Niin on, mutta menen on savoksi mänen.mään on mies
Niin on, mutta menen on savoksi mänen.mään on mies
Ei mulla oo sairauksia oikeesti. Anteeksi jos oon loukannut jotain jolla oikeasti sairauksia on.Mikä sairaus sinulla Peyote on kun puhut lääkkeiden ottamisesta? Onko Astrolabella aspegren? Entä 9MM onko sinulla lukihäiriö? ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ EI OLE MITÄÄN SAIRAUTTA? Itselläni on montakin. Monta monta....
Mulla on jotain sairauksia.Mikä sairaus sinulla Peyote on kun puhut lääkkeiden ottamisesta? Onko Astrolabella aspegren? Entä 9MM onko sinulla lukihäiriö? ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ EI OLE MITÄÄN SAIRAUTTA? Itselläni on montakin. Monta monta....
Mulla on elämän syyhy sairaus se on vakavaaMikä sairaus sinulla Peyote on kun puhut lääkkeiden ottamisesta? Onko Astrolabella aspegren? Entä 9MM onko sinulla lukihäiriö? ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ EI OLE MITÄÄN SAIRAUTTA? Itselläni on montakin. Monta monta....
:wave: Mulla on välillä ihan samanlaisesti!Minä en ymmärrä piiloviestejä vaikka ne sanotaan päin naamaa. Tästä on miehen kanssa ollut monet keskustelut, mutta sille ei millään mene jakeluun että PUHU SUORAAN ja SELVILLÄ SANOILLA.
voisko se menen olla millään murteella mään?Niin on, mutta menen on savoksi mänen.
Mulla ei oo :wave:Mikä sairaus sinulla Peyote on kun puhut lääkkeiden ottamisesta? Onko Astrolabella aspegren? Entä 9MM onko sinulla lukihäiriö? ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ EI OLE MITÄÄN SAIRAUTTA? Itselläni on montakin. Monta monta....
Minä mänen, sinä mänet, hiän männöö, myö männään, työ määttä, hyö männöö.Niin on, mutta menen on savoksi mänen.
No mitään diagnoosia en ole koskaan saanut, mutta se johtuu varmaan siitä kun mua ei oo tutkittu.Mikä sairaus sinulla Peyote on kun puhut lääkkeiden ottamisesta? Onko Astrolabella aspegren? Entä 9MM onko sinulla lukihäiriö? ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ EI OLE MITÄÄN SAIRAUTTA? Itselläni on montakin. Monta monta....
Meillä sanotaan mään / mänen.voisko se menen olla millään murteella mään?
Mie mään mettää. Voisi karjalainen mummeli sanoa.voisko se menen olla millään murteella mään?
nonni, arvasin että etelän perällä jossain puhutaan niinkin kummastiMeillä sanotaan mään / mänen.
Mulla ei ole tapana arvostella ihmisten ulkonäköä, pidän sitä sivuseikkana. MUTTA sä olet väittänyt näyttäväs joltain mitä et ole. Olet tavis nainen ja siinä ei ole mitään vikaa, mutta en lähtis kehumaan ympäriinsä, että olisit hyvännäkönen, kun et sitä ole. Enkä lähtis mainostamaan kuinka ulkonäölläsi saa miehet tekemään mitä vaan sun hyväks, kun ei tolla pärställä sellasta saa.Terve vain sinä anonyymi siellä Sulla on nyt varmasti tosi hyvä olo kun sait purkautua. No minäpä kerron sulle pari juttua: Ihminen ilman meikkiä huonossa valossa ei näytä välttämättä samalta miltä näyttäisi luonnosta. Mä en tarvi sun "arvoasteikkoa" sille olenko mä nätti sun mielestä vai en, koska mä riitän mun läheisille JUSt tälläisenä. Ja 22-vuotiaana nuorena naisena olen myös sujut sen kanssa miltä näytän. Toivottavasti kolmekymppisenä ja edelleen siitä eteenpäin olen vielä enemmän sujut - ja niin sujut etten arvostele toisten ulkonäköä negatiivisesti. Toivottavasti sinäkin saat saman mielenrauhan mitä yleensä aikuisilla tästä asiasta on.
Tässä kuvaa jonka otin juuri kurssikaverilla lenkin jälkeen ja tästä punertavasti hiusväristi me like! =p Paitsi et sehän haalistuu pesujen myötä pian mutta nyt on ainakin jees
uusväri - Aijaa.com
voisko se menen olla millään murteella mään?
PielavedelläNo jos totta puhutaan niin en tiedä olisko jopa jossain päin savoa tapana sanoa "mään".
Siellä päin savoa missä minä olen ollut niin sanottiin mänen.
Ja toisin sanotaan missä laevat huutelloo Kuopijjoon Kuopijjoon ja Iiisalamella ilima aekojaan.Pielavedellä
no nyt mulla ei sattunu ees samaan paliskuntaan, eikö pielavesj oo melkein kainuummeren rannalla?Pielavedellä
Suomi: Menkää tiehenne! Savo = Alakakee kalappia!Niin on, mutta menen on savoksi mänen.
Tiiätkös mikä on savoks haarapääsky?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Suomi: Menkää tiehenne! Savo = Alakakee kalappia!