Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

"Maj"
Elätätkö perheesi kokin töillä nyt? Oletko vuorotyössä? Onko sinulla naiskumppania? Kuka hoitaa lapsiasi, jos haluat käydä tuulettumassa? Mistä päin Espanjaa isäsi on? Oletko lomaromanssin seuraus? Onko sinulla isäpuoli?

joo ja
Ai koskiko se ketju aloittajan omaa seksuaalista suuntautumista, vai yleisellä tasolla kysyttiin vaan?
Itse luin vain aloitusviestin, en ketjua muuten.
Kyllähän se siellä mainitsi että voisi kokeilla sekstailua miehen kans. Ja sinähän lämpenit tuolle bi-seksuaali-mies -ajatukselle. Tunsit myös sympatiaa sitä toista isukkia kohtaan, joka vain neljänä päivänä kuukaudesa näkee lapsiaan. Varo siis. Nämähän on kaikki niitä narusta vetelyitä. Taidat olla helppo uhri! (Äläkä nyt ota tätä liian tosissasi, pisti nyt vaan silmään kun tuon narustavetelyn mainitsit)

Kyllähän se siellä mainitsi että voisi kokeilla sekstailua miehen kans. Ja sinähän lämpenit tuolle bi-seksuaali-mies -ajatukselle. Tunsit myös sympatiaa sitä toista isukkia kohtaan, joka vain neljänä päivänä kuukaudesa näkee lapsiaan. Varo siis. Nämähän on kaikki niitä narusta vetelyitä. Taidat olla helppo uhri! (Äläkä nyt ota tätä liian tosissasi, pisti nyt vaan silmään kun tuon narustavetelyn mainitsit)
Aa joo. :D

Bi-seksuaali-mies-ketjun aloittajaa en rekisteröinyt päähäni, mut kyl noi etävanhemmat säälittää, jotka näkee lasta vain 4pv/kk.
Siis tosissaan säälittää, ei vain yrityksenä mielistellä etäisukkeja. :cool:

Blue
Näytä yksikin ketju josta olen jotakin poistanut. Et nimittäin sellaista löydä. :)
Oli yksi kirpputorikyselyketju ja joku toinen mitä nyt en enää muista. Jäi heti mieleen kun hämmästyin että siellä heti kirjoittelet kirpputorihankinnoista. Sitten aamulla kävin toistamiseen katsomassa viestihistoriaasi ja ne olivatkin sieltä hävinneet.

Ja olet oikeassa, poistoista kun ei mitään merkkiä jää niin tämä on vähän niin kuin sana vastaan sanaa. Jokainen voi päättää ketä uskoo, minä toin vain oman havaintoni esiin.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa ja Ciervo
plääääh
Turha tästä padrestakaan tehdä hirveen isoo numeroa. Niin heikosti alkanut sen provoilu, että eiköhän toi muutamassa päivässä kyllästy ja ala miettimään uutta.

"vieras."
Että kun nyt elettäs jenkeissä niin vois kätevästi ylläpito vaan selvittää käyttäjän ip:n ja verrata muihin nickeihin. Kyberterrorismin nimissä tietenkin.

Ja Venäjällä ei pääsis nettiin ollenkaan

Venäjä jatkaa sananvapauden rajoittamista internetissä | Yle Uutiset | yle.fi

Ihan vaan kansallisen turvallisuuden nimissä. Loppuis se palstalla pullistelu, kun ei olis kohta koko palstaa!111!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ethän sinäkään ole aito, laita oma pärstä ja oikea nimi profiiliin niin sitten voi sanoa aidoksi :)
Enhän mä ole kenenkään "aitoudesta" mitään kirjoittanut, vai?

Oletan, että jokaisen nimimerkin ja kirjoituksen takana on aito ihminen. Robotitkaan tuskin nimimerkkien takana.

• Tykkää
Reactions: StaRR
Blue: niin, OLEMATTOMIA huomioita. Kyllä se kuulostaa vähän pelottavalle jos joku väittää että olen kirjoitellut johonkin ketjuun, ja sitten vielä poistanut (muka) kommenttini. Oletkohan sinä se, joka oli väittänyt jonkun vainoavan itseään palstalla jonkun "piilotetun viestin" vuoksi? Kuulostaa vähän samanlaiselta keissiltä.. :D

tual
Blue: niin, OLEMATTOMIA huomioita. Kyllä se kuulostaa vähän pelottavalle jos joku väittää että olen kirjoitellut johonkin ketjuun, ja sitten vielä poistanut (muka) kommenttini.Oletkohan sinä se, joka oli väittänyt jonkun vainoavan itseään palstalla jonkun "piilotetun viestin" vuoksi? Kuulostaa vähän samanlaiselta keissiltä.. :D
minä vuonna tää keissi oli, muistakko vielä?

Ai .
Blue: niin, OLEMATTOMIA huomioita. Kyllä se kuulostaa vähän pelottavalle jos joku väittää että olen kirjoitellut johonkin ketjuun, ja sitten vielä poistanut (muka) kommenttini. Oletkohan sinä se, joka oli väittänyt jonkun vainoavan itseään palstalla jonkun "piilotetun viestin" vuoksi? Kuulostaa vähän samanlaiselta keissiltä.. :D
ai se Wieruuden sekoilu?

Yhteistyössä