Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

öööh
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29859852:
Voi pyhä jysäys! Mitä sitte onko ap aito vai ei, eihän me tiedetä sitä meistä muistakaan varmuudella. Ja miksi ei vois olla puoleksi espanjalainen ja käyttää hymiöitä, niihän me muutki tehää :headwall: Oijoi sanon minä.
Jotkut pitävät laadukkaasta keskustelusta. Provoilu ja valehtelu ovat aika ehdoton "no no" laadukkaassa keskustelussa.

Alkuperäinen kirjoittaja öööh;29859869:
Jotkut pitävät laadukkaasta keskustelusta. Provoilu ja valehtelu ovat aika ehdoton "no no" laadukkaassa keskustelussa.
Mutta miksi kiusata itteään sillä onko joku provo vai ei? Kun ei voi tietää. Ja tällä palstalla ne laadukkaat keskustelut on aika harvassa, melkein ketjusta kuin ketjusta saa joku tappelun aikaan :D Eihän tässä koko ideassa ois mitään järkeä jos alkais jokaista uutta nimimerkkiä tai välillä niitä vanhojakin epäilee et onko tuo provo vai ei. :)

Moi, yritän nyt vastailla hieman. :) Olen ammatiltani kokki, ja mieluiten laitan ihan tavallista kotiruokaa. Se maistuu lapsillekin parhaiten! Olen täysin yh, lasteni äiti muutti Turkkiin uuden miehen perässä.. Olen keski-Suomesta, sen tarkemmin en tässä vaiheessa paljasta. ;) Pillua en ole hakemassa, vaan haluan keskustella (niinkuin keskustelupalstoilla yleensä). Kuvaa en tule laittamaan, mutta minua on kuvailtu Ricky Martinin näköiseksi (en tiedä pitääkö paikkaansa :D) koska isäni on espanjalainen. Unohtuikohan vielä jotain? -Marco
Mä olen ihan totaalinen Ricky Martin fani, ja vielä enemmän tulin faniksi kun luin hänen kirjansa "Minun tarinani" :p Olen onnellisesti naimisissa, muuten olisin varmaan halunnut vähintäinkin tavata ;) :whistle:

Miks mulla tuli tosta kirjoitustyylistä mieleen HG-91..

Noh, anyway tervetuloa. :D Miksi muuten yksinhuoltajamiehet kertovat yleensä lähes heti olevansa YH-isejä, mutta nainen harvemmin esittäytyy "yh-äitinä"? :D

Niin, en tiedä? Ei varmaan mitään syytä.

15 Reasons to Date a Single Dad - eHarmony Advice