The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mullakin ois asuntokuume. Vieressä ois sopuhintainen rintsikka joka on ollut vuoden myynnissä. Kuntoraportti suht ok. Perusteet kunnossa ja ei kosteutta, pintojen uusimista siellä täällä ja sadevesijärjestelmän päivitys. Eli sen sais sopuhinta miinus reilusti tunnearvo höttöä pois. Sitten ois iiiiiiiso kerrostaloasunto johon on tulossa putkiremppa, mut ne vaihtaisi asuntoa meidän kanssa plus maksaisi meille väliä jonkun pienen summan. Se on pinnoiltaan hieno. Sitten mulla on mies joka ei halua muuttaa......:whistle:
 
kahvikirahvi
Ainoo vaan että mummolan kunta alkaa olemaan hinnoissaan kun on niin kätevän autoyhteyden päässä Tampereesta. Ei varmaan ihan ilman saa sieltä taloa. Kerrostaloasuntoakaan ei ihan sadalla tonnilla sais.
 
Lauralle eilisen jutun perusteella, en muista oliko tämä jo täällä :heart:

Olipa kerran pieni paha päivä, Menkkaränkkä nimeltään.
Se saapuu kerran kuussa pistämällä äidin itkemään.
Se on niin pieni, että miehet ei sitä pysty tajuamaan,
Mutta naisten luokse aina se saapuu kaiken sotkemaan.

Jos Menkkaränkkä saapuu iltaisin, ei äiti pysty nukkumaan,
Kun Nukkumatti pelkää Menkkaränkkää niin kuin miehet konsanaan.
Jos Menkkaränkkä osuu ruokapöytään, se paiskoo lautasia
Ja illan suussa se äidin saa isälle pottuilemaan.

Kyllä kylässä voit käydä Menkkaränkkä, kun on Menkkaränkkäpäivä.
On kai se kiva, että naisilla on oma helekutin vaikea päivä.
Mutta älä tule liian usein Menkkaränkkä, tule vain kerran vuodessa.
Kun sä pistät kaiken päin perskeleitä,
Niin äiti syyttää hormoneita,
Kun kaiken takana onkin vain älyttömän vaikia päivä.

No, kun aamulla pittäis töihin mennä, niin äitiä kiukuttaa,
Kun Menkkaränkkä neuvoo väärään linja-authoon nousemaan.
Ja Menkkaränkkä yllyttää kahavipannun lattialle pudottamaan
Ja se iloisesti naputtaa kepillään ja saa äidinkin naputtamaan.

Kyllä kylässä voit käydä Menkkaränkkä, kun on Menkkaränkkäpäivä.
On kai se kiva, että naisilla on oma helekutin hankala päivä.
Mutta älä tule liian usein Menkkaränkkä, tule vain kerran vuodessa.
Kun sä pistät kaiken päin perskeleitä,
Niin äiti syyttää hormoneita,
Kun kaiken takana onkin vain älyttömän vaikia päivä.

Kyllä kylässä voit käydä Menkkaränkkä, kun on Menkkaränkkäpäivä.
On kai se kiva, että naisilla on oma helekutin vaikia päivä.
Mutta älä tule liian usein Menkkaränkkä, tule vaikka kerran vuodessa.
Kun sä pistät kaiken päin perskeleitä,
Niin äiti syyttää hormoneita
Ja kaiken takana onkin vain älyttömän vaikia päivä.

Semmoinen Menkkaränkkä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja (Laura)
IhQ
Jotenkin mulle tulee inhottava olo noista "vituiks män tääkin päivä" -tyylisistä aloituksista. Siis se että miten jotkut ihmiset vaan elää tollasissa suhteissa ja kuuntelee ja kattelee tollasta käytöstä sellaselta ihmiseltä jonka pitäis olla se tuki ja turva ja tasavertainen kumppani?
Samaa oon miettinyt kans ja kiitän onneani tuosta miehestäni..vaikka se välillä ärsyttääkin niin ei se silti ryyppää jatkuvasti saatika oo väkivaltainen millään tavalla. Ei tarvi miun ja lasten kotonamme pelätä. Eikä tietty miehenkään vaikka mie välillä saatan vähän "justiina" ollakin :D
 
Puolitoista, melkein kaksi tuntia putkeen kävelleenä rojahdan jälleen sohvalle ja tekee mieli itkeä koska supistaa muttei kipeästi ja lonkat jomottaa ja selkään sattuu ja oksettaakin ja en vaan enää halua olla raskaana. :snotty:
 
Anna mulle se raskaus yhdeksi päiväksi niin saat huilia ja mä pääse. Kertaheitolla vauvakuumeesta :D
Voi kun mä voisinkin! Niin saisit kuule tän jättipallon riehumisineen ja sukkapuikkopistoineen ja hengenahdistuksineen. Ota samalla turvonneet, tulikuumat nilkat ja varpaat, nivusongelmat, paskat lonkat iskias-helvettineen -- itse asiassa, vaihdetaanko kropat vaikka viikoksi? Mä en muista millaista on olla suht' kivuttomassa tilassa. Sellainen mulla on ollut viimeksi elokuussa. :kieh:
 
kahvikirahvi
Meikä kotiutu mummolasta syömästä, tekemään kotia ruokaa ja syömään. Nyt on vikat kuhat ahmitu ja maisteltiin vähän iskän savustamaa kalaakin mitä sain tänään :p

Nyt heittäydyin pitkäkseni sängylle, annoin pojille askartelutarvikkeet ja sanoin että tahdon sitten sänkyyn äitienpäiväkahvit ja itse askarrellun kortin :D Pitää vaatia kun haluaa, ei noi pojat muuten osaa.
 
Voi kun mä voisinkin! Niin saisit kuule tän jättipallon riehumisineen ja sukkapuikkopistoineen ja hengenahdistuksineen. Ota samalla turvonneet, tulikuumat nilkat ja varpaat, nivusongelmat, paskat lonkat iskias-helvettineen -- itse asiassa, vaihdetaanko kropat vaikka viikoksi? Mä en muista millaista on olla suht' kivuttomassa tilassa. Sellainen mulla on ollut viimeksi elokuussa. :kieh:
No otetaan sitten viikoksi. Mut synnyttämään en rupea sen viikon aikana ja arpia en tarvii lisää :D
 
Nopee kun on, niin ehtii takas palstalle :p
Pyykit pyöräytetty koneesta ulos ja uudet tilalle ja keittiö siivottu miehen jäljiltä.
Aamulla yllätin perheen kun ne sanoi et saan päättää mitä tehään aamulla ennen mummolaan lähtöä ja keksin et nyt siivotaan porukalla!! :D mies kopsautti matot, tyttö imuroi, minä luutuan ja poika huiski pölyt. Ei mennyt tuntiakaan kun huiskittiin kämppä siistiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
Multa on mennyt vähän ohi montako lasta sulla jo on nyt jos tulevaa ei lasketa? Ja minkä ikäisiä ne sisarukset on?
Yksi on, koulun syksyllä aloittava touhukas. (Neidin kanssa raskausaika oli vieläkin helvetillisempää kuin tämän pikkukakkosen kanssa - ja vaikka se synnytys sattuikin, oli se ihan piece of cake verrattuna raskauteen, huolimatta kahden päivän käynnistyksestä ja yhdentoista tunnin kestosta viikoin 42+3.)
 
kahvikirahvi
Aamulla yllätin perheen kun ne sanoi et saan päättää mitä tehään aamulla ennen mummolaan lähtöä ja keksin et nyt siivotaan porukalla!! :D mies kopsautti matot, tyttö imuroi, minä luutuan ja poika huiski pölyt. Ei mennyt tuntiakaan kun huiskittiin kämppä siistiksi.
Mää siivosin eilen tultuani kaupungista, imuroin ja tiskasin ja asettelin tavarat paikoilleen. Vielä lohkasin vittuillessani ämpärille että pitäiskö vielä pestä lattiat vai vieläkö tää on kauhee sikolätti.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
kahvikirahvi
Kahvi oli paskaa ja maitoo liian vähän :'( Oliskohan pitäny sanoa että se on tummapaahtosta mitä purkissa on? Miksei se voinu tajuta sitä ite, miehet. Tavalliseen kahviin ollaan ruukattu laittaa yks mitallinen ylimäärästä, tummapaahtosen kanssa se ei oikein toimi ja uskoakseni hän teki nyt sen virheen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä