Spencer Hastings
Mul on oikeasti vihreät silmät Tuossa vaan on tollanen valo ja filtteri.Peyotella ja Spencerillä on molemmilla todella kauniit siniset silmät.
Mutta kiitos Tykkään niistä itsekin.
Mul on oikeasti vihreät silmät Tuossa vaan on tollanen valo ja filtteri.Peyotella ja Spencerillä on molemmilla todella kauniit siniset silmät.
Upee kuva! Jotenkin pehmoisempi kuin aiemmatH2013-05-03 10 2 - Aijaa.com
Heitetään yks viime vuon nappastu kuva tänne tohinan sekaan lisää kuvii laittakaa, kauheen kivannäköisiä kaikki
Mä voin laittaa sen kuvan sulle vaikka heti jos lupaat ettet saa sydänkohtausta!Mulle mies1 voi laittaa yksärillä kuvan. Luottamus 100%.
En ole muidenkaan kuvia laittanut jakoon, enkä laita.
No kun jotkut haluaa mun kans vääntää.Tuntuu että noita arvostelujas on jo ihan tarpeeks yhteen ketjuun, meni jankkaamiseks hyvä ketju.:headwall: Joten kiitos riittää.
Hehe, eiköhän mulla sua enemmän munaa ole kun lähdetään vertaamaanEx- linnakundi tekemässä rikosilmoitusta kun tuntematon nainen nettipalstalla sanoi ikävästi. Taidat olla ainoa joka on saanu linnaa tuttivarkaudesta.
Arvostan taas tätä sun vaivannäköä, vaikka menee ohi aiheen Mut et liene psykologi.Ei. Mä puhun sulle nyt täysin vilpittömästi, ilman sarvia ja hampaita. Tämä ei ole nokittelua, älä vastaa mulle uhmakkaasti tai nauraen.
Mä en pelkää vaikka tekisit sata rikosilmoitusta minusta, koska monien sun ketjujen perusteella ne arvioijat voisivat tulla samaan lopputulokseen kuin mä.
Sä olet mitä todennäköisimmin narsisti. Ja vaikka kaikki tämä kirjoittelu olisi sulta trollausta ja oikeasti olisit joku 20-vuotias filosofian peruskurssin naisopiskelija, niin sun sinnikkyys trollauksessa antaisi aihetta siihen että sulla on mielenterveyden ongelma.
Millainen on terve ihminen? Ei sanaseppo, ei nopea ja liukasliikkeinen jolta tulee "näpsäkkä" vastaus jokaisessa tiukassa tilanteessa ja joka selittää itsensä pois joka tilanteesta.
Terve ihminen myöntää virheensä. Kokee tervettä häpeää. Pyytää anteeksi aidosti, jos on aiheuttanut harmia. Jos hän kokee että häntä ei haluta johonkin keskusteluun, niin pysyy nätisti poissa. Mä en ole sulla oikeaa katumusta nähnyt, sä olet vaan uhmakas ja naurat ja jatkat kahta kauheammin.
Mutta muut näkevät sun läpi mikä sä olet, hyvin moni, ja niin monen ihmisen arvioon voi luottaa. Usko heitä, vaikka sanovat sulle usein aika kireästi.
Jos sä haluat varmuuden asiasta nii mene psykologille ja näytä 10-15 viimeisintä ketjua jossa olet ollut.
Panisin!H2013-05-03 10 2 - Aijaa.com
Heitetään yks viime vuon nappastu kuva tänne tohinan sekaan lisää kuvii laittakaa, kauheen kivannäköisiä kaikki
Niinpä. En ymmärrä miten ihmiset jaksaa vängätä ja vielä aika asiattomasti ja väittelyteknisesti heikkotasoisesti kirjoittavat usein. Varmasti joku veisi jo joitain sanomisia eteenpäin.Mä en voi käsittää miten te jaksatte vängätä ton yhen kanssa, uskokaa kun sanon että palstailu on paljon mukavampaa kun siitä ei vaan välitä. Koittakaa joskus...ihan vaa vink vink