Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
9MM
[QUOTE="mies1";29879816]No lähinnä Peyote miehensä kanssa ja sit joku ilmeisesti kaljamaha lähibaarista on tarjoutuneet mut murtamaan. Sopii kokeilla perkele ;) Ei täällä oikein ole kapasiteettia sellaiseen toimintaan, ei henkistä, ei fyysistä. Eikä väkivalta yleensäkään ole toivottava asia.[/QUOTE]

kokeiles uutta suomee

[QUOTE="mies1";29879830]On nätti ja seksikäskin, tatskoista naisella vaan en itse välitä yhtään.[/QUOTE]

Onneksi sun mielipiteellä ei ole väliä, joskus tulen olemaan leuasta alaspäin täysin tatuoitu. Kaikenlisäksi olen juuri sellainen kylmä, miesmäinen ja analyyttinen nainen joita sä et (mun onneksi) voi sietää.

• Tykkää
Reactions: kepsis
[QUOTE="mies1";29879816]No lähinnä Peyote miehensä kanssa ja sit joku ilmeisesti kaljamaha lähibaarista on tarjoutuneet mut murtamaan. Sopii kokeilla perkele ;) Ei täällä oikein ole kapasiteettia sellaiseen toimintaan, ei henkistä, ei fyysistä. Eikä väkivalta yleensäkään ole toivottava asia.[/QUOTE]

Sä et poju kuule mun väkivallan käyttöäni määräile. Mä päätän siitä ihan itte.

"mies1"
"Toi on jo eri asia, minkä takia tekee asioita. Mun pointti oli, että itsen hoitamattomuus on harvoin hyvä asia - eikä tämä ole mitään mutua.

Mutta vaikka asioita tekisikin vain itselleen, ne vaikuttavat ympäristöönkin. Eli meidän on - jotenkin - mietittävä muitakin. Lisäksi asiat, joita me tehdään, eivät saa alkuaan täysin meidän sisällämme. "

mies1 sanoi tuon itse tämän ketjun keskivaiheilla. Meidän on mietittävä muitakin. Itse ei osaa miettiä muita, vaan on vain etova käytökseltään vaikka kuinka muut toivoisivat mitä.

Ja niin - narsistiketjussa oli kiinnostava pohdinta huonosta itsetunnostasi. Oli niin naulan kantaan että pitänee pistää talteen ja jakaa aina, kun joku erehtyy kanssasi väittelemään.

Jatkakaa kuvien kanssa.
Keittiöpsykologit asialla, taas ;)

En todellakaan mieti muita 24/7, vaan elän miehenä, johon kuuluu naisten arviointi aivan riippumatta naisen omista fiiliksistä. Älä nyt sotke asioita: tosta mä en aio joustaa elävänä. Tässä ketjussa vieläpä ihmiset voivat itse valita, altistuvatko arvioinnille vaiko eivät.

Eli kun sä lähdet kadulle, sua arvioidaan. Mutta ei tää tarkoita sitä, että arviointi olisi esim. rumaa. Positiivinen arviointi just piristää ihmistä ja kuuluu myös muiden kanssa olemiseen. En mä voi luopua jostain niin biologisesti keskeisestä asiasta, ja yleensä se on piristävä, nautinnollinen asia myös esteettisesti. Joka tässä ketjussa kuvansa likoon laittaa, ottaa myös riskin sen arviointiin. Miten näin yksinkertainen asia voi olla hankala? Oli miten oli, näin toimin.

"mies1"
Onneksi sun mielipiteellä ei ole väliä, joskus tulen olemaan leuasta alaspäin täysin tatuoitu. Kaikenlisäksi olen juuri sellainen kylmä, miesmäinen ja analyyttinen nainen joita sä et (mun onneksi) voi sietää.
No onpa harmi. Et liene tosi tavoiteltu noilla ominaisuuksilla noin yleisellä tasolla. Toisaalta sä voit tietenkin olla mitä olet ja erilaisuus on hyvä :)

Peyote
[QUOTE="mies1";29879891]No onpa harmi. Et liene tosi tavoiteltu noilla ominaisuuksilla noin yleisellä tasolla. Toisaalta sä voit tietenkin olla mitä olet ja erilaisuus on hyvä :)[/QUOTE]

Hahah tolla Feyiyalla on niin paljon ottajia ettei sunlaisella ois prosentuaalisesti edes 0,001 % mahiksii satikka et voisit täällä avautua sen tatskoista. Tautisen parasiitti.

9MM
[QUOTE="mies1";29879915]No näin linnassa istuneena (Echo tietää) sanon et kannattaa jättää elämä väkivaltarikosten polulla taakse. Aikuinen mies haastamassa tappelua mammapalstalla :) Otetaan mieluummin järki käteen ja paiskataan kättä.[/QUOTE]

joo se on murha infon heinii :)

Yhteistyössä