kuitenkin ollu tääl koko ajan putkeen ku sitä kahviakin otit et vaan kehtaa myöntääAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29852506:560 #
d huippu b pitikin tänne kurkata, tullut kauheesti sivuja taas lisää, pakko lukea ne myöhemmin.
*jos ei ttää kone eli paistinpannu päätä hajota - oli pitänyt mut koko yön kirjautuneena palstallakin, ei oo jäähtynyt yhtään :O *
Muuten jees mutta liikaa meikkiä ja tolla on isommat tissit ku mulla.
No nyt alkaa olla mun näköinen Ihanaa kun mulla on tämmöinen fani joka jaksaa postailla mun kuvia tänne :kiss:ihhihhih, oi kun söpis kommentti ja niiiin hauska.
Ei tuo lässytys sun vitutusta piilota, pussaile jatkossakin oman naamarisi kuvaa.No nyt alkaa olla mun näköinen Ihanaa kun mulla on tämmöinen fani joka jaksaa postailla mun kuvia tänne :kiss:
Ihana kuva! Sulla on muutenkin tosi mun makuun sopivia naisia näissäLunatic:heart:
Sinähän sen tiedät paremmin kun olet minä Ja voit jatkossakin ihan rauhassa hakea mun huomiota tällälailla. Juttelen kyllä sun kanssa hetkisen niin saat paremman mielen.Ei tuo lässytys sun vitutusta piilota, pussaile jatkossakin oman naamarisi kuvaa.
en uskoAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29852234:mä siis oikeesti (siis ihan oikeesti ) näytän Ritva Valkamalta jolla on Anita Hirvosen hiukset
En mä noin kaunis ole mut on mulla tuonKIN väriset hiukset ollu