Jos minua tarkoitit, en laita. =)elä höpötä vaan paa kuva
mut niinku kirjotukses en ymmärrä piiilotettua tarinaa digaan et sanotaan supraan. ei enkä ottanu sitä pahallaIhan mielettömän symppis! *sulaa*
hei ja ymmärrän :OJos minua tarkoitit, en laita. =)
Öööö, panisin?mut niinku kirjotukses en ymmärrä piiilotettua tarinaa digaan et sanotaan supraan. ei enkä ottanu sitä pahalla
valitse jo määänLispetti on liian kiltin näkönen, sen pitäs olla sellanen pitkäkyntinen seksihyeena joka himoilaan syö kaikki miehet ja naiset jotka osuvat kohdalle.
Mitä?valitse jo määän
Mitä tarkottaa "valise jo mään"?sun kuva
se tarkottaaa pelottomuuttaMitä tarkottaa "valise jo mään"?
hei sulllakin on lento sirkuksenÖööö, panisin?
For real; näytät tosi hyvältä!:heart:
ja panisin
Okei, se on virallista, me puhutaan eri kieltäse tarkottaaa pelottomuutta
eikö se ole jo kaikille selvinny että kirjotusten takana on kyllästynyt kotirouva.Narsistisia on nuo kirjoitukset ainakin. Jos vetää samalla kaavalla irl niin tod.näk. on narsisti.
siis kenen takanana? hei päätön mies1 opettaa et ei näin!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29874586:eikö se ole jo kaikille selvinny että kirjotusten takana on kyllästynyt kotirouva.
just tuo. monikin varmaan opettais sille käytöstapoja mielellään.siis kenen takanana? hei päätön mies1 opettaa et ei näin!
koska olet mies1Okei, se on virallista, me puhutaan eri kieltä
Ei helvettikoska olet mies1
no kunb vittu en osaa kirjottaa niillä pilkuillaaaaaaaa perkele oon sanonu siit jo monasti siinä mä ooon päiväkoti tasooysimilli, noista sun jorinoista ei ota mitään tolkkua
vaikka ootkin palstan komein mies niin pitäs pikkusen kattoa miten kirjottaa