Mikä tässä pepussa on erikoista?

Voi ny helvetti, tää ketju on vielä elossa. Jos te jotain kisaa meinaatte järkätä ni unohdatte suosiolla mun kuvan siitä ku ei sitä voi poistaakaan.
Se ei todellakaa oo kisa-ainesta eikä mitää vastusta :ashamed:

"Anna mennä" . . . u want to watch? ;) Eräänlaista etävalvontaa hmm?

No, pitää lopettaa ajoissa, joku saa slaagin kun lukee mun kamalia, ahdistavia juttuja :)

Mut taitavat olla jo yöpuulla esiintyjämme... :) Piristävä ketju kuitenkin! Öitä vaan munkin puolesta.

"Anna mennä" . . . u want to watch? ;) Eräänlaista etävalvontaa hmm?

No, pitää lopettaa ajoissa, joku saa slaagin kun lukee mun kamalia, ahdistavia juttuja :)

Mut taitavat olla jo yöpuulla esiintyjämme... :) Piristävä ketju kuitenkin! Öitä vaan munkin puolesta.
Ei ehkä kannata liikaa tulkita toisten juttuja, kun aivan kaikki nyt kuitenkaan ei oo kohdistettu suoraan sulle :)

Voi ny helvetti, tää ketju on vielä elossa. Jos te jotain kisaa meinaatte järkätä ni unohdatte suosiolla mun kuvan siitä ku ei sitä voi poistaakaan.
Se ei todellakaa oo kisa-ainesta eikä mitää vastusta :ashamed:
Wat?
niin mitä ei poistaa - kuvaa? miksei? (käyn hitaimmalla mahdollisella nyt :) )

btw, hienoja berberissoja ja yksi berberikin jo, ei niissä ollut mitään vikaa missään, :flower: (...muistaakseni)

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29858580:
Wat?
niin mitä ei poistaa - kuvaa? miksei? (käyn hitaimmalla mahdollisella nyt :) )

btw, hienoja berberissoja ja yksi berberikin jo, ei niissä ollut mitään vikaa missään, :flower: (...muistaakseni)
No ei se hyödytä että poistan sen kuvan omasta viestistäni, kun sitä on lainattu. Se kuva kun ei oo aijaan kautta.

Yhteistyössä