The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ootko sä veden kanssa mitenkä kovasti tekemisissä? Meinaa se vesi on ehkä joskus ollut vanhin voitehista mutta nykyään osaa myös olla melkoisen julma kuivettaja. Oisko jälympää ekseemaa tyrkkäämässä?

Hope not, mulla on sitä riesaa ihan tarpeeksi. Parhaillaankin molemmista käsistä pari kolme sormea semmosessa kunnossa että pistää mietityttämään, josko mie kummiskin se kärmes olisin :snotty: :D
Kyllä sitä on jokunen kerta päivässä kädet pestävä kun töissä on kaikkee pölyä ja likaa, sit pitää välillä syödä, käydä vessassa, tehä ruokaa yms. En tiiä, jos se vielä pitkään jatkuu niin meen sitte näyttään sitä jonnekin. Oon vaan niin huono käymään missään.
 
Oih, Jean Pierre- Kusela - maan mainio mies :D!

Tässä muuten päivänä muutamana olin ipanoiden kanssa autolla liikenteessä ja tuo sattuikin sopivasti tulemaan radiosta ulos.

Ens alkuun muksut olivat että mitä ihmettä tämä oikein on..mutta mitä pitemmälle esitys meni niin... Ensin aloitti nuorimmainen hihityksensä. Sitten esikoinen jo hörähteli ja kun keskimmäinen repes käkättämään, niin homma oli takapenkillä jo valmista :D

Oli siinä itelläkin kyllä tekeminen kun lasten sydämen pohjasta kumpuavaa naurun räkätystä kuunteli, väkisinkin pisti hihityttämään

Että tämmösen tilanteen sitten menin tässä teille jakamaan vapunaattoillan ratoksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Kyllä sitä on jokunen kerta päivässä kädet pestävä kun töissä on kaikkee pölyä ja likaa, sit pitää välillä syödä, käydä vessassa, tehä ruokaa yms. En tiiä, jos se vielä pitkään jatkuu niin meen sitte näyttään sitä jonnekin. Oon vaan niin huono käymään missään.
Elä kauheen kauan tilannetta ihmettele, vaan mene ihmeessä näyttämään, etteivät kamalan pahaksi äidy :hug:. Mulla ainakin toi ekseema osaa olla sille päälle sattuessaan ihan suoraan syvältä :kieh:...oikeesti kun ihoa lähtee ihan simona ja sitten se vähäinen mitä jäljellä on, menee ihanasti halkeamaan tärviölle.

Mä en sitten tykkää niin yhtään läträtä niitten myrkkyvoiteitten kanssa. Locobase repair - minkä nimeen meillä kyllä vannotaan monessa kohtaa - ei ihan aina tähän kuitenkaan mene auttamaan :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843043:
Tänään juodaan kiltisti simaa :D. Mutta mutta.... jospa tässä kevään korvalla ottaisimme soveliaana hetkenä liemet esille :p.
Voe kuule tokkiinsa, onhan tässä näitä ihunia kevään päiviä tyrkyllänsä moiseen kostutteluun :p...joten ei hätiä mitiä :D

Mäkin meinasin tässä ensimmäiset simaiset hörppäykset kohta ottaa, jahka mä saan tässä häädetyksi nämä melkoisen letkeässä ilmapallotunnelmassa olevat mussukkani vaakatasoon unten maille....meiningistä päätelleen voisin varovasti mennä heittäämään, että ei ehken kauaa menis tuossa tainnutuksessa :D

*quack* :p :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Jahas :D...hilipasen lukemassa näille kahdelle yhden luvun Maukkaa ja Väykkää (ihanan lutunen parivaljakko Timo Parvelan oivallisesta kynästä kirjoitettuna), esikoinen urvahti jo unille :O...nukkuu sitten niin huonossa asennossakin, että jos ei yön aikana saa itteänsä parempaan väännettyä, niin voipi olla huomisaamuna melkosen jäykkää ilmestystä näköpiirissä, jos myös kuuloluussakin, havaittavissa :D
 
kahvikirahvi
En jaksanu lukee iltasatua tänään, mutta jäin muuten vaan pötköttelemään viereen ja höpöteltiin kaikkea. Toivottavasti se ny nukahtais hyvin kun meni sen verran myöhäseks.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843118:
Mie oon puputtanut itseni ihan ähkyyn tässä illan mittaan. Mie en haluu enää yhtään mitään :x.

Mutta nälkäisenä ei tosiaan pidä nukkumaan mennä :D.
Määkin onnistuin saamaan itelleni jo huonon olon :D

Mutta nälkä on paha, se yllättää yleensä siinä vaiheessa kun on jo peiton alla eikä enää jaksa nousta.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843164:
Iltasyöminen siis kunniaan :attn: :D
Eikä oo heti aamullakaan niin kova nälkä sitten. Mä tosin en taida enää mitään syödä, väsyttää taas niin varmaan meen hyvissä ajoin nukkumaan ku toi mukulakin tais mennä ihan kivuttomasti. :koputtaa puuta:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä