The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843440:
Kukapa sellaisia höpinöitä pahakseen pistäisi :rolleyes:.
...niin noh :snotty:...vois kait sitä tässä päässä kuitenni pikkasen ajatella, kun toinen kuitenkin tien päällä huseeraa, että vois sitä olla ehken asiaansa toimittamatta ja korvahuohottajana olematta (handsfree sentäs menossa mukana!), jottei aiheuta ylimääräsiä suonenvetoja sun muita kolotuksia, joista vois sitten tulla sanomista pikaisen "lottovoiton" muodossa tahi mutkittelevan ajolinjan johdosta :ashamed:

Mutta muutoin ei varmaan pahitteeksi pannut :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Emmä tästä sohvalta persettäni nostanukkaan ja äänensävykin varmasti kertoi mitä mieltä olen asiasta. Ihan kiva joo muksuille, että sai kavereiden kanssa leikki vähän pidempään, mutta kyllä niistä seurauksista on vastattava. Nyt nuo sentään rauhottu, mä en.

Kait se tästä sitte taas..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843489:
Emmä tästä sohvalta persettäni nostanukkaan ja äänensävykin varmasti kertoi mitä mieltä olen asiasta. Ihan kiva joo muksuille, että sai kavereiden kanssa leikki vähän pidempään, mutta kyllä niistä seurauksista on vastattava. Nyt nuo sentään rauhottu, mä en.

Kait se tästä sitte taas..
OsasTOOOO...huomiOOO! Kersantti atm on kotiutunut!!!


Nyt sitten ihan relax- meininkiä vaan....:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843542:
Jep. Ei tarvii sanoo ku kaks sanaa. Marmori ja kaulin, ne kun yhdistää ja siitä muistuttaa, niin johan muuttu käyttäytyminen :LOL: Nyt TSIH, ku pojat nukahti :p
Dodih, teilläkin ihan käytössä napakat turvasanat :rolleyes: :D

Mulla on ihan tylsästi että sisällä vai ulkona :snotty: :D

Todella nautinnollista tsihailua sulle :p!
 
Mehän kyllä tiijetään minkä puutetta tuo on, mutta se on Mr HotDog joka voi asialle tehdä jotain :xmas: :whistle:
:rolleyes: :p :whistle:....just kyllä sain villakoirat ulos häädetyksi, mutta eipä noi koiran karvat ole ennenkään häirinneet....:O :O :O :D

Ja nyt kyllä puhuu niin tämä simainen juomani tässä..mitälie sotkua ovat menneetkään tekemään ja ihan Mehukattina mukamas mainostavat isosti :O
 
Dodih, teilläkin ihan käytössä napakat turvasanat :rolleyes: :D

Mulla on ihan tylsästi että sisällä vai ulkona :snotty: :D

Todella nautinnollista tsihailua sulle :p!
Mä todella nautin tästä tsihistä. Ei pelkästään toi ukko, mutta otin tänään hienosti yhteen meijän painajan kanssa, ei varmaan ollu kauheen fiksua, mut mä toivon, että se unohtaa tässä vapun pyhinä koko jutun, tai , että ainaki olis loppunkäsitelty. :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä