ATM sanoo suoraan vaan, että palataan joulun tienoilla asiaan :kieh:.Näin myöhään :O Ihme sälli, anna turpaan. Ja pimppiä ei sit heru ennen juhannusta, jos sillonkaan!!
ATM sanoo suoraan vaan, että palataan joulun tienoilla asiaan :kieh:.Näin myöhään :O Ihme sälli, anna turpaan. Ja pimppiä ei sit heru ennen juhannusta, jos sillonkaan!!
No tuota on paha kyllä mennä kieltämäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843425:Vaan aika makoisan mukavia sellaisia .
Kukapa sellaisia höpinöitä pahakseen pistäisi .No tuota on paha kyllä mennä kieltämään
...eikä tullut kyllä noottiakaan, että olin mennyt pahasti toista häiriimään kesken päivää moisilla höpinöilläni
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843431:ATM sanoo suoraan vaan, että palataan joulun tienoilla asiaan :kieh:.
Jaahas |O. Sitä ollaan jo siinä kunnossa :kieh:.Wups, kävi vanhanaikaisesti. No, en oo varmaan ainoo, joka vappuna sammuu sohvalle :snotty:
...niin noh :snotty:...vois kait sitä tässä päässä kuitenni pikkasen ajatella, kun toinen kuitenkin tien päällä huseeraa, että vois sitä olla ehken asiaansa toimittamatta ja korvahuohottajana olematta (handsfree sentäs menossa mukana!), jottei aiheuta ylimääräsiä suonenvetoja sun muita kolotuksia, joista vois sitten tulla sanomista pikaisen "lottovoiton" muodossa tahi mutkittelevan ajolinjan johdosta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843440:Kukapa sellaisia höpinöitä pahakseen pistäisi .
Sehän tässä on noloa, ku sipsit ja jäätelöki on syömättä, ja silti lähti taju :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843459:Jaahas |O. Sitä ollaan jo siinä kunnossa :kieh:.
Myttinen, aikainen mato :OWups, kävi vanhanaikaisesti. No, en oo varmaan ainoo, joka vappuna sammuu sohvalle :snotty:
..harjoitukshen puutettah shanon ma...*hik*Sehän tässä on noloa, ku sipsit ja jäätelöki on syömättä, ja silti lähti taju :ashamed:
Siulla on vakava herkkuvajaus |O. Tila on jo vakava kun tajukin on lähtenyt. Nyt äkkiä....siis heti ja välittömästi herkkua suuhun :attn: :attn:.Sehän tässä on noloa, ku sipsit ja jäätelöki on syömättä, ja silti lähti taju :ashamed:
OsasTOOOO...huomiOOO! Kersantti atm on kotiutunut!!!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843489:Emmä tästä sohvalta persettäni nostanukkaan ja äänensävykin varmasti kertoi mitä mieltä olen asiasta. Ihan kiva joo muksuille, että sai kavereiden kanssa leikki vähän pidempään, mutta kyllä niistä seurauksista on vastattava. Nyt nuo sentään rauhottu, mä en.
Kait se tästä sitte taas..
Hyyhmis ihana tuo sinun kuvaus huokailupuhelusta Se on kevät, se kevät :heart:
Jep. Ei tarvii sanoo ku kaks sanaa. Marmori ja kaulin, ne kun yhdistää ja siitä muistuttaa, niin johan muuttu käyttäytyminen Nyt TSIH, ku pojat nukahtiOsasTOOOO...huomiOOO! Kersantti atm on kotiutunut!!!
Nyt sitten ihan relax- meininkiä vaan....:hug:
Mehän kyllä tiijetään minkä puutetta tuo on, mutta se on Mr HotDog joka voi asialle tehdä jotain :xmas:
..nooo....mene ja tiiä *kierittelee hännällänsä kahdeksikkoa*....jotain raittiin ilman puutetta kait tässä sitten
Dodih, teilläkin ihan käytössä napakat turvasanatAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843542:Jep. Ei tarvii sanoo ku kaks sanaa. Marmori ja kaulin, ne kun yhdistää ja siitä muistuttaa, niin johan muuttu käyttäytyminen Nyt TSIH, ku pojat nukahti
Voisi vaikka kieritellä hännällänsäMehän kyllä tiijetään minkä puutetta tuo on, mutta se on Mr HotDog joka voi asialle tehdä jotain :xmas:
....just kyllä sain villakoirat ulos häädetyksi, mutta eipä noi koiran karvat ole ennenkään häirinneet....:O :O :OMehän kyllä tiijetään minkä puutetta tuo on, mutta se on Mr HotDog joka voi asialle tehdä jotain :xmas:
Villakoirat ulos häädetyksi....just kyllä sain villakoirat ulos häädetyksi, mutta eipä noi koiran karvat ole ennenkään häirinneet....:O :O :O
Ja nyt kyllä puhuu niin tämä simainen juomani tässä..mitälie sotkua ovat menneetkään tekemään ja ihan Mehukattina mukamas mainostavat isosti :O
Noh? Mistä moinen?Huokaus, ilmassa on vihaista teiniangstia.
Mä todella nautin tästä tsihistä. Ei pelkästään toi ukko, mutta otin tänään hienosti yhteen meijän painajan kanssa, ei varmaan ollu kauheen fiksua, mut mä toivon, että se unohtaa tässä vapun pyhinä koko jutun, tai , että ainaki olis loppunkäsitelty.Dodih, teilläkin ihan käytössä napakat turvasanat
Mulla on ihan tylsästi että sisällä vai ulkona :snotty:
Todella nautinnollista tsihailua sulle !
Jotain uloketta kannattaa käytelläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843574:Voisi vaikka kieritellä hännällänsä