ja kiistän jyrkästi että ruutis olis helppo
muille kuin rva ruutikselle
muille kuin rva ruutikselle
jeesusteippi auttaaOnko niissä jotakin eroa?
kuulisitte miten mä hajoilen tääl
Ja ainahan me tytöt voidaan turvautua toisiimme, jos alkaa pelottaa.:heart:Eli teitä ois kaks ja miehiä vaan yks....kurt on siis helppoa lihaa.
Mulle baana tarkottaa viinaa. Baanalle, viinalle, viihteelle.ei hyvä tyttö sieltä pääse mihkään baanalle
lähimmälle pikitiellekki on liki 20 kilsaa
Tuut miun kainaloon yöksi .Ja ainahan me tytöt voidaan turvautua toisiimme, jos alkaa pelottaa.:heart:
Ei teitä pelota, juotte sen pöydän alle ja luikitte pakoon. Jos ei onnaa niin mä voin tulla apuun.....siinä tosin menetätte ne juomat.Ja ainahan me tytöt voidaan turvautua toisiimme, jos alkaa pelottaa.:heart:
Kuvaa näistä ehdottomasti :attn:.Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875748:Meno kuin moukarihäkissä *heittää kyykuvioidut pitkät kalsarit lavalle*
Mä oon hoitanu jo oman osuuteni. Myös kahdesti.Mut pysytäänkö taas aiheessa, kenen vuoro laittaa kuvia, mää laitoin jo kahdesti.
OOOOH:O, onko ne raapat?Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875748:Meno kuin moukarihäkissä *heittää kyykuvioidut pitkät kalsarit lavalle*
Kyllä!Pitäisikö vielä huomiohoroilla vähän.
Do it nice and sweet and sexy.Pitäisikö vielä huomiohoroilla vähän.
Ns. nelikerrat...jarrutusraidat siis edessä ja takana, vieläpä molemmin puolinOOOOH:O, onko ne raapat?
Veti hiljaiseksi :|.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Varmaan samanlaiset kuin nuo :
Elviksen likaiset kalsarit eiv
Banniako haluat? Mksi omat kuvas vedät 10sek. sisällä pois kun tänne laitat mutta jotain mulkun kuvat annat olla. Vippaako päästä?
No, no, no. Raapoissa on pitkät lahkeet.:attn:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Varmaan samanlaiset kuin nuo :
Elviksen likaiset kalsarit eiv
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875793:Veti hiljaiseksi :|.
No voi hitto!!! Jäin kattoo jotaki paskasia kalsareita ja sen takia missasin tän!:kieh:|OVilautan saman kun aiemmin.