Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
hyhaho
"Toi on jo eri asia, minkä takia tekee asioita. Mun pointti oli, että itsen hoitamattomuus on harvoin hyvä asia - eikä tämä ole mitään mutua.

Mutta vaikka asioita tekisikin vain itselleen, ne vaikuttavat ympäristöönkin. Eli meidän on - jotenkin - mietittävä muitakin. Lisäksi asiat, joita me tehdään, eivät saa alkuaan täysin meidän sisällämme. "

mies1 sanoi tuon itse tämän ketjun keskivaiheilla. Meidän on mietittävä muitakin. Itse ei osaa miettiä muita, vaan on vain etova käytökseltään vaikka kuinka muut toivoisivat mitä.

Ja niin - narsistiketjussa oli kiinnostava pohdinta huonosta itsetunnostasi. Oli niin naulan kantaan että pitänee pistää talteen ja jakaa aina, kun joku erehtyy kanssasi väittelemään.

Jatkakaa kuvien kanssa.

joopa taas joo
Peyote oot blondi!!!

Luulin sua aina brunetiksi.

Mitä tulee "arviointeihin", tottakai me kaikki arvioimme myös toisiamme täällä, joitain kuvien perusteella ja useimpia ihan näiden kirjoittelujen perusteella.

"mies1"
[QUOTE="hmh";29879686]Totta. Tai siis miehet.

En edelleenkään usko sen olevan mies. Valitettavasti tästä seuraa se oletus että mies1 on luultavasti nainen, mikä oletus ei saa minua laisinkaan ylpeäksi omasta sukupuolestani.

Kipeä ihminen kuitenkin. Ja elämänsä tyhjää täynnä. Kuinka mitätön pitää elämän olla, jos eläjä tuntee elävänsä vain tällä keinoin?[/QUOTE]

:D Mahtavaa analyysia! Jotkut tyypit kyllä lähes kiehuu. Mä tykkään. Vähän korkeampitasoista keskustelua kyllä toivoisin käytävän kun henkilöistä puhutaan, mutta ei tässä ketjussa. Ja kannattaa varoa hiukan mitä päästelee tulemaan.

No niin, eiköhän vihdoin palattaisi aiheeseen kiitoos! Hopi hopi, mies1 käskee ;)

9MM
[QUOTE="mies1";29879778]:D Mahtavaa analyysia! Jotkut tyypit kyllä lähes kiehuu. Mä tykkään. Vähän korkeampitasoista keskustelua kyllä toivoisin käytävän kun henkilöistä puhutaan, mutta ei tässä ketjussa. Ja kannattaa varoa hiukan mitä päästelee tulemaan.

No niin, eiköhän vihdoin palattaisi aiheeseen kiitoos! Hopi hopi, mies1 käskee ;)[/QUOTE]

mutta mielikuvalle voi sanoa mitä vaan :D noniin mies meet nyt nukkumaan ja paiskataan virtuaali kättä lämpimyydellä pääsee aika pitkälle

Yhteistyössä