The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On ne äidit kans...on ihana juu mutta välillä niin rasittava! Puhuin että pitäs matot viedä pesuun paikkaan A niin äitin mielestä olis parempi kun ne veis paikkaan B. Paikka B lähettää ne eteenpäin pestäväks ja siinä menee kauemmin ja ehkä maksaakin enempi kun taas paikka A olis lähellä ja sais nopeammin takas. Sanoin et vien paikkaan A niin äiti möksähti...Voi huoh!
 
..ja mä lähdenkin näemmä justiinsa tainnuttamaan musikoita höyhensaarille :wave:...ja toivoo että huominen päivä olis pikkasesti vähemmän haastavampi tässä osotteessa..

Mitä tulee äitien oikeessa olemiseen, niin tälle päivälle on kuulunut useasti kommentteja siitä kuinka ihmeessä saappastakin voi ajan saatossa tulla ihan oikeesti hengittävä ja vielä puhuvakin :snotty: :D...juujuu, rakastaa ne ipanat vissiinkin ja kovasti luovassa hengessä :D
 
Mein äiti on kans paras tossa "En ole koskaan väärässä, vaan aina oikeassa" tyylissä. Se inttää jostain asiasta, että kyllä se näin ole, vaikkei oikeesti ollukkaan, sitte se suuttuu ja toteaa, että:
- Sä se aina jaksat inttää jokaikisestä asiasta, mä en jaksa tollasta.
Sit se vetää herneet nokkaa. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29847259:
Terve Myttynen :D

Meno on näköjään taas melkoinen isolla puolella. Marko parkakin on langennut tiskirätti mahaan :'(.
Mää oon käyny antaan sille kaikkia hyviä ja empaattisia neuvoja, mutta ei se oo ottanu kuuleviin korviinsakaan niitä :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä