The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on vieläkin muodikkaasti kankkunen.

Enkä o yhtään munkkia syöny.
Että ajanhermoilla ollaan ropelluksen kanssa, nopsasti moinen ohitsekiitäköön :hug:

En ole muuten minäkään yhtään munkkia syönynnä, vaikka niitä aimoläjätyksen kävinkin hankkimassa...mutta ei kyllä haittaa niin yhtään, tässä ruhossa on kyllä munkkia ihan omasta takaa :snotty: :D

Torpassa kävi koululaisia vappujansa kuluttamassa, niin samalla kun loihdin noille nuoremmille välipalaa saivat nälkäisetkin syödä samalla. Ihania poikia olikin, kaikki tuollaisia reipashenkisiä ja huumorintajuisia sekä keskustelutaitoisia kavereita. Että ihan pystyivät läppää heittämään tällasellekin vappunaamaritapaukselle :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt alkais olee nälkä. Ruoka tulilla mut sit noi tippaleivät tuolta huutelee. Taidan sortua. Kolmannen kerran tänään. :rolleyes:
 
*tarjoaa munkkia* Tinkulle :) Oleppa hyvä. Ihan hyviä tuli, tosin ähky myös :x

Mä sain suurimman osan huomisista kamoista pakattua. Kaks isoa kassia ja pari muovipussia ja saappaatki vielä, melkosta touhua noiden muksujen kanssa lähteminen johonkin. Varmaa puolet unohtu ottaa mukaanki, mutta se on sitte voi voi. Sitte ko vaatteet loppuu kesken nii ollaa ilman vaatteita :LOL:

Suihkuun tarvii vielä tänään raahautua, mä oon jotenkin ihan poikki, ehkä kun on laiskotellu suurimman osan päivästä, nii sen vuoksi :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä