The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei varmaan vituta yhtään :hug:
Mitens kotiintulo sieltä ? Ai joo onneksi 400m eikä 400 km, ni kuin ensin luin.

Mua ei vituta sitten yhtään, ku istuin tänään 2 1/2 tuntia akuuttivastaanotolla ootamas lääkäriin pääsyä. :kieh:
Vois noi päättäjät ensin ite istua puoli päivää ootamas lääkäriä, mut nehän tietysti itse menee yksityiselle, jos sairastuu.
:kieh: kuulostaa tosiiiiiiii kivalta.

Ootko sie kipeä? : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29839226:
:kieh: kuulostaa tosiiiiiiii kivalta.

Ootko sie kipeä? : /
Miulla on ollu olkapää kipee kolmatta viikkoo, on joko tulehtunut limapussi tai jäätynyt olkapää. : /
Sain kortisonipiikin ja tulehduskipulääkkeitä, huomenna sairasloma.
Tarjos lääkäri viikon tai kahen sairaslomaa, mut mä otin vaan huomisen, mulla on sit 5 päivän vapaa.

Juuu, tosi kiva istua siellä, joku oli oottanut yli 3 tuntia, jee |O
 
Miulla on ollu olkapää kipee kolmatta viikkoo, on joko tulehtunut limapussi tai jäätynyt olkapää. : /
Sain kortisonipiikin ja tulehduskipulääkkeitä, huomenna sairasloma.
Tarjos lääkäri viikon tai kahen sairaslomaa, mut mä otin vaan huomisen, mulla on sit 5 päivän vapaa.

Juuu, tosi kiva istua siellä, joku oli oottanut yli 3 tuntia, jee |O
Auts, auts |O. Nuo olkapäähommelit voipi olla aika kinkkisiä. No, hyvä kun lopulta pääsit tohtorille. Nyt vain pikaista paranemista.
 
Mä tykkään kans, ihana. :)
Musta toi on kans kiva mut en tiedä sopiiko ihan tähän sisustukseen...mutta jos tästä joskus saan muutettua niin sit uuteen kämppään satsaan siihen sisustukseen ja jos nyt jo pikkuhiljaa ostelee uusia juttuja niin ei tarvitse heti ostella. Ja mä tarvitsen uuden lipaston/senkin vanha on ostettu jostain halpakaupasta:ashamed: ja se on ihan vinksallaan.
 
Tulipa muuten mieleen teiniajat tuosta lääkäriin odottelusta. Voi luoja mitä tuskaa tuo odottelu oli. Teininä miulla oli angiina noin kahden kolmen viikon välein. Kuumetta joka kerta 39-40 astetta. Ensin piti aina jonottaa lääkäriin 2-3 tuntia. Sitten sama vielä labraan. Oli tosi hupaisaa touhua :kieh:.

Pahin reissu oli kun sain allergisen reaktion antibiootista. Kuumetta yli 40. Ihossa verenpurkaumia. Koko ajan pyörrytti. Labrojen päälle sitten pyörryin ja oksentelin tk:n lattialle. Sillä kertaa tosin pääsin tohtorille nopeasti :D.

Yksi parhaista uutisista oli lopulta se, että lääkäri ilmoitti pääsystä leikkauspöydälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29839291:
Auts, auts |O. Nuo olkapäähommelit voipi olla aika kinkkisiä. No, hyvä kun lopulta pääsit tohtorille. Nyt vain pikaista paranemista.
Kiitos :) toivottavasti parantuu pian ja olis toi limapussintulehdus eikä jäätynyt olkapää, toi voi nimittäin kestää jopa 2 vuotta parantua.
 
Yhyy mua pelottaa lähtee huomenna autolla liikenteeseen jos se jättääkin mut jonnekin hevonkuuseen tai motarille.
Toivotaan ettei jätä, vaan pääset turvallisesti ajelemaan. :hug:

Tinkuliini, juu, pikku hiljaa on ihan kiva ostaa jotain uutta.
Me ollaan ruvetu ostamaan tumman pähkinän värisiä huonekaluja, viellä olis vaihtamatta 2 lipastoa :D ja ehkä mulle uus sohva joskus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä