Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

[QUOTE="Niiksu";29861191]Kyllä sä olit kirjoitellut kirppisketjuun, älä yritä. Mäkin näin![/QUOTE]

mitä minä sinne olin kirjoittanut? Kiinnostaa.. Pitää varmaan tarkastaa oma lääkitys, jos kirjoittelen johonkin itseäni kiinnostamattomaan ketjuun ja vielä poistan ne -enkä edes muista mitään kyseisestä tapahtumasta! :D

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29861203:
Minkä ikänen kysyy tällästä tosissaan?
Mitähän sillä on väliä kauanko ap on palstaillut.
Mä en voi uskoa että mä vastaan tähän... ;)

Mutta ihan se takia kysyin että kun vaikutti niin kovin järkyttyneeltä tästä menosta täällä. Ja tosiaan vastasikin jo tuolla toisessa ketjussa henganneensa harmaana täällä joten tiesi menon olevan melko vallatonta valillä. Eli en säikyttänyt kuoliaaksi häntä, ainakaan vielä. :vampire:

hmphh
no ei ihme jos tätä menoa ihmetellään-yllättyy tai ei niin kyllähän täällä on aika sairasta menoa-millasia nää pahimmat vittuilijat yms kiusaajat on netin ulkopuolella??siis hyökätään ku hyeenat kimppuun ja syytellään provoksi ja haukutaan millon mistäkin :O että ei heti uskos että on aikuisten paikka(vai onko?)ap kuulostaa mukavalle ja toivotan tervetulleeksi!

• Tykkää
Reactions: El padre
Mä en voi uskoa että mä vastaan tähän... ;)

Mutta ihan se takia kysyin että kun vaikutti niin kovin järkyttyneeltä tästä menosta täällä. Ja tosiaan vastasikin jo tuolla toisessa ketjussa henganneensa harmaana täällä joten tiesi menon olevan melko vallatonta valillä. Eli en säikyttänyt kuoliaaksi häntä, ainakaan vielä. :vampire:
Tuskin on ainoa, melko hullulta säkin vaikutat tän päivän perusteella.

9MM
no ei ihme jos tätä menoa ihmetellään-yllättyy tai ei niin kyllähän täällä on aika sairasta menoa-millasia nää pahimmat vittuilijat yms kiusaajat on netin ulkopuolella??siis hyökätään ku hyeenat kimppuun ja syytellään provoksi ja haukutaan millon mistäkin :O että ei heti uskos että on aikuisten paikka(vai onko?)ap kuulostaa mukavalle ja toivotan tervetulleeksi!
tuleeko mieleen tää
[video=youtube;Ib_5nnWbb_4]http://www.youtube.com/watch?v=Ib_5nnWbb_4[/video]

Minulle tulee sosiaalisuus-ähky. Pitää poistua välillä omaan rauhaan. :D Mutta sitä ennen jankkaan vielä vähän Bluelle, että millaisia rytkyjä minä sieltä kirppikseltä olin ostanut? Vai olinko löytänyt mitään? :D Löytyisiköhän niistä jotain päällepantavaa huomiseksi? ;)

Blue
Minä en vittuile enkä kiusaa. Kenenkään psyyke ei vaurioidu sitä jos joku ei häneen usko.

Mutta nyt tuli mullekin mieleen yks skenaario: laitoin tuonne toiseen ketjuun että ap:sta tulee mieleen toinen espanjalais/latinomies jolla on tatskoja, eli Esko Eerikäinen. Nyt tein salapoliisityötä ja luin wikistä että Eskolla on Martinan kanssa 2 lasta - samoin kuin ap:lla.
Haa, gotcha! :cool:

No joo, en usko että olet Eerikäinen. Mutta jotenkin Eerikäisen luonteista olisi kirjoittaa tänne, en tiedä miksi.

Viimeksi muokattu:
Blue
Mutta nyt tuli mullekin mieleen yks skenaario: laitoin tuonne toiseen ketjuun että ap:sta tulee mieleen toinen espanjalais/latinomusiikkia jolla on tatskoja, eli Esko Eerikäinen. Nyt tein salapoliisityötä ja luin wikistä että sillä on Martinan kanssa 2 lasta - samoin kuin ap:lla.
Haa, gotcha! :cool:

No joo, en usko että olet Eerikäinen. Mutta jotenkin Eerikäisen luonteista olisi kirjoittaa tänne, en tiedä miksi.
Eihän ole, yksi vain. Nyt menit sherlokki metsään!!!

Blue
[QUOTE="vieras.";29861321]No sehän menee kyllä niin, että jos sinä väität toista valehtelijaksi, niin silloin pitäisi kyllä olla jo todisteet. Mutta sullahan on tää näköjään tapana, että keksit "poistettuja viestejä" muiden suuhun. Ei kovin fiksua.[/QUOTE]

Voi voi, joku muukin ottaa palstailun nyt hieman tosisaan... Kenelle muulle olen poistettuja viestejä keksinyt?

"vieras."
Voi voi, joku muukin ottaa palstailun nyt hieman tosisaan... Kenelle muulle olen poistettuja viestejä keksinyt?
Ei sulla niin huono muisti voi olla, ettet tänään tapahtunutta muistaisi.

Sen verran tosisaan, että on aika perseestä keksiä muille sanoja suuhun. Äläkä väitä, ettei se sinua itseäsi vituttaisi jos joku väittäisi täällä sun sanomaksi ties mitä. "Joo, sanoit sä, mutta poistit sen niin en voi näyttää". Joku raja.

Blue
[QUOTE="vieras.";29861363]Ei sulla niin huono muisti voi olla, ettet tänään tapahtunutta muistaisi.

Sen verran tosisaan, että on aika perseestä keksiä muille sanoja suuhun. Äläkä väitä, ettei se sinua itseäsi vituttaisi jos joku väittäisi täällä sun sanomaksi ties mitä. "Joo, sanoit sä, mutta poistit sen niin en voi näyttää". Joku raja.[/QUOTE]

Ai, sä väität mun valehtelevan? No, sä varmaan voit sitten todistaa sen, eikös? ;)

Blue
[QUOTE="vieras.";29861400]Tämä oli kaikki mitä keksit? Todellako? No, aina ei voi onnistua. Toiste sit taas paremmin, eiks joo.[/QUOTE]

Itseasiassa joo. Jos sä olet koko päivän mysteerisesti vihjaillut että olen valehdellut jotain mutta et kertaakaan ole sanonut että mistä, saati että näyttäisit mitä niin en todella enää jaksa keksiä parempaa (ja samaan aikaan jankkaat että minun pitää todistella jotain jollekin). Katsotaan keksinkö sitten jotain parempaa kun sanot mistä on kyse.

Sovitaan siihen asti että sinä voitit. Jee, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.

"Hei"
[QUOTE="vieras.";29861400]Tämä oli kaikki mitä keksit? Todellako? No, aina ei voi onnistua. Toiste sit taas paremmin, eiks joo.[/QUOTE]

kuule voihan se olla niinkin et näitten tosi elämä on arkistoissa puurtamista. Sitten virtuaali elämässä sekoillaan. Sitä balanssia et ei ihan muumioidu.

Sulla sit päin vastoin real life full of life?

Yhteistyössä