N
"niska"
Vieras
Miten estää hampaiden pureminen yhteen yöllä? Hitto, ku niskat aina kipeenä, eikä mikään auta. Purentakiskot on käytössä, mutta puren kuitenkin. Onko joku löytänyt jonkin hyvän konstin tähän vaivaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä käyn noista kiskoista juttelee perjantaina, ne on kyllä aika hintavat, varsinkin yksityisellä. Ja en tiedä onko niistä mulekkaa apua.
Mä käyn säännöllisesti hierojalla ja on vielä sellanen tyyny mikä tukee niskoja et mulla se vika taitaa olla jossai muussa.
Minkä hintaiset noi kiskot muten ovat? Olen miettinyt jos tytölle sellaiset hankkisin. Kuulemma narskuttelee hampaita öisin..., Meillä tämä vaiva kulkee suvussa.
Minä olen nyt maksanut ensimmäisen hammasteknikon laskun 170 ja yhden hammaslääkärikäynnin 23 . Vielä on tulossa yksi lasku hammasteknikolta ja kolme laskua hammaslääkäriltä. Alunperin hammaslääkäri sanoi, että tulee maksamaan kaikkiaan 250 , mutta kyllä vaan menee sen summan yli.
Ou nou! AIka tyyristä puuhaa! Voisikohan alaikäinen saada ne kunnalliselta puolelta halvemmalla...?
Tämä minun kiskoni on kunnalliselta puolelta. Kustannukset varmasti riippuvat siitäkin, saadaanko priimamuotti tehtyä heti ensimmäisellä kerralla. Minulla ainakin leuka oli niin jäykkänä ensimmäistä muottia tehdessä, että piti paikat ensin rentouttaa ns. sekundakiskon kanssa ja sitten jonkin ajan päästä otettiin uusi muotti ja lähetettiin uudestaan hammasteknikolle.
Ok. Eli kannattaa ehkä mennä mieluummin aikaisemmin kuin myöhemmin sinne hammaslääkäriin kyselemään niitä ksikoja...
Itsekin narskuttelen, mutta tämä ei ole koskaan vaivannut mua, eikä vaivannut ensimmäisen yhdessä nukutun vuoden jälkeen miestäkään... Nyt lähinnä huolestuttaa kun tyttöni on alkanut narskuttaa, että hänen hampaansa "hioutuvat" kuten minunkin...
Joo, kyllä minä ainakin tämän oman kokemuksen perusteella suosittelen hakeutumaan hammaslääkärille mieluummin aikaisemmin kuin myöhemmin.
Meillä on niin, että minä puren hampaita lujasti yhteen ja mies narskuttelee. Ja minulla on hirveitä oireita, miehellä ei lainkaan. Miehen hampaiden kunnosta tosin ei ole tietoa, kun ei tuo ryökäle mene hammaslääkäriin.
Minä juuri tänään aloitin ketjun omista kivuistani: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2362895-onko-kenellakaan-kokemusta-vyyhtipaansaryn-paranemisesta-botuliinipistoksista-kroonisen-paansaryn-hoidossa/. En tiedä johtuvatko puremisongelmani niskasta, vai ovatko niskavaivat purentaperäisiä. Niin ärsyttäviä kipuja ollut putkeen viime syksystä asti, että aika epätoivoisia hetkiä tulee välillä koettua. Seuraavaksi kokeillaan, josko neurologilta saisi jotain apua, kun tavalliset lääkärit ja hammaslääkärikään eivät auttavaa konstia keksi. Kyllä minä purentakiskosta olen osittaista apua kasvosärkyyn saanut, mutta en lähimainkaan täydellistä apua, eikä päänsäryt ole helpottaneet juuri ollenkaan. Välillä parempana, välillä pahempana.
Mulla on tää vaiva ollut jo 12 vuotta. Olen miettinyt botoxia, mutta pelkään, että siinä sitten vaan roikkuis puolet naamasta.
Mulla on tää vaiva ollut jo 12 vuotta. Olen miettinyt botoxia, mutta pelkään, että siinä sitten vaan roikkuis puolet naamasta.
Minkä hintaiset noi kiskot muten ovat? Olen miettinyt jos tytölle sellaiset hankkisin. Kuulemma narskuttelee hampaita öisin..., Meillä tämä vaiva kulkee suvussa.