The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
huhhhuh
Eli tilaisin junamatkaa 3 lapselle ja itselle, no selvisi se jo että alle 6 vuotias voi matkustaa sylissä jos haluaa että istuu omalla paikalla niin merkata junioriks. No merkkasin 3 junioria vaikka yksi on siis 4 vuotias. Lippuhinnat ovat näin ylhäällä lukee: Ennakko

Turku Satama - Tampere
25,30 € Perhe
53,20 €
ylemmät ovat merkattu ennakko eko lipuiksi, täh? Miksi hintaero on noin suuri?
 
kahvikirahvi
Autosta vielä sen verran että tunnollisen miehen autossa ei oo ees varotuskolmioo, joten käskin ämpärin tuoda mulle yöllä töitten jälkeen mun autosta kolmion. Varmuuden vuoks jos huomenna käy vahinko ja jään matkalle.
 
Iltaa.

Jahas. Tääl on vaihdettu nikkejä ja avattaria. Tota YokoTsunoa kyl tulee ikävä.

Hermiksen mies vois vaihtaa nikkinsä Ron:iksi.

Niin ja kahvikirahville... vianmetsästys kandee aina aloittaa halvimmasta ja helpoimmasta päästä, joten tsekkaa aluksi polttoainesuodatin.
Vaihdan takaisin joku päivä. Ajattelin vaan hymyillä välillä, kun aina niin vakavana.
 
kahvikirahvi
ei tästä tuu taas mitään,lataa sivuja taas sen 5min ainakin ennenkuin mitään tapahtuu. heitän tän kohta partsilta alas!
Mullaki on tosi hidas palsta tänään. Oon itekin hidas, väsyttää taas melko lailla. Hitto kun lupauduin valvomaa kun ämpäri käy tässä töitten jälkeen. Lupasin olla hereillä kun se tulee ja puhaltaa sen kanssa ilmapalloja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä