The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
olen yleensä universumin sikein nukkuja mutta nyt oli kunnon lisko disko ilman viinaa. Heräsin monta kertaa nähden aina unia ja joka heräämisellä alkoi uusi uni. Olin töissä ja syötin potilasta ja ruoka ei loppunut millään. Aina kun syötin yhden tarjottimen ja olin siirtymäsä seuraavaan potilaaseen, niin tarjottimessa oli tämän saman miehen nimi ja minä vaan syötin ja syötin.. (Tulkinta, olen elämässä juminut johonkin). Sitten olin kaupungilla Kahvikirahvin ja tämän lapsen kanssa ja lapsella oli se aamukampa kaulassa ja etsittiin puolikkaan isää keskustasta (tulkinta, liikaa palstaa ennen nukkumaan menoa). Sitten oli asunnon vaihtoa ja remppaa ja kun tuli valmista niin selvisi ettei se olekkaan meidän koti jota laitettiin, vaan äitini ja minun piti lähteä takaisin omaan kotiin joka oli ihan ränsistynyt ja kattokin taisi vuotaa (tulkinta, tyytymättömyys ja ressi rempasta). Lääkkeeksi ressaavaan yöhön, lähetään pojan kans koluamaan kirppiksiä pitkästä aikaa. Sieltä löytyy aina kaikkea jännää. Viimeksi löydettiin Neumanin musaa kasettina aikana ennen Dingoa :)
 
Pistin puhelin langat laulamaan ja sain kuin sainkin kesäksi uuden työn ja ihan sopimuksenkin lupasi kirjoittaa jo torstaina.WAU! Harvinaista herkkua tehdä sopimus ennen työtä.. :whistle: Työmatkaa tulee 40km sivunsa, mutta jospa se ois sen arvoista sitten. Kokeilen nyt kesän yli ainakin.
Onneksi olkoon. :flower:

Ongelmasi ei ollutkaan pitkäkestoista sorttia, kun siitä selvisi yön yli nukkumalla ja outoja unia näkemällä.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä