Taitaa jonkun ketjussa pöksyt kastua tätä menoa vaikka sä kyllä yrität muutaEi oo kuivuria, huoneenlämmössä pittää pöksyt kuivatella
Taitaa jonkun ketjussa pöksyt kastua tätä menoa vaikka sä kyllä yrität muutaEi oo kuivuria, huoneenlämmössä pittää pöksyt kuivatella
No höö! Mut joo, samoin! Oliko tää nyt tässä sitten... Harmi, just ku olis tullut toinen erä.Ahas, meillä onkin vielä lehva kattomatta, jatkakaa!
Kauniita unia ja hattaran kuvia kaikille kun alkaa uni painaa tarpeeksi.:kiss:
Juu anna mennä vaan, en mää oo sun pöksyjä valvomassaTaitaa jonkun ketjussa pöksyt kastua tätä menoa vaikka sä kyllä yrität muuta
Taskulämpimiä korkeintaan :|no eipä ne sitte oikein kuumia juttuja ollutkaan :stick:
Hyvä kun säkin tarjoilet jotain meidän kilpailijoille! Mäkin voin ehkä jossain vaiheessa. Hyvin sulla on jalat kehittyneet.Vanha reisikuva (välillä leikin harrastavani jotain bodausta) ja myös ainut kuva meikäläisen perseestä. Muissa on sentään ollut housut jalassa ja lahje kääritty
En suosittele klikkaamaan.
asdfg - Aijaa.com
Ei ehkä kannata liikaa tulkita toisten juttuja, kun aivan kaikki nyt kuitenkaan ei oo kohdistettu suoraan sulle"Anna mennä" . . . u want to watch? Eräänlaista etävalvontaa hmm?
No, pitää lopettaa ajoissa, joku saa slaagin kun lukee mun kamalia, ahdistavia juttuja
Mut taitavat olla jo yöpuulla esiintyjämme... Piristävä ketju kuitenkin! Öitä vaan munkin puolesta.
Wat?Voi ny helvetti, tää ketju on vielä elossa. Jos te jotain kisaa meinaatte järkätä ni unohdatte suosiolla mun kuvan siitä ku ei sitä voi poistaakaan.
Se ei todellakaa oo kisa-ainesta eikä mitää vastusta :ashamed:
No ei se hyödytä että poistan sen kuvan omasta viestistäni, kun sitä on lainattu. Se kuva kun ei oo aijaan kautta.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29858580:Wat?
niin mitä ei poistaa - kuvaa? miksei? (käyn hitaimmalla mahdollisella nyt )
btw, hienoja berberissoja ja yksi berberikin jo, ei niissä ollut mitään vikaa missään, :flower: (...muistaakseni)
ai ookoo, sitä on lainattu, no voisun persk*No ei se hyödytä että poistan sen kuvan omasta viestistäni, kun sitä on lainattu. Se kuva kun ei oo aijaan kautta.
Täytyy vaan muistaa laittaa kaikki kuvat aijaan kautta ni ne saa poistettuu sit sieltä, ei haittaa lainailut... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29858607:ai ookoo, sitä on lainattu, no voisun persk*
Toi nyt oli jo paksu väite :snotty: Eihän mun takamus ollu puoliksikaan niin hyvä ku sun :ashamed:En mä kyllä tätä kisaa voita, mun mielestä freyalla oli paljon parempi peppu. Mun pylly ei näytä farkuissa noin hyvältä.