kahvikirahvi
Mää haaveilen niin että saisin joskus muuttaa mummolaan, se on ihana paikka.
Samaa oon miettinyt kans ja kiitän onneani tuosta miehestäni..vaikka se välillä ärsyttääkin niin ei se silti ryyppää jatkuvasti saatika oo väkivaltainen millään tavalla. Ei tarvi miun ja lasten kotonamme pelätä. Eikä tietty miehenkään vaikka mie välillä saatan vähän "justiina" ollakinJotenkin mulle tulee inhottava olo noista "vituiks män tääkin päivä" -tyylisistä aloituksista. Siis se että miten jotkut ihmiset vaan elää tollasissa suhteissa ja kuuntelee ja kattelee tollasta käytöstä sellaselta ihmiseltä jonka pitäis olla se tuki ja turva ja tasavertainen kumppani?
Kiitos vinkistä, kyl ootte söpöjä höpönassuja molemmat :kiss:Kiraffin ja alastulon yhteispotretti näkösällä kuvaketjussa, stalk stalk rakkaat ystäväni.
t.huomiokirahvi
Teidän innoittamana myös huomio lartsa on paikalla hetkenKiraffin ja alastulon yhteispotretti näkösällä kuvaketjussa, stalk stalk rakkaat ystäväni.
t.huomiokirahvi
Anna mulle se raskaus yhdeksi päiväksi niin saat huilia ja mä pääse. Kertaheitolla vauvakuumeestaPuolitoista, melkein kaksi tuntia putkeen kävelleenä rojahdan jälleen sohvalle ja tekee mieli itkeä koska supistaa muttei kipeästi ja lonkat jomottaa ja selkään sattuu ja oksettaakin ja en vaan enää halua olla raskaana. :snotty:
Voi kun mä voisinkin! Niin saisit kuule tän jättipallon riehumisineen ja sukkapuikkopistoineen ja hengenahdistuksineen. Ota samalla turvonneet, tulikuumat nilkat ja varpaat, nivusongelmat, paskat lonkat iskias-helvettineen -- itse asiassa, vaihdetaanko kropat vaikka viikoksi? Mä en muista millaista on olla suht' kivuttomassa tilassa. Sellainen mulla on ollut viimeksi elokuussa. :kieh:Anna mulle se raskaus yhdeksi päiväksi niin saat huilia ja mä pääse. Kertaheitolla vauvakuumeesta
No otetaan sitten viikoksi. Mut synnyttämään en rupea sen viikon aikana ja arpia en tarvii lisääVoi kun mä voisinkin! Niin saisit kuule tän jättipallon riehumisineen ja sukkapuikkopistoineen ja hengenahdistuksineen. Ota samalla turvonneet, tulikuumat nilkat ja varpaat, nivusongelmat, paskat lonkat iskias-helvettineen -- itse asiassa, vaihdetaanko kropat vaikka viikoksi? Mä en muista millaista on olla suht' kivuttomassa tilassa. Sellainen mulla on ollut viimeksi elokuussa. :kieh:
Joo, ei tarvii synnyttää - sen haluan itse hoitaa ja odotankin sitä jo innolla. Raskaus on se vaikea osuus, ei synnytys.No otetaan sitten viikoksi. Mut synnyttämään en rupea sen viikon aikana ja arpia en tarvii lisää
Multa on mennyt vähän ohi montako lasta sulla jo on nyt jos tulevaa ei lasketa? Ja minkä ikäisiä ne sisarukset on?Joo, ei tarvii synnyttää - sen haluan itse hoitaa ja odotankin sitä jo innolla. Raskaus on se vaikea osuus, ei synnytys.
Aamulla yllätin perheen kun ne sanoi et saan päättää mitä tehään aamulla ennen mummolaan lähtöä ja keksin et nyt siivotaan porukalla!! mies kopsautti matot, tyttö imuroi, minä luutuan ja poika huiski pölyt. Ei mennyt tuntiakaan kun huiskittiin kämppä siistiksi.Nopee kun on, niin ehtii takas palstalle
Pyykit pyöräytetty koneesta ulos ja uudet tilalle ja keittiö siivottu miehen jäljiltä.
Yksi on, koulun syksyllä aloittava touhukas. (Neidin kanssa raskausaika oli vieläkin helvetillisempää kuin tämän pikkukakkosen kanssa - ja vaikka se synnytys sattuikin, oli se ihan piece of cake verrattuna raskauteen, huolimatta kahden päivän käynnistyksestä ja yhdentoista tunnin kestosta viikoin 42+3.)Multa on mennyt vähän ohi montako lasta sulla jo on nyt jos tulevaa ei lasketa? Ja minkä ikäisiä ne sisarukset on?
Mää siivosin eilen tultuani kaupungista, imuroin ja tiskasin ja asettelin tavarat paikoilleen. Vielä lohkasin vittuillessani ämpärille että pitäiskö vielä pestä lattiat vai vieläkö tää on kauhee sikolätti.Aamulla yllätin perheen kun ne sanoi et saan päättää mitä tehään aamulla ennen mummolaan lähtöä ja keksin et nyt siivotaan porukalla!! mies kopsautti matot, tyttö imuroi, minä luutuan ja poika huiski pölyt. Ei mennyt tuntiakaan kun huiskittiin kämppä siistiksi.
No,,, motkota palstalle ja näyttele tyytyväistä oikeassa elämässäSaako motkottaa siitä et kahvi on liian vahvaa ja maitoo on liian vähän, vai oonko vaan tyytyväinen kun pyyntöni toteutettiin?
Haa, samaa meinasin sanoa. Kyllä me voidaan vähän motkotusta ottaa vastaan mielellämme. Tai minä ainakin.No,,, motkota palstalle ja näyttele tyytyväistä oikeassa elämässä