Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
hämmästyttävää
[QUOTE="mies1";29879221]Laitan sen tämän kuun aikana kun saan otettua uuden kuvan :) Mun pitää muutenkin lähettää yhdelle läheiselle ulkomaalaiselle naiselle uutta kuvaa. Ja vaikka kasvoista ja ehkä kropastakin jos haluut ;) Laita vaan joku s-postiosoite yv:nä, johon voin lähettää sen.[/QUOTE]

Siis kuin vaikeeta on ottaa yks kuva :O Luulis että noin viisaalle ja akateemiselle ihmiselle ei olis suuren suuri temppu...

Jaa mut jos ei mahu kuvaan?

Mä en voi käsittää miten te jaksatte vängätä ton yhen kanssa, uskokaa kun sanon että palstailu on paljon mukavampaa kun siitä ei vaan välitä. Koittakaa joskus...ihan vaa vink vink
Plääh. Spoilataan ketju ny kunnolla kun pilalla tää on jo joka tapauksessa. Modet voi sit myöhemmin pyyhkiä surutta sata sivua pois ja jättää ne kolme sivua mis on kuviakin.

Sain juuri kokovartalosyövän tästä ketjusta. Hyvästi.
Kuin myös, vaikka taustalta olen seurannut.

Pahoin pelkään, että mies1 on niitä ihmisiä joille on kohteliasuus se, että häntä vastaan hyökätään ja hänen persoonaansa arvostellaan. Hän ottaa sen merkkinä siitä, että on saavuttanut täällä jotain, on muiden yläpuolella koska ei itse näe mitään samaa, mitä hänestä kritiikkiä esitetään.

Hän on sellainen teflon-pintainen niljake, joka hymyilee vielä silloinkin kun saa joltain turpaansa - kertoohan se enemmän hänen sivistyksensä tasosta kuin sen moukan, joka sai tarpeekseen. Hänellä on oikeus sanoa, että me emme ole hänen tasollaan ja kertoa, mitä meidän pitäisi itsessämme muuttaa. Hänhän on MIES, for god's sake! Hänen sukupuolensa, eli pallilliseksi syntymään sattuneet ovat hallineet maapalloa ja sen kaikkea elämää jo tuhansia vuosia. Ja siinä sivussa naiset ovat runollisesti hypähdelleet vuosisadasta toiseen, kunnes tuli ikävä teollistumisen aikakausi (ja valistus) joka romutti kaiken.

Naiset eivät enää hypähtele, eivätkä pidä siitä että tulevat arvostelun kohteeksi ilman syytä. Pelkkä naisen olemassaolo ei siis ole vielä syy kertoa naiselle, mikä tässä pitäisi olla toisin. Ei pallit anna oikeutta sellaiseen, eikä kuviteltu korkeakoulututkinto, eikä se, että saa niin paljon vastarintaa osakseen.

Fiksu vaikenisi.
Ah.
Teenkin juuri kuten opetan.
Zau.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttävää;29879642:
Siis kuin vaikeeta on ottaa yks kuva :O Luulis että noin viisaalle ja akateemiselle ihmiselle ei olis suuren suuri temppu...

Jaa mut jos ei mahu kuvaan?
No no :D Ei nyt puhuta minusta enempiä, eihän?

Tää on kyl viihdyttävä paikka, mukava hämmentää :) Mut oikein tosissaan niin kyllä mä aion edelleenkin naisten ulkonäköä arvioida.

iu
[QUOTE="mies1";29879618]Niinpä. En ymmärrä miten ihmiset jaksaa vängätä ja vielä aika asiattomasti ja väittelyteknisesti heikkotasoisesti kirjoittavat usein. [/QUOTE]
Sä vastaan arviolta 30 muuta: Ymmärrätkö yhtään tota omaa vänkäämistäs? Kun ei meiltä muilta ole kuin pari turhautunutta viestiä per naama, ja sulta on kymmeniä...

Mutta onneksi omat vänkäykses ovat niin korkeatasoisia ja asiallisia. :) (Ja koska en ole varma, ymmärrätkö, niin kerron nyt tässä, että tämä viimeinen virke oli sitten sarkasmia.)

"hmh"
Mutta se mikä on sinänsä hauskaa, mies1 saa muut miehet vaikuttamaan neroilta :D
Totta. Tai siis miehet.

En edelleenkään usko sen olevan mies. Valitettavasti tästä seuraa se oletus että mies1 on luultavasti nainen, mikä oletus ei saa minua laisinkaan ylpeäksi omasta sukupuolestani.

Kipeä ihminen kuitenkin. Ja elämänsä tyhjää täynnä. Kuinka mitätön pitää elämän olla, jos eläjä tuntee elävänsä vain tällä keinoin?

• Tykkää
Reactions: kepsis
"mies1"
Kuin myös, vaikka taustalta olen seurannut.

Pahoin pelkään, että mies1 on niitä ihmisiä joille on kohteliasuus se, että häntä vastaan hyökätään ja hänen persoonaansa arvostellaan. Hän ottaa sen merkkinä siitä, että on saavuttanut täällä jotain, on muiden yläpuolella koska ei itse näe mitään samaa, mitä hänestä kritiikkiä esitetään.

Hän on sellainen teflon-pintainen niljake, joka hymyilee vielä silloinkin kun saa joltain turpaansa - kertoohan se enemmän hänen sivistyksensä tasosta kuin sen moukan, joka sai tarpeekseen. Hänellä on oikeus sanoa, että me emme ole hänen tasollaan ja kertoa, mitä meidän pitäisi itsessämme muuttaa. Hänhän on MIES, for god's sake! Hänen sukupuolensa, eli pallilliseksi syntymään sattuneet ovat hallineet maapalloa ja sen kaikkea elämää jo tuhansia vuosia. Ja siinä sivussa naiset ovat runollisesti hypähdelleet vuosisadasta toiseen, kunnes tuli ikävä teollistumisen aikakausi (ja valistus) joka romutti kaiken.

Naiset eivät enää hypähtele, eivätkä pidä siitä että tulevat arvostelun kohteeksi ilman syytä. Pelkkä naisen olemassaolo ei siis ole vielä syy kertoa naiselle, mikä tässä pitäisi olla toisin. Ei pallit anna oikeutta sellaiseen, eikä kuviteltu korkeakoulututkinto, eikä se, että saa niin paljon vastarintaa osakseen.

Fiksu vaikenisi.
Ah.
Teenkin juuri kuten opetan.
Zau.
Phoebsi, aina niin vakavana :/ Mut sulla on yhteiskuntanäkemystä myös, se on mukavaa keskustelujen kannalta :)

Olen todella otettu näistä pitkistä pohdinnoista koskien minua. Kiitokset niistä kaikille. Ehkä minua tarvitaan keskustelun käynnistelijänä täällä aina joskus koska usein niistä ketjuista, joissa kirjoitan enemmän, tulee aika pitkiä ja seurattuja. Välillä tosin eksytään aiheesta raskaastikin, minä myös. Mutta tässä säikeessä olen kaiken aikaa pysynyt näkemyksessäni naisten arvioinnista, ja vaikka koko palsta olisi vastaan, en sitä muuta. Kyseessä on näet niin ilmeinen selviö minulle. Naista arvioidaan, muttei toki miten tahansa. Toiminnan jo selitin enkä palaa siihen.

"mies1"
Sä vastaan arviolta 30 muuta: Ymmärrätkö yhtään tota omaa vänkäämistäs? Kun ei meiltä muilta ole kuin pari turhautunutta viestiä per naama, ja sulta on kymmeniä...

Mutta onneksi omat vänkäykses ovat niin korkeatasoisia ja asiallisia. :) (Ja koska en ole varma, ymmärrätkö, niin kerron nyt tässä, että tämä viimeinen virke oli sitten sarkasmia.)
Lukumäärä merkitsee mulle hyvin vähän missään. Tärkeämpää on asia itse. En ole populisti.

Kiitos, ymmärrän kyllä :)

Yhteistyössä