The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua alkaa kuulkaa nukuttaa kun heräsin yöllä kahden tunnin välein. Se lapsen herättely menikin tosi hyvin. Klo viiden herätyksen sain kun lapsi tarjosi mulle puhelinta et äiti sun kännykkä piipittää.. :LOL:
 
kahvikirahvi
Meikä lähti abc.lta ostamaan öljyä munkkeihin, mutta ainoo mitä oli jäljellä oli oliivi- ja auringonkukkaöljyä. Voiko auringonkukassa paistaa munkkeja? Toivottavasti voi, koska mulla on jo taikinia muotoiltuna..
 
Meikä lähti abc.lta ostamaan öljyä munkkeihin, mutta ainoo mitä oli jäljellä oli oliivi- ja auringonkukkaöljyä. Voiko auringonkukassa paistaa munkkeja? Toivottavasti voi, koska mulla on jo taikinia muotoiltuna..
Kyllä mun mielestä ainakin voi, oliiviöljyssä en ois kyllä lähteny niitä uittaan :D Hei mä voin muuten ottaa ton munkkirasvan sinne möksälle mukaan, kun multa tota jäi :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29845638:
Mä oon niin muodin edelläkävijä. Sillon ku röökasin vielä, niin vetelin aina röökiä tollasessa slaavikyykyssä, en vaan tajunnu ottaa itestäni kuvaa sillon... :D
Kyllä määki usein, ja varsinki töissä. Mulla ei kyllä adidaksia oo, mutta eikö hummel vaimikänyonkaan niin oo ihan yhtä hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29845638:
Mä oon niin muodin edelläkävijä. Sillon ku röökasin vielä, niin vetelin aina röökiä tollasessa slaavikyykyssä, en vaan tajunnu ottaa itestäni kuvaa sillon... :D
Mää en pysty kyyhöttään noin, perse painaa vissiin liikaa :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä