Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Mikä sairaus sinulla Peyote on kun puhut lääkkeiden ottamisesta? Onko Astrolabella aspegren? Entä 9MM onko sinulla lukihäiriö? ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ EI OLE MITÄÄN SAIRAUTTA? Itselläni on montakin. Monta monta....
No mitään diagnoosia en ole koskaan saanut, mutta se johtuu varmaan siitä kun mua ei oo tutkittu.

[QUOTE="termiitti";29875160]HappyGirl-91, sinulla on terve ja ikäiseksesi kypsä elämänasenne! Älä välitä idiooteista jotka valittavat ulkonäöstäsi. Olet aivan normaalin näköinen ihminen.[/QUOTE]

Kiitti, se on vaan surullista että naiset toisilleen on noin ilkeitä. Eikö kuitenkin naisena pitäisi ymmärtää miten huonoina päivinä itsetunto on nollissa ja meikittömänä selällä maaten tuskin monet näyttääkään erityisen nätiltä. Paitsi nää anonyymihuutelijat ;) 14-vuotiaina puhuttiin toisille noin.

"niin"
Terve vain sinä anonyymi siellä :) Sulla on nyt varmasti tosi hyvä olo kun sait purkautua. No minäpä kerron sulle pari juttua: Ihminen ilman meikkiä huonossa valossa ei näytä välttämättä samalta miltä näyttäisi luonnosta. Mä en tarvi sun "arvoasteikkoa" sille olenko mä nätti sun mielestä vai en, koska mä riitän mun läheisille JUSt tälläisenä. Ja 22-vuotiaana nuorena naisena olen myös sujut sen kanssa miltä näytän. Toivottavasti kolmekymppisenä ja edelleen siitä eteenpäin olen vielä enemmän sujut - ja niin sujut etten arvostele toisten ulkonäköä negatiivisesti. Toivottavasti sinäkin saat saman mielenrauhan mitä yleensä aikuisilla tästä asiasta on.

Tässä kuvaa jonka otin juuri kurssikaverilla lenkin jälkeen ja tästä punertavasti hiusväristi me like! =p Paitsi et sehän haalistuu pesujen myötä pian mutta nyt on ainakin jees :D

uusväri - Aijaa.com
Mulla ei ole tapana arvostella ihmisten ulkonäköä, pidän sitä sivuseikkana. MUTTA sä olet väittänyt näyttäväs joltain mitä et ole. Olet tavis nainen ja siinä ei ole mitään vikaa, mutta en lähtis kehumaan ympäriinsä, että olisit hyvännäkönen, kun et sitä ole. Enkä lähtis mainostamaan kuinka ulkonäölläsi saa miehet tekemään mitä vaan sun hyväks, kun ei tolla pärställä sellasta saa.
Ole ylpeä siitä mitä olet, äläkä kuvittele olevas jotain mitä et ole.

"hemu"
[QUOTE="niin";29875076]Joo mut ei ollu sellanen millasen kuvan on itsestää antanu. On niin väittäny olevan täydellinen ja saa ulkonäölään jopa miehen luopumaan uskonostaan.
Tuo mikä kuvassa oli, on ihan tavis pottunenä jolla ei ole mitään asiaa kauneuskilpailuihin ja se on totuus.
Hän ei ole ruma, mutta on kyllä valehdellut ulkonäöstään tai sitten hän kuvittelee itsensä 10 vaikka on oikeastaan 6-7.[/QUOTE]

Menee nyt turhaksi ja asiattomaksi jankutukseksi yhdestä ihmisestä, mutta musta tuntuu, että nuo mainitsemasi HappyGirlin väitteet omasta täydellisyydestään ovat syntyneet omassa päässäsi. Musta on hienoa, että nuorella naisella on hyvä itsetunto, varsinkin kun sitä ei pönkitetä hiuslisäkkeillä ja tekoripsillä, vaan ihmisellä on pokkaa näyttää itsestään ihan tavallinen kuva. Mun mielestä siinä kuvassa näkyy kaunis ihminen, mutta loppujen lopuksi meidän mielipiteillä ei ole mitään väliä, ihmettelen vain miksi sulla on tarve yrittää arvottaa täällä toisen ulkonäköä omalla skaalallasi, niin kuin sillä olisi jotain merkitystä tai saavuttaisit sillä jotain. Jos ihminen on omasta mielestään täysi kymppi, eikö se ole hieno juttu?

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="niin";29875200]Mulla ei ole tapana arvostella ihmisten ulkonäköä, pidän sitä sivuseikkana. MUTTA sä olet väittänyt näyttäväs joltain mitä et ole. Olet tavis nainen ja siinä ei ole mitään vikaa, mutta en lähtis kehumaan ympäriinsä, että olisit hyvännäkönen, kun et sitä ole. Enkä lähtis mainostamaan kuinka ulkonäölläsi saa miehet tekemään mitä vaan sun hyväks, kun ei tolla pärställä sellasta saa.
Ole ylpeä siitä mitä olet, äläkä kuvittele olevas jotain mitä et ole.[/QUOTE]

Vieläkö sä jatkat? Luuletko saavas mut tolla jotenkin masikseen "apua olen ruma" kun me ei olla tavattu face-to-face. Kuvien perusteella on tosi huono sanoa miten ulkonäölllisesti ihminen miellyttää tai ei. Mä esimerkiksi en ole kuvauksellinen paitsi tilannekuvissa ihan ok.

En oo tosiaankaan sanonut et miehet tekee mun vuoksi mitä vaan :D Mutta sen voin sanoa ihan puhtaalla omalla tunnolla, että ulkonäkö asia ei ole ongelma ja oon kelvannut ihan tälläisenä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä