkin vähän eri tavalla?

Venäjän laulavat kaksostytöt olivat ehkä kauneinta näkemääni taas pitkään aikaan, ihan lapsukaisiltahan he näyttivät, joten ehkä väärä ketju sanoa heistä mitään...
 
Symmetriset kasvonpiirteet, naisella täyteläiset huulet, korkeat poskipäät, isot silmät ja pieni leuka. Miehellä jykevämmät kasvonpiirteet ja miehekkyys (pituus aina plussaa) Mutta täytyy myöntää et olen lipsunut tuosta ja tälläkin hetkellä mielessä on ihan päinvastainen mies <3 Mua vain hieman pidempi ja "pehmeät" kasvonpiirteet, mut niin söpö ja fiksu..<3

Jatkakee ja kuvia kans! Käväsen kaverin kaa kahvilla brb.
Juu, laitappa kuvat heti kun on mahd.:)
 
Spencer Hastings
Kauheen pinnallinen päivä. Suosikkimies on tuo aiemmin laittamani Jon Hamm:


Suomalaisia vastineita hälle on hyvin Ilkka Villi ja Henkka Hyppönen

Mä pidän usein sellasista naisista, joita muut pitää rumana, esim Sarah Jessica Parkerista. Myös babyfacemaiset ja pullahkot kasvot miellyttää, kuten Adrianne Maloofilla.
Mut tätä mä oon nyt ihastellu Drop Dead Divaa katsellessa, Brooke Elliott:

Siloiset ja lempeät kasvot. Ihana hymy.
 
  • Tykkää
Reactions: Lyi

Yhteistyössä