Hauskaa päivää sinne kans!Mä lähden tsiigailee oman kulmani asuntotarjontaa ja haaveilen. Hauskaa päivää kaikille!
Mullakin tuli kauheen levoton olo....pakko lähtee varmaan kohti porukoita
Hauskaa päivää sinne kans!Mä lähden tsiigailee oman kulmani asuntotarjontaa ja haaveilen. Hauskaa päivää kaikille!
Sun mies ja koira ois voinu askarrella sulle kortin...söpöillä tassunkuvilla...Herättiin vasta äsken Eli huomenet vaan kaikille! :wave:
En tiedä miten oon nukkunu kun heräsin ihan virkeenä kuuden jälkeen mut sit menin takas sänkyyn ja heräsin vasta kahentoista aikoihin ja nyt tuntuu et selkä ja joka paikka ihan jumissa.. plääh.
Iltapäivällä mennään miehen kans mun vanhemmilla käymään äitienpäiväkakulla ja siellä on mun kaikki sisaruksetkin =)
Ehkä sitä sit joskus saa itsekin juhlia tätä päivää. Mut oonhan mä jo nyt koiran mami
Ihan just näin. Näytölle mukaan joku jolla on silmää, eikä ostokuumetta.Mulla oli kaksi työkaveria mukana
Asunto oli ihan kauheassa kunnossa, mutta pohja oli kelvollinen sinkulle ja yhtiö oli hyvä. Niinpä sitten ostin sen ja en ole katunut.
Sulla tuli selvästi hyvät fiilikset asunnosta, silloin se on se oikea.
Paitsi että ihan pommikuntosta kämppää ei kannata ostaa jos ei oo a) aikaa ja intoa remontointiin tai b) rahaa maksaa remontista.Ihan just näin. Näytölle mukaan joku jolla on silmää, eikä ostokuumetta.
Kämpät myydään/ostetaan usein keittiökaappien ovien perusteella, mutta just se pinta on niit asioita joita ei kande kauheesti kattella. Kandee kattella asioita joihin ei itte voi jatkossa vaikuttaa, kuten kämpän sijainti, , liikenneyhteydet, palvelut, koko, pohjaratkaisu, parveke, piha, tulevat yhtiörempat ja sensemmoiset.
Se pinta on vaan pintaa. Maalipurkki ei paljoa maksa, click- parkettia saa alkaen kympin neliö ja uusia wc- pönttöjä saa parilla satasella.
Kukin tietty tavallaan ja mahdollisuuksiensa mukaan.Paitsi että ihan pommikuntosta kämppää ei kannata ostaa jos ei oo a) aikaa ja intoa remontointiin tai b) rahaa maksaa remontista.
Mää ostin asunnon, joka oli nuitten muitten asioitten lisäksi muuttovalmis, ja en oo katunu
Jokseenkin näin. Ja toisekseen, kerros/rivarikämpissa hirmuinen määrä niit hankalimpia ja kalleimpia asioita on yhtiön vastuulla. Asukas pystyy vaikuttamaan just niihin omiin sisäpintoihin ja ne on siit helpoimmasta ja halvimmasta päästä remppoja, jos ny ei marmoria ja kultaa kaipaa.ei kai se aakoo mitään pommia meinannukkaan vaan semmosta mistä saa stailattua mieleisen sutimalla jonku litran maalia
Totta, mutta (mielen)terveys ei ole korvattavissa rahalla. Eikä se vahinko mitä perheensisäinen paska aiheuttaa lapsille. (Opitaan että kulissit pidetään hinnalla millä hyvänsä, valehtelu on ok, kunnioituksen puute normaalia - ja mikä kotoa opittu rakastava malli?)No rahallinen tilanne on kova motivaattori kestämään paskaa.
Ei se aina ole se rahakaan. Monelle se tuttu helvetti vaan on helpommin siedettävä juttu kuin oven takana aukeava kysymysmerkki.No rahallinen tilanne on kova motivaattori kestämään paskaa.
Juu juu, niinhän mää sanoinki, että hyvä sijainti ja ne muut jutut ensin, ja sitten lisäksi halusin valmiiksi hyvässä kunnossa olevan. Mua ei nappaa remontoida, tai työllistää sukulaisia. Siinä oli jo riittävästi, että isän piti raahautua toiselta puolen maata tänne kasaamaan mun valtavia ikeahuonekaluja.Kukin tietty tavallaan ja mahdollisuuksiensa mukaan.
Mut silti on hiton paljon helpompaa jälkiasentaa parketti, maalata seinät ja uusia/kunnostaa kodinkoneet/kaapistot kuin yrittää siirtää kämppä parempaan yhtiöön tai lähemmäs bussipysäkkiä.
Just vietin pääsiäisen rakkaan pikkuliskon uudella kämpällä. Katto ja seinät oli kauheet. Ei oo enää. Parketti oli kunnon pesun jälkeen ihan katseenkestävä. Isoveikkatyövoiman käyttö ei o kauheen kallista, eikä yksiö/kaksion operoinnissa ikuisuuksia mene.
Varmaan sekin vaikuttaa, että monesti se helvetti kehittyy hitaasti. Asiat muuttuu paskaksi vähän kerrallaan, niin niihin ehtii aina tottua : /Ei se aina ole se rahakaan. Monelle se tuttu helvetti vaan on helpommin siedettävä juttu kuin oven takana aukeava kysymysmerkki.
no pankissahan on rahhoaVoi känsä soikoon, ei olisi pitänyt tarkistella myytäviä asuntoja. Lähelllä lapsen koulua olisi myynnissä aivan loistavapohjainen rivari, argghh... vain sata tonnia puuttuu välistä.
no eipä ne yyteet tietenkään kannusta talonvaihtoonPankissa on ja auliisti sitä tyrkyttävät, mutta en ota. Huono aika, kun meillä molemmilla on yt:t menossa työpaikoilla. Hyvällä tsägällä makoillaan kohta molemmat kotona syljeskelemässä kattoon ja silloin pienempi laina on pienempi paha.