Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

"petunia"
Siis häh? Onko Bluella lääkitys kunnossa? En ole mihinkään kirpputori ketjuun kirjoittanut yhtään mitään, en edes pidä kirpputoreista. :D

Ei, se on tullut selväksi mm kiitospaitaketjussa. Sen ukko oli koko huijauksen kehitellyt, eli aika pimeetä porukkaa koko perhe. Älä välitä. Täällä on juntteja joka junaan.

"mimikä"
[QUOTE="petunia";29860969]Ei, se on tullut selväksi mm kiitospaitaketjussa. Sen ukko oli koko huijauksen kehitellyt, eli aika pimeetä porukkaa koko perhe. Älä välitä. Täällä on juntteja joka junaan.[/QUOTE]

Mikä huijaus?

"trööt"
Tämä ketju on loistava osoitus suomalaisten suvaitsevaisuudesta ja avomielisyydestä, sekä heidän asenteistaan. Oikeassa elämässä he jauhavat tälläistä seläntakana. Suomi on koulukiusaajien, työpaikkakiusaajien luvattu maa. Suosittelen häipymään täältä vielä kun mielenterveys on tallella, jos täällä hengailee liikaa voi tulla yhtä hulluksi kuin moni muu täällä pyörivä ihminen.

• Tykkää
Reactions: El padre
Blue
Blue: niin, OLEMATTOMIA huomioita. Kyllä se kuulostaa vähän pelottavalle jos joku väittää että olen kirjoitellut johonkin ketjuun, ja sitten vielä poistanut (muka) kommenttini. Oletkohan sinä se, joka oli väittänyt jonkun vainoavan itseään palstalla jonkun "piilotetun viestin" vuoksi? Kuulostaa vähän samanlaiselta keissiltä.. :D
Kuten sanoin niin se on sana sanaa vastaan. Pitäydyn omassani siitäkin huolimatta että koitat harhauttaa minun sekoilleen. Jos se ei ole totta niin ei luulisi sen enempää vaivaavankaan. :)

Ai .
Niin kuinka pitkään sä olet palstaillut ennen nikin hankkimista? Tosta Wieruus-sekoilusta on varmaan noin puolisen vuotta, eli sen aikaa ainakin?
Mä luulen että toi tarkotti jotain Wieruuden ihan tässä parin päivän sisällä alotettua keskustelua, joku "en ymmärrä miten jotkut ottaa tän palstan niin tosissaan", tai jotain vastaavaa. En tosin tiedä et miten toi juttu ees liittyy mihinkään millään lailla, ehkä padre kertoo.

9MM
[QUOTE="trööt";29861005]Tämä ketju on loistava osoitus suomalaisten suvaitsevaisuudesta ja avomielisyydestä, sekä heidän asenteistaan. Oikeassa elämässä he jauhavat tälläistä seläntakana. Suomi on koulukiusaajien, työpaikkakiusaajien luvattu maa. Suosittelen häipymään täältä vielä kun mielenterveys on tallella, jos täällä hengailee liikaa voi tulla yhtä hulluksi kuin moni muu täällä pyörivä ihminen.[/QUOTE]
mutta kun näkee sen lävitse tavallaan niin ymmärtää paremmin koko kuvaa. se on tärkeetä oppimisen kannalta. tota kiusaamista mä täällä just eniten tarkkailen.

Blue
Tarkoitin sitä eilistä (?) ketjua jossa wieruus ihmetteli sitä, kun joku palstalainen oli hänelle yksäriä laittanut jostain piilotetusta viestistä. Syyttänyt vainoamisesta tai jotain muuta sekoa.
Miten se sitten muhun liittyy? Ihan yhtä "sekopäistä" on tää sun "syyttely" kuin mun kommentti siitä etten oikein usko sun olevan sitä mitä väität. :D

Mutta joo, anna mun olla uskossani ja jatka palstailua ihan rauhassa siitä huolimatta. Mitä väliä on sillä että joku ei pidä sua oikeana ihmisenä. Ei mitään.

Peace vaan. :)

[QUOTE="trööt";29861157]Mikä teitä oikeasti vaivaa, oletteko te mielisairaita vai mistä kenkä puristaa. Tämä on kyllä käsittämätön palsta.[/QUOTE]

on kyllä, ja käsittämättömämmäksi muuttuu päivä päivältä :O
Mut Bluu on kova luu ;)

Yhteistyössä