Tässä saa kehua rekkautuneita palstamiehiä

:LOL: Sitten kun on kasvokkain viineissä vapaalla, niin löytyy varmaan ne ei-niin-diplomaattiset mielipiteet :D
Hah :D. Kyllä mä olen viinipäissäni aika samanlainen kuin selvinpäin. Vähemmän järkevä vaan :D.

Mutta siis ihan oikeasti mun mielipiteeni ei muuttuisi edes kännissä. Kuten sanottu, te olette ihan erilaisia. Ja mä olen kyllä sanonut senkin, että tykkään sun pidemmistä kommenteista. Pakkokin tykätä kun itsekin olen samanlainen :).

Hah :D. Kyllä mä olen viinipäissäni aika samanlainen kuin selvinpäin. Vähemmän järkevä vaan :D.

Mutta siis ihan oikeasti mun mielipiteeni ei muuttuisi edes kännissä. Kuten sanottu, te olette ihan erilaisia. Ja mä olen kyllä sanonut senkin, että tykkään sun pidemmistä kommenteista. Pakkokin tykätä kun itsekin olen samanlainen :).
Älä selitä nainen! Kyllä se sinullakin on ne jyrkät saarnaavat mielipiteet :LOL:

Olet vaan niin kohtelias täällä :p Ja varmasti normaalistikin elämässä. Mutta siltikin :D

Älä selitä nainen! Kyllä se sinullakin on ne jyrkät saarnaavat mielipiteet :LOL:

Olet vaan niin kohtelias täällä :p Ja varmasti normaalistikin elämässä. Mutta siltikin :D
Ikä on aika paljon tasoittanut kulmia, oikeasti. Mutta jos joku kärsii homofobiasta, rasistisesta asenteesta tai ei muuten vaan ymmärrä erilaisuutta, niin kyllä mä sitten alan saarnata... kunhan olen sopivassa mielentilassa :D

• Tykkää
Reactions: kepsis
Mä odotan sitä aikaa kun olen niin vanha, että "tietty aika kuukaudesta" ei ole enää sitä. Sitten musta tulee tosi lempeä ja tasainen, enkä ikinä koskaan enää suutu, enkä ailahtele. Hymyilen vaan lempeästi kaikille ja rakastan koko maailmaa :D
:LOL:

Saa sanoa että olen huono ihminen tai päästäni vialla, mutta kyl naisen pitää vähän särmikäs olla, vaikka vanha olisikin :D

• Tykkää
Reactions: Turkilmas
  • Tykkää
Reactions: Turkilmas
Pitäiskö mun alkaa olla huolissani tästä sun fiksaatiosta mun huuliin? :saint:
Ei, kyllä sä saat pitää huulesi :D. Mutta saat kyllä olla niistä aika hemmetin polleana myös. Jos mulla olis tuollaiset, niin laittelisin sellaisia "törökuvia" kaikkiin maailman foorumeihin. Kulkisin myös sellainen huomiokyltti kainalossani, jossa lukisi: "huomaa tyrmäävän upeat huulet".

Ehkä siis parempi, etten omista moisia ;)

Ei, kyllä sä saat pitää huulesi :D. Mutta saat kyllä olla niistä aika hemmetin polleana myös. Jos mulla olis tuollaiset, niin laittelisin sellaisia "törökuvia" kaikkiin maailman foorumeihin. Kulkisin myös sellainen huomiokyltti kainalossani, jossa lukisi: "huomaa tyrmäävän upeat huulet".

Ehkä siis parempi, etten omista moisia ;)
Törökuvia. Ei jösses. :LOL:

...ehkä se on hyvä joo ettei sulla ole mun huulia. :D

• Tykkää
Reactions: Turkilmas ja kepsis

Yhteistyössä