Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
Täytyy sanoa, että vaikka itseäni ei nyt niin kauheasti liikuta muiden mielipiteet minun mielipiteistä, niin tuo määrä paskaa mitä mies1 saa omasta ulostusannistaan luulisi edes sen verran vaikuttavan että vähän himmailisi, vai onko kyseessä niin itsekeskeinen ja harhoissa elävä ihminen ettei tajua ollenkaan milloin on täysin ei haluttu.
Luuletko, että säätelen näkemystäni naisten arvioinnin oikeudesta sen mukaan, mitä joku jossain sanoo? Hah hah! No way in hell ;) Joka avoimelle palstalle laittaa kuvaa, altistaa sen myös arvioinnille. Miksi tämä on niin vaikeaa? Aivan luonnollinen, mukavakin asia kun ei sanota mitään tosi negatiivista.

"vieras."
[QUOTE="mies1";29879360]En ole kiinnostunut sosiaalisesta pelistä, vaan arvioinnista. Näkymät joko miellyttää tai ei, mitä siinä sen kummempia pelailemaan. Ei tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikeaa.

Ja jos arviointi ahistaa, älä laita kuvaa ja parempi pysyä peiton alla muutenkin tai kuolla, koska joka kerta kun olet ihmisten kanssa, sinua arvioidaan, halusitpa tai et.[/QUOTE]

Puhuin sun käytöksestä täällä yleensäkin, en vain tässä ketjussa spedeilyä. Olethan sä varmaan joskus kuullut käytöstavoista? Vuorovaikutuksesta?

"mies1"
[QUOTE="vieras.";29879444]Puhuin sun käytöksestä täällä yleensäkin, en vain tässä ketjussa spedeilyä. Olethan sä varmaan joskus kuullut käytöstavoista? Vuorovaikutuksesta?[/QUOTE]

Mun käytöksen ruodinta on irrelevanttia tässä ketjussa, ei mennä siihen.

Peyote
:'( Mulle tulee oikeasti, ihan oikeasti semmoinen olo että keskustelen nyt narsisti-seksuaalirikollisen kanssa. Mua pelottaa, ei itseni puolesta, mutta on kamala olo.

Voisitko-kiltisti-jättää-tämän-ketjun? Laske viesteistä, kuinka moni sitä on toivonut. Ei-uskovia suurin osa.
Ai nytkö vasta sul tukee semmoinen olo? Hehheh, kyllä teillä ihmiset on tuntisarvet homeessa jos nyt vasta tulee sellainen olo.

"vieras."
[QUOTE="mies1";29879452]Mun käytöksen ruodinta on irrelevanttia tässä ketjussa, ei mennä siihen.[/QUOTE]

Siihenhän sä taas kerran sait ketjun kääntymään, joten kyllä nyt mennään. Oletko sä tyhmä vai teetkö sen tahallasi?

"mies1"
[QUOTE="vieras.";29879459]Siihenhän sä taas kerran sait ketjun kääntymään, joten kyllä nyt mennään. Oletko sä tyhmä vai teetkö sen tahallasi?[/QUOTE]

Ei muuten mennä. ;)

Ja tuo oli muuten kompleksikysymys.

9MM
[QUOTE="mies1";29879448]No riippuu tilanteesta. Mä en jaksa enää tuosta kun sen selitin aiemmin.[/QUOTE]

[video=youtube;Z0kGAz6HYM8]https://www.youtube.com/watch?v=Z0kGAz6HYM8[/video]

kuullostat jo hätääntyneeltä ota kiinni vaan ei se satu

Ai nytkö vasta sul tukee semmoinen olo? Hehheh, kyllä teillä ihmiset on tuntisarvet homeessa jos nyt vasta tulee sellainen olo.
No en mä tuommoista diagnoosia heittele heti ilmaan päin naamaa vaikka olisin jo aikoja sitten mielessäni varmistunut asiasta. Tällä viikolla vasta olen kirjoittanut sen tänne. Ei ole ihan helppo sanoa jollekin miehelle että hei, olet narsisti (varsinkin kun siitä voi joku sanoa että se on vain muotisana) ja ajattelet kuin seksuaalirikollinen.

No, mies1 ei varmaankaan loukkaannu narsistiksi sanomisesta koska on aika uhmakas...

[QUOTE="mies1";29879438]Luuletko, että säätelen näkemystäni naisten arvioinnin oikeudesta sen mukaan, mitä joku jossain sanoo? Hah hah! No way in hell ;) Joka avoimelle palstalle laittaa kuvaa, altistaa sen myös arvioinnille. Miksi tämä on niin vaikeaa? Aivan luonnollinen, mukavakin asia kun ei sanota mitään tosi negatiivista.[/QUOTE]

En olettanutkaan että ymmärtäisit, viestini oli enemmän muille suunnattu. Se on jo käynyt selväksi että sinä et tajua mistään mitään.

"vieras."
[QUOTE="mies1";29879463]Ei muuten mennä. ;)

Ja tuo oli muuten kompleksikysymys.[/QUOTE]

Sitähän tämä ketju on jo täynnä, joten vähän myöhässä olet.

Ei olkiukko kuitenkaan?

Yhteistyössä