JA hällöyh sekä vapundeerukset koko seurakunnalle :wave:
Sitten lienee vaan ärhäkkä ekseema muuten. Locobase repair auttaa miulla parhaiten silloin kun kädet on oikein huonona.Voi ennaltaehkäistä paraniemista, mutta nää alotti muistaakseni ton halkeilun siel edellisessä harjottelupaikassa, missä en minkään aineitten kanssa ollu tekemisissä.
Kyllä sitä on jokunen kerta päivässä kädet pestävä kun töissä on kaikkee pölyä ja likaa, sit pitää välillä syödä, käydä vessassa, tehä ruokaa yms. En tiiä, jos se vielä pitkään jatkuu niin meen sitte näyttään sitä jonnekin. Oon vaan niin huono käymään missään.Ootko sä veden kanssa mitenkä kovasti tekemisissä? Meinaa se vesi on ehkä joskus ollut vanhin voitehista mutta nykyään osaa myös olla melkoisen julma kuivettaja. Oisko jälympää ekseemaa tyrkkäämässä?
Hope not, mulla on sitä riesaa ihan tarpeeksi. Parhaillaankin molemmista käsistä pari kolme sormea semmosessa kunnossa että pistää mietityttämään, josko mie kummiskin se kärmes olisin :snotty:
Toivotaan ettei tarvitse mihinkään lähteä näytille :hug:.Niin me nyt seurataan vieressä yö ja herätellään pari kertaa. Soitan varuiks esitiedot jos tulee jotain ni päästään suoraan kunnon sairaalan ennen tuota aluesairaalaa. Poika on viiden. Mut heippa tältä iltaa, pitää hoivata tuota kipeetä kuhmua.. :wave:
Kyöpsykkä :kiss: - onko muuten mageet magiajuomat valmiiksi valmistuneet ..ja luuta lähtövalmiina?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843007:Kylmäkatti :kiss: :wave:.
Elä kauheen kauan tilannetta ihmettele, vaan mene ihmeessä näyttämään, etteivät kamalan pahaksi äidy :hug:. Mulla ainakin toi ekseema osaa olla sille päälle sattuessaan ihan suoraan syvältä :kieh:...oikeesti kun ihoa lähtee ihan simona ja sitten se vähäinen mitä jäljellä on, menee ihanasti halkeamaan tärviölle.Kyllä sitä on jokunen kerta päivässä kädet pestävä kun töissä on kaikkee pölyä ja likaa, sit pitää välillä syödä, käydä vessassa, tehä ruokaa yms. En tiiä, jos se vielä pitkään jatkuu niin meen sitte näyttään sitä jonnekin. Oon vaan niin huono käymään missään.
Tänään juodaan kiltisti simaa . Mutta mutta.... jospa tässä kevään korvalla ottaisimme soveliaana hetkenä liemet esille .Kyöpsykkä :kiss: - onko muuten mageet magiajuomat valmiiksi valmistuneet ..ja luuta lähtövalmiina?
Voe kuule tokkiinsa, onhan tässä näitä ihunia kevään päiviä tyrkyllänsä moiseen kostutteluun ...joten ei hätiä mitiäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843043:Tänään juodaan kiltisti simaa . Mutta mutta.... jospa tässä kevään korvalla ottaisimme soveliaana hetkenä liemet esille .
Mie oon puputtanut itseni ihan ähkyyn tässä illan mittaan. Mie en haluu enää yhtään mitään :x.pakko syödä kuputtaa kokoajan kun viime yönä heräsin aivan tajuttomaan nälkään! jottei sama toistuisi ensiyönä niin pakko saada masu täyteen.
:hug: eihän sitä nälkäsenä voi nukkumaan mennä, sitähän näkee ne kaikki kamalimmat painajaiset heti.pakko syödä kuputtaa kokoajan kun viime yönä heräsin aivan tajuttomaan nälkään! jottei sama toistuisi ensiyönä niin pakko saada masu täyteen.
ilmankos näinkin aivan kauheeta unta menneisyydestä:hug: eihän sitä nälkäsenä voi nukkumaan mennä, sitähän näkee ne kaikki kamalimmat painajaiset heti.
Vaan kun masu on tyytyväinen, niin sopii hyvien unien tulla
Määkin onnistuin saamaan itelleni jo huonon olonAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843118:Mie oon puputtanut itseni ihan ähkyyn tässä illan mittaan. Mie en haluu enää yhtään mitään :x.
Mutta nälkäisenä ei tosiaan pidä nukkumaan mennä .
Iltasyöminen siis kunniaan :attn:Määkin onnistuin saamaan itelleni jo huonon olon
Mutta nälkä on paha, se yllättää yleensä siinä vaiheessa kun on jo peiton alla eikä enää jaksa nousta.
Eikä oo heti aamullakaan niin kova nälkä sitten. Mä tosin en taida enää mitään syödä, väsyttää taas niin varmaan meen hyvissä ajoin nukkumaan ku toi mukulakin tais mennä ihan kivuttomasti. :koputtaa puuta:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29843164:Iltasyöminen siis kunniaan :attn:
Mie oon huono syömään arki aamuisin :ashamed:. Ei vaan meinaa maistua sitten millään ruoka.Eikä oo heti aamullakaan niin kova nälkä sitten. Mä tosin en taida enää mitään syödä, väsyttää taas niin varmaan meen hyvissä ajoin nukkumaan ku toi mukulakin tais mennä ihan kivuttomasti. :koputtaa puuta: