Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

öööh
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29859852:
Voi pyhä jysäys! Mitä sitte onko ap aito vai ei, eihän me tiedetä sitä meistä muistakaan varmuudella. Ja miksi ei vois olla puoleksi espanjalainen ja käyttää hymiöitä, niihän me muutki tehää :headwall: Oijoi sanon minä.
Jotkut pitävät laadukkaasta keskustelusta. Provoilu ja valehtelu ovat aika ehdoton "no no" laadukkaassa keskustelussa.

Alkuperäinen kirjoittaja öööh;29859869:
Jotkut pitävät laadukkaasta keskustelusta. Provoilu ja valehtelu ovat aika ehdoton "no no" laadukkaassa keskustelussa.
Mutta miksi kiusata itteään sillä onko joku provo vai ei? Kun ei voi tietää. Ja tällä palstalla ne laadukkaat keskustelut on aika harvassa, melkein ketjusta kuin ketjusta saa joku tappelun aikaan :D Eihän tässä koko ideassa ois mitään järkeä jos alkais jokaista uutta nimimerkkiä tai välillä niitä vanhojakin epäilee et onko tuo provo vai ei. :)

Moi, yritän nyt vastailla hieman. :) Olen ammatiltani kokki, ja mieluiten laitan ihan tavallista kotiruokaa. Se maistuu lapsillekin parhaiten! Olen täysin yh, lasteni äiti muutti Turkkiin uuden miehen perässä.. Olen keski-Suomesta, sen tarkemmin en tässä vaiheessa paljasta. ;) Pillua en ole hakemassa, vaan haluan keskustella (niinkuin keskustelupalstoilla yleensä). Kuvaa en tule laittamaan, mutta minua on kuvailtu Ricky Martinin näköiseksi (en tiedä pitääkö paikkaansa :D) koska isäni on espanjalainen. Unohtuikohan vielä jotain? -Marco
Mä olen ihan totaalinen Ricky Martin fani, ja vielä enemmän tulin faniksi kun luin hänen kirjansa "Minun tarinani" :p Olen onnellisesti naimisissa, muuten olisin varmaan halunnut vähintäinkin tavata ;) :whistle:

Miks mulla tuli tosta kirjoitustyylistä mieleen HG-91..

Noh, anyway tervetuloa. :D Miksi muuten yksinhuoltajamiehet kertovat yleensä lähes heti olevansa YH-isejä, mutta nainen harvemmin esittäytyy "yh-äitinä"? :D

Niin, en tiedä? Ei varmaan mitään syytä.

15 Reasons to Date a Single Dad - eHarmony Advice
Lapsettomille naisille tossa ei oikein ollut syitä deittailla..ja muutenkin, emmä esittelis itseäni yksinhuoltajana.
No mut jokainen tyylillään ja huomaahan tästäkin ketjusta, että on olemassa naisia, joilla herää jonkinlaisia positiivisia tunteita asiasta.

Miehen "uhriutuminen" oli asia melkeinpä mikä hyvänsä ja etenkin jos liittyy lapsiin, on lähes takuuvarma kärpäspaperi tietynlaisille naisille.
Sit tarvii vain vedellä oikeista naruista ja tässähän niitä nyt on tullut jo useampi....yh-isä, puoliksi latino ja muistuttaakin vähän Ricky Martinia. Hah.

joo ja
Lapsettomille naisille tossa ei oikein ollut syitä deittailla..ja muutenkin, emmä esittelis itseäni yksinhuoltajana.
No mut jokainen tyylillään ja huomaahan tästäkin ketjusta, että on olemassa naisia, joilla herää jonkinlaisia positiivisia tunteita asiasta.

Miehen "uhriutuminen" oli asia melkeinpä mikä hyvänsä ja etenkin jos liittyy lapsiin, on lähes takuuvarma kärpäspaperi tietynlaisille naisille.
Sit tarvii vain vedellä oikeista naruista ja tässähän niitä nyt on tullut jo useampi....yh-isä, puoliksi latino ja muistuttaakin vähän Ricky Martinia. Hah.
joo ja älä unohda sitä bi-uteliaisuutta. taisi joku innostua siitäkin...

seh
Olen seurannut alusta asti ja on jo poistellut kommenttejaan ketjuista yms. Eli selkeästi joku jossain miettii hyvin tarkkaan minkälaisen kuvan haluaa itsestään palstalle antaa. On sitten oikea ihminen tai ei.
Peyotea ainakin alkoi heti nuoleskelemaan. Tuli mieleen kun joku mainitsi jostain uskovaisesta isästä. Että onkohan nää kaikki tän saman tyypin tuotoksia. Eihän se ensimmäinen kerta olisi jos joku Peyotea vainoaisi.

Spencer Hastings
Toivottavasti edes AP tajusi, että en ihan tosissani ole kiinnostunut vieraan miehen "strategisista mitoista" :D

Sitäpaitsi määhän tarkotin vaan parran ja tukan mittaa, itsepä väänsitte taas senkin penikseen liittyväksi :whistle:

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
"noh"
Toivottavasti edes AP tajusi, että en ihan tosissani ole kiinnostunut vieraan miehen "strategisista mitoista" :D

Sitäpaitsi määhän tarkotin vaan parran ja tukan mittaa, itsepä väänsitte taas senkin penikseen liittyväksi :whistle:
Kyllähän se tajusi. Kai ymmärrät että hän on seurannut palstaa pitkään, tehnyt muistiinpanoja ja tuntee nyt palstan kuin omat taskunsa. Joku taka-ajatus sillä on.

Spencer Hastings
[QUOTE="noh";29860362]Kyllähän se tajusi. Kai ymmärrät että hän on seurannut palstaa pitkään, tehnyt muistiinpanoja ja tuntee nyt palstan kuin omat taskunsa. Joku taka-ajatus sillä on.[/QUOTE]

Olkoot. En jaksa miettiä nimimerkkien "todellisuutta" kuin vasta sitten, jos joku vaikuttaa olevan yliluonnollisen urpo tai vastaavasti ihan liian täydellinen.
En ole tältä nimimerkiltä nähny tätä ketjua enempää juttuja, ei ole siis vielä mielipidettä mistään.

Yhteistyössä