Minä olen Puuhipan kanssa samaa mieltä. Antaisitte vaan olla. Päätin että en mistään provosoidu, joten aion itse rullata nuo kommentit surutta lukematta. Kirjoitelkoon mitä lystään.
Whaaaaaaat? :O :O Damn!H2013-05-03 10 2 - Aijaa.com
Heitetään yks viime vuon nappastu kuva tänne tohinan sekaan lisää kuvii laittakaa, kauheen kivannäköisiä kaikki
Joo, aivan varmasti löytää.Mut löytää mun nurkkabaarista. Tänne vaan ei päästetä kiukuttelevia pikkupoikia sisään. Ai nii. Pokella on jengiliivit ja se on melko harjaantunut heittämään ex- linnakundeja ulos, jos eivät osaa käyttäytyä. Ja sä et osaa.
Plääh. Spoilataan ketju ny kunnolla kun pilalla tää on jo joka tapauksessa. Modet voi sit myöhemmin pyyhkiä surutta sata sivua pois ja jättää ne kolme sivua mis on kuviakin.Mä en voi käsittää miten te jaksatte vängätä ton yhen kanssa, uskokaa kun sanon että palstailu on paljon mukavampaa kun siitä ei vaan välitä. Koittakaa joskus...ihan vaa vink vink
Kuin myös, vaikka taustalta olen seurannut.Sain juuri kokovartalosyövän tästä ketjusta. Hyvästi.
No no Ei nyt puhuta minusta enempiä, eihän?Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttävää;29879642:Siis kuin vaikeeta on ottaa yks kuva :O Luulis että noin viisaalle ja akateemiselle ihmiselle ei olis suuren suuri temppu...
Jaa mut jos ei mahu kuvaan?
Jaa mitä?Whaaaaaaat? :O :O Damn!
Jaa mitä?
Jos neroa tarkoitat, niin epäilen.eiku mies1 on neo
Aijahasuskon että lajitoveri viittas sun muista kuvista laajempaan kuvakulmaan
Totta. Tai siis miehet.Mutta se mikä on sinänsä hauskaa, mies1 saa muut miehet vaikuttamaan neroilta
siis mr smithhi mut ku se on pahis ni siks neo matrixist se torjuu huiskaisuin teidät nytJos neroa tarkoitat, niin epäilen.
Phoebsi, aina niin vakavana :/ Mut sulla on yhteiskuntanäkemystä myös, se on mukavaa keskustelujen kannaltaKuin myös, vaikka taustalta olen seurannut.
Pahoin pelkään, että mies1 on niitä ihmisiä joille on kohteliasuus se, että häntä vastaan hyökätään ja hänen persoonaansa arvostellaan. Hän ottaa sen merkkinä siitä, että on saavuttanut täällä jotain, on muiden yläpuolella koska ei itse näe mitään samaa, mitä hänestä kritiikkiä esitetään.
Hän on sellainen teflon-pintainen niljake, joka hymyilee vielä silloinkin kun saa joltain turpaansa - kertoohan se enemmän hänen sivistyksensä tasosta kuin sen moukan, joka sai tarpeekseen. Hänellä on oikeus sanoa, että me emme ole hänen tasollaan ja kertoa, mitä meidän pitäisi itsessämme muuttaa. Hänhän on MIES, for god's sake! Hänen sukupuolensa, eli pallilliseksi syntymään sattuneet ovat hallineet maapalloa ja sen kaikkea elämää jo tuhansia vuosia. Ja siinä sivussa naiset ovat runollisesti hypähdelleet vuosisadasta toiseen, kunnes tuli ikävä teollistumisen aikakausi (ja valistus) joka romutti kaiken.
Naiset eivät enää hypähtele, eivätkä pidä siitä että tulevat arvostelun kohteeksi ilman syytä. Pelkkä naisen olemassaolo ei siis ole vielä syy kertoa naiselle, mikä tässä pitäisi olla toisin. Ei pallit anna oikeutta sellaiseen, eikä kuviteltu korkeakoulututkinto, eikä se, että saa niin paljon vastarintaa osakseen.
Fiksu vaikenisi.
Ah.
Teenkin juuri kuten opetan.
Zau.
:ashamed:Juu, kyllähän nuita nereidsin kuvia kelpaa katella :ashamed:
Hmph. Asia selvä (tai no ei) mutta joo.siis mr smithhi mut ku se on pahis ni siks neo matrixist se torjuu huiskaisuin teidät nyt
Lukumäärä merkitsee mulle hyvin vähän missään. Tärkeämpää on asia itse. En ole populisti.Sä vastaan arviolta 30 muuta: Ymmärrätkö yhtään tota omaa vänkäämistäs? Kun ei meiltä muilta ole kuin pari turhautunutta viestiä per naama, ja sulta on kymmeniä...
Mutta onneksi omat vänkäykses ovat niin korkeatasoisia ja asiallisia. (Ja koska en ole varma, ymmärrätkö, niin kerron nyt tässä, että tämä viimeinen virke oli sitten sarkasmia.)
siis väittelun kultainen sääntö on murtaa toinen tai muuten se onvaan jankkausta.Hmph. Asia selvä (tai no ei) mutta joo.