Älä mee!!!Ehkä mun on parempi mennä nukkumaan. :ashamed:
Älä mee!!!Ehkä mun on parempi mennä nukkumaan. :ashamed:
Mmmhh, tosimies ei vikinöistä välitä.
nukkuessaan.No Päätön on kiva.
Ootko sinkku ja asutkö köyliössä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29880767:nukkuessaan.
No kyllä tällaiset sanomat kuin täällä päivästä toiseen vois käydä raskaaksi. Liikaa vääränlaista vaivaa kun helpommallakin pääsisi. Tykkään hyvästä fiiliksestä naisen kanssaMmmhh, tosimies ei vikinöistä välitä.
Ihana ajatusSun täytys vähän rankoa tuhmia tyttöjä.=)
Ja mä tykkään parrusta noin dorkan ihmisen anaalissa.
Harmi vaan, että sun tai mun tai kenenkään haluilla ei ole vaikutusta reaalimaailmaan.
Ei se ilmaisu viikollakaan sen parempaa ole. Oon jo pitkään ihnetellyt, että luuleeko joku pikeasti tuota joksikin oppineeksi henkilöksi. Lauserakenteet on käkköjä ja sanoja käyttää väärin.Alkuperäinen kirjoittaja lääh;29880880:Mitävittua, otin hetken lukua juotuani liikaa viiniä tyhjään vatsaan, ja kas, mies1 on ehtinyt paskoa tähänkin ketjuun?
Sannan kommenttiin: arkipäivinä mies1 istuu siellä Tärkeässä Työpaikassaan viilaamassa tekstejään tuntikausia ja arvostelemassa muiden ilmaisua. Näin viikonloppuisin hän kirjoittaa spontaanisti, ehkä jopa alkoholin siivittämänä, siksi huono taso. Kirjallinen ilmaisu ei ole mies1:n luontaisia vahvuuksia, mutta eihän hänkään voi täydellinen olla? Armeliaisuutta, siskot.
NIIN PARAS!!Minä haluaisin kehua harmaata mutta ah niin tunnistettavaa henkilöä, joka useimmiten käyttää nimemerkkiä mies1.
Hänen olettamansa sukupuolen mukaisesti tunnustan usein heränneeni öisin pohtimaan hänen tekstejään; avasin pitsiyöpaitani ylimmät napit ja sytytin yöpöytäni kynttilän, olin niin levoton. Tuntui, että maailmassa liikkui paljon monimutkaisia asioita, ja koin voimakasta syntistä kiihotusta jonkun selittäessä minulle ne kaikki. Selitysten edetessä käsitin oman vajavaisuuteni ja itkin pitkään; luonnottomuutta, kauneutta ja Humen giljotiinia, joka moisia turhuuksia haihatellessani jäi pyyhkäisemättä kostealla.
Vaikka yritin unohtaa, kikattaa ja eksyä, mies1:n myskinen älykkyys ja kansainvälinen karisma ei jättänyt minua rauhaan. Hämmentyneenä ja pirskahtelevana näytin hänen tekstejään tohtoriprofessori-isälleni, joka siis on huomattavan perehtynyt älyllis-loogis-filosofis-psykologis-kommunikatiivis-kokonaisuuksiin. Ne luettuaan hän itkien kiitti tuota ajatusten Seineä, sukupuolisuuden shaministista jumalhahmoa (rimbaudlainen visionääri sartrelaiselle vivahteella ilman ripaustakaan chauvonismia; hellästi kuten yhdysvaltalaiset feministit hän tulee!). Punastuin ja vetäydyin kamariini ajattelemaan kilttejä vs. ilkeitä ajatuksia ja työntämään olkinukkeja sinne minne päivä ei paista (=anglismi).
... Emmää kestäMinä haluaisin kehua harmaata mutta ah niin tunnistettavaa henkilöä, joka useimmiten käyttää nimemerkkiä mies1.
Hänen olettamansa sukupuolen mukaisesti tunnustan usein heränneeni öisin pohtimaan hänen tekstejään; avasin pitsiyöpaitani ylimmät napit ja sytytin yöpöytäni kynttilän, olin niin levoton. Tuntui, että maailmassa liikkui paljon monimutkaisia asioita, ja koin voimakasta syntistä kiihotusta jonkun selittäessä minulle ne kaikki. Selitysten edetessä käsitin oman vajavaisuuteni ja itkin pitkään; luonnottomuutta, kauneutta ja Humen giljotiinia, joka moisia turhuuksia haihatellessani jäi pyyhkäisemättä kostealla.
Vaikka yritin unohtaa, kikattaa ja eksyä, mies1:n myskinen älykkyys ja kansainvälinen karisma ei jättänyt minua rauhaan. Hämmentyneenä ja pirskahtelevana näytin hänen tekstejään tohtoriprofessori-isälleni, joka siis on huomattavan perehtynyt älyllis-loogis-filosofis-psykologis-kommunikatiivis-kokonaisuuksiin. Ne luettuaan hän itkien kiitti tuota ajatusten Seineä, sukupuolisuuden shaministista jumalhahmoa (rimbaudlainen visionääri sartrelaiselle vivahteella ilman ripaustakaan chauvonismia; hellästi kuten yhdysvaltalaiset feministit hän tulee!). Punastuin ja vetäydyin kamariini ajattelemaan kilttejä vs. ilkeitä ajatuksia ja työntämään olkinukkeja sinne minne päivä ei paista (=anglismi).