Hei mut mehän ollaan sitten samiksia . Paitsi että mun hampaat on kuin vampyyrilla. Kuopus niitä just joku päivä ihasteli ja totesi, että mä pystyisin hampaillani puremaan varmaan vaikka puuta. Kuopus lieneekin ainoa maailmassa, jonka mielestä mun hampaat on tosi hienot ja hyvät. Huulista nyt puhumattakaan...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29886126:mullapas onki huulet niinko letunreunat, hampaat kun viimeviikon lottorivi, jne..
:xmas:
Kuule tietyt yv-tapaukset jää mieleenSiellä taas selaillaan vanhoja tiimarinvihkoja, nyt oikeesti nainen
Joo olis varmaan kannattanut lopettaa jo monta viestiä sitten. Eikö riitä se yksi lipsiketju, täytyy tulla sönköttömään sivutolkulla? Säälittävää, hävetkää. Opetelkaa edes alkeelliset käytöstavat = pitäydytään ketjun aiheessaNYmmää meen nukkuun, ootte hulluja kaikki
ota apina banaani niin ei tarvi ulista kuin kakara.Joo olis varmaan kannattanut lopettaa jo monta viestiä sitten. Eikö riitä se yksi lipsiketju, täytyy tulla sönköttömään sivutolkulla? Säälittävää, hävetkää. Opetelkaa edes alkeelliset käytöstavat = pitäydytään ketjun aiheessa
Sen siitä saa kun aikaisin herää ja lapsi valtaa telkkarinKepsula toki ensimmäisenä bongaamassa, mitä fanit hänestä puhuu