kahvikirahvi
Mä en päässy ekaa sivua edemmäs, tiedän jo mitä verenpaineelle käyÄäh, olen juuttunut kyttään tuota lyödäkö nekkuun -ketjua! Vielä ku hetken lukee ni varmaan vois jotain tirpasta
Mä en päässy ekaa sivua edemmäs, tiedän jo mitä verenpaineelle käyÄäh, olen juuttunut kyttään tuota lyödäkö nekkuun -ketjua! Vielä ku hetken lukee ni varmaan vois jotain tirpasta
Mulla on varaa nostattaa koska se on normaalia alhaisempi. :xmas:Mä en päässy ekaa sivua edemmäs, tiedän jo mitä verenpaineelle käy
niimpä tietystiÄäh, olen juuttunut kyttään tuota lyödäkö nekkuun -ketjua! Vielä ku hetken lukee ni varmaan vois jotain nusasta
Ai tääkö on se toinen vaihtoehto, jos ei haluu lyödäniimpä tietysti
kiinnipidon toinen aste :saint:Ai tääkö on se toinen vaihtoehto, jos ei haluu lyödä
Make love, not war :heart:kiinnipidon toinen aste :saint:
HY ziraffi :kiss:Savanni nukahtaa, heippa ja hy.
SamoinMä en päässy ekaa sivua edemmäs, tiedän jo mitä verenpaineelle käy
Epäilin jo hetken, että ne on laittanu kaninraadon lavuaariin rötköttämäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29840024:
Epäilin jo hetken, että ne on laittanu kaninraadon lavuaariin rötköttämään
Tää on vaan höpinäketju. Oikean asian puuttuminen ei ole keskustelun este vaan edellytysAlkuperäinen kirjoittaja öitä muruset;29840069:hyvää yötä ja ot mut mikä tää ketju on kuka jaksaa näin pitkää vielä pyöritellä.......tai availla
Huomenta! Munkki!!Huomenta! Sima ja tippaleipä vai sima ja munkki?
Sama valinta, tippaleipä on vaan jotenki niin kummallinenHuomenta! Munkki!!
Tippaleipä näyttää oudolta eikä makukaan oo oikeen mieleen.
Glada vappen, tili oli ammottavan tyhjä. Palkan maksaja oli unohtanut merkata minut maksuun. Vitun vittu. Ne on rahat on nyt sitten säästössä seuraavat kaksi viikkoa... paskaa. ei ole eka kerta. vaihdan lafkaa just nyt..:kieh: