The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843205:
Mie oon huono syömään arki aamuisin :ashamed:. Ei vaan meinaa maistua sitten millään ruoka.
Enpä mäkään yleensä pistä suuhuni mitään ennen yhtätoista. Paitsi kahvia, sitä.
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843205:
Mie oon huono syömään arki aamuisin :ashamed:. Ei vaan meinaa maistua sitten millään ruoka.
Sama juttu, sitten maha murisee ennen kymppiä..kiva oli koulussa ja muualla missä nyt pitääkään tuohon aikaan olla.
 
IhQ
Niin ja iltoja kaikille ja hyvät vaput! Älkää liikaa juhliko :)

Sain muuten tänään suoritettua tietsikan ajokortti A:n viimesenkin moduulin :D Jei..

Kuitenkin on vähän pikkuisen semmonen haikeen ikävä olo. Enkä oikeen tiiä miksi.
Nukkumaan taijan lähteä, keskenäni tyhjään sänkyyn taas, voisin pari virtuaalihaliakin ottaa vastaan.
HY ja KU!
 
Puolikas kerto tänään että tarhassa sen paras kaveri on Veera. Sitten kun esitin johdattelevia kysymyksiä niin hän myönsi että on ihastunut ja aikoo maanantaina kysyä tältä Veeralta että mennäänkö naimisiin :rolleyes:
Oiii, ne ihanat ensi- ihastukset ja -rakastukset :heart:

Meijen keskimmäisellä oli kerhossa Se Vihreämekkoinen Tyttö :heart:...mutta nythän noita ei enää lasketakaan :D...meijen hurmuripelle :heart:

Ja esikoista ei saa puolikkaalla sanallakaan kiusata asiasta, kääntyy kantapäillään aika nopsasti ympäri :D
 
Niin ja iltoja kaikille ja hyvät vaput! Älkää liikaa juhliko :)

Sain muuten tänään suoritettua tietsikan ajokortti A:n viimesenkin moduulin :D Jei..

Kuitenkin on vähän pikkuisen semmonen haikeen ikävä olo. Enkä oikeen tiiä miksi.
Nukkumaan taijan lähteä, keskenäni tyhjään sänkyyn taas, voisin pari virtuaalihaliakin ottaa vastaan.
HY ja KU!
Mukavia Vappuja Ihqulaankin ja kauniita unia :kiss: :hug:
 
kahvikirahvi
Oiii, ne ihanat ensi- ihastukset ja -rakastukset :heart:

Meijen keskimmäisellä oli kerhossa Se Vihreämekkoinen Tyttö :heart:...mutta nythän noita ei enää lasketakaan :D...meijen hurmuripelle :heart:

Ja esikoista ei saa puolikkaalla sanallakaan kiusata asiasta, kääntyy kantapäillään aika nopsasti ympäri :D
En tiiä hoksasko se oikein mitä ihastuminen tarkottaa, vai onko vaan kiva vastata äitille kaikkeen "joo joo" :D
 
En tiiä hoksasko se oikein mitä ihastuminen tarkottaa, vai onko vaan kiva vastata äitille kaikkeen "joo joo" :D
:D - toi joojottelu sitten huomattavasti vanhempana on sitten semmoista huttua, että!

Mutta varmasti tuon ikäinenkin jo hintsusti hoksaa sen ihastumisen tai ainakin sen mukavan olon päälle, mitä tulee kun on leikkikaverin kanssa niin hauskaa ja kivan kepeää :).
 
Mutta.

Mikähän kumma tauti mussa on viime aikoina oikein riivannut :snotty:? Mä olen ollut niin levoton ja herkilläni ja tunteellinen ja..

...aivan käsittämättömän ällöttävän siirappisen imeläinen naisihmisenkuvatuksenhapatus :O :$

Mä tein vielä kaiken lisäksi viikolla semmosta, mitä nyt en ihan vähälle ajalle ole mennyt tekemään - ihan syystäkin, etten toisen töitä mene häiriimään varsinkaan jonnin joutavilla asioilla - eli soittaa pirautin kesken parhaimman työpäivän tuolle ökötyksellisen ihanalle Mr HotDogille ja huokailin luurimeen kuinka niin maan mainion ihana hän onkaan ja miten paljon miun rinnuksessa läikähtelee ja pumpussa pomputtelee :snotty: :O :O :O...

Ja sitten toi menee ja sanoo kans ällöinhotuksia....:heart:

Hiien kevät :D

...ja sitten tämmösiäkin menen tässä kaiken seurakunnan edessä mainitsemaan :O
 
kahvikirahvi
Mutta.

Mikähän kumma tauti mussa on viime aikoina oikein riivannut :snotty:? Mä olen ollut niin levoton ja herkilläni ja tunteellinen ja..

...aivan käsittämättömän ällöttävän siirappisen imeläinen naisihmisenkuvatuksenhapatus :O :$

Mä tein vielä kaiken lisäksi viikolla semmosta, mitä nyt en ihan vähälle ajalle ole mennyt tekemään - ihan syystäkin, etten toisen töitä mene häiriimään varsinkaan jonnin joutavilla asioilla - eli soittaa pirautin kesken parhaimman työpäivän tuolle ökötyksellisen ihanalle Mr HotDogille ja huokailin luurimeen kuinka niin maan mainion ihana hän onkaan ja miten paljon miun rinnuksessa läikähtelee ja pumpussa pomputtelee :snotty: :O :O :O...

Ja sitten toi menee ja sanoo kans ällöinhotuksia....:heart:

Hiien kevät :D

...ja sitten tämmösiäkin menen tässä kaiken seurakunnan edessä mainitsemaan :O
Huohotuspuheluita :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843384:
Iltaa. KEttu sentään ku ärsyttää. Vasta pääsin töistä, noi on ollu ukon kavereilla, muksut ihan ylikierroksilla, ku vähä uni menny ohi ja sitte toi yks ei voi edes komentaa tai antaa niille iltapalaa, voi helveti helvetti.
|O myötätunto kiukku!
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843384:
Iltaa. KEttu sentään ku ärsyttää. Vasta pääsin töistä, noi on ollu ukon kavereilla, muksut ihan ylikierroksilla, ku vähä uni menny ohi ja sitte toi yks ei voi edes komentaa tai antaa niille iltapalaa, voi helveti helvetti.
Näin myöhään :O Ihme sälli, anna turpaan. Ja pimppiä ei sit heru ennen juhannusta, jos sillonkaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843384:
Iltaa. KEttu sentään ku ärsyttää. Vasta pääsin töistä, noi on ollu ukon kavereilla, muksut ihan ylikierroksilla, ku vähä uni menny ohi ja sitte toi yks ei voi edes komentaa tai antaa niille iltapalaa, voi helveti helvetti.
:hug:...tsihauta äkkiä yksi vettä väkevämpi ja vetoa heti siihen, ettet ole siinä kunnossa että huolehdit just nyt lapsista, jotta hopi hopi vasemman jalan tahdissa iltapalaa pyötään sekä lapsille että sinulle ja sitten mies saa hoitaa lapset myös nätisti nukkumaan

Koeta jaksaa....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä